pączekaplikacja startowa, która podjęła próbę stworzenia metaverse dla Pokolenia Z do zabawy i interakcji ze sobą, pozyskała kolejną rundę finansowania w ciągu trzech miesięcy.
Startup z Singapuru powiedział TechCrunch, że zamknął 36,8 miliona dolarów w rundzie serii B prowadzonej przez Sequoia Capital India, wkrótce po tym, jak zapewnił rozszerzenie serii A. w lutym. Nowy wyciek zwiększa całkowite finansowanie BUD do ponad 60 milionów dolarów.
Podobnie jak w przypadku poprzednich rund BUD, ta runda podwyżek przyciągnęła garstkę wybitnych inwestorów skupionych na Chinach – partnerów ClearVue, NetEase i Northern Light Venture Capital. W rundzie wzięli również udział jej dotychczasowi inwestorzy GGV Capital, Qiming Venture Partners oraz Source Code Capital.
Założona przez dwóch byłych inżynierów Snapa, Risę Feng i Shawn Lin w 2019 roku, BUD pozwala użytkownikom tworzyć rozdęte postacie 3D, angażujące wirtualne zasoby i kolorowe doświadczenia poprzez przeciąganie i upuszczanie oraz bez żadnego tła kodowania.
Firma odmówiła ujawnienia wielkości aktywnego użytkownika, ale powiedziała, że jej użytkownicy stworzyli ponad 15 milionów spersonalizowanych doświadczeń, czyli wirtualnych przestrzeni z rozgrywką, do których inni mogą dołączyć od czasu uruchomienia aplikacji w listopadzie. Wirtualne aktywa, w tym kostiumy i akcesoria zaprojektowane przez użytkowników dla postaci, zmieniły się na rynku BUD ponad 150 milionów razy.
Oczywiście transakcje te są obiecującym sposobem na generowanie przychodów, ale BUD na chwilę obecną nie pobiera prowizji. Nie zaczęła też zarabiać w inny sposób za pośrednictwem aplikacji.
Być może częściowo ze względu na jej bezpłatny charakter i brak reklam, aplikacja znalazła się wśród 10 najlepszych aplikacji społecznościowych w prawie 40 krajach w Ameryce Północnej, Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Południowej. Jest to obecnie najlepsza darmowa aplikacja społecznościowa na Androida w Tajlandia I WietnamWedług wywiadu rynkowego SensorTower.
Aplikacje takie jak Roblox i Korea Południowa zebito Ułatwiło to również każdemu projektowanie postaci i wirtualnych przestrzeni. BUD idzie o krok dalej w zakresie obsługi użytkowników, planując wprowadzenie rynku dla niezamiennych tokenów (NFT). Oznacza to, że własność wirtualnych przedmiotów sprzedawanych na BUD zostanie zarejestrowana w blockchain. Jest prawdopodobne, że zasoby cyfrowe można odsprzedać w formie NFT, które można łatwiej zweryfikować i pozyskać.
BUD odmówił ujawnienia, na jakim łańcuchu będzie działał projekt NFT lub jakich tokenów będzie używać, ale powiedział, że rynek „wkrótce będzie żył”.
„Podczas gdy BUD umożliwia tworzenie treści 3D zwykłym konsumentom z pokolenia Z, nadal będziemy dostarczać blockchain zwykłym konsumentom i pozwolimy naszym twórcom naprawdę posiadać i zarabiać na swojej kreatywności” – powiedział Lin w oświadczeniu.
Firma szybko się rozwija i zatrudnia 130 pracowników w swojej centrali w Singapurze, a także w biurach w Shenzhen i Stanach Zjednoczonych.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort