Platforma podkreśla inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju 4 Pines, certyfikowanej firmy B Corp, polegające na przekazywaniu 1% swoich przychodów na rzecz planety i wsparciu organizacji ekologicznych, takich jak Landcare Australia.
Centralnym elementem platformy nowej marki jest nowa reklama, która odwołuje się do idei, że choć większość z nas bardzo troszczy się o trudną sytuację planety, czasami niechętnie idzie dalej, aby coś zmienić. Reklama będzie wyświetlana na platformach na żywo, w mediach społecznościowych i cyfrowych.
„72andSunny już od jakiegoś czasu jest blisko osiągnięcia naszego celu” – powiedziała Annalise Albert, dyrektor ds. marketingu w 4 Pines. „Jako marka patrzymy optymistycznie na świat, ale nieustannie dążymy do wykorzystania biznesu jako siły ku dobru Ta platforma zapewnia równowagę między promowaniem naszych osiągnięć w zakresie zrównoważonego rozwoju a zachowaniem spokoju, 72andSunny się udało.”
Andy Fleming, dyrektor kreatywny w 72andSunny, powiedział: „Podobnie jak wielu innych, wyciągam żółte pudełko, wiedząc, że prawdopodobnie mógłbym zrobić więcej, aby uratować planetę, więc dzięki Bogu jest takie piwo jak 4 Pines, które spełnia swoją rolę, a potem trochę To była okazja, aby wyróżnić się prostotą, designem i poczuciem autentyczności.” W porównaniu do firmy.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort