Studio gier z Sydney opracowuje strzelankę z perspektywy pierwszej osoby o nazwie krawędź sektora Z funkcją, która może spodobać się niesłyszącym graczom.
Gra nazywa się krawędź sektora, A pracuje nad nią Vercidium, studio prowadzone przez dwóch braci z Sydney. Gra jest o Strzelanka dla wielu graczy jest darmowa Dla komputerów, które publikują niestandardowy silnik i środowiska, które można zniszczyć. Styl wizualny gry można określić jako mieszankę Rzemiosło Maine I Legendy Apexapozwalając mu na robienie wielu fajnych rzeczy dzięki zniszczalnemu terenowi — zobacz, jak rozkłada się na poniższym filmie i powiedz, że nie podobało ci się to.
Cała gra ma oldschoolową arenę FPS. stary Wstrząs 3 I Nierealna konkurencja Jestem pewien, że szefowie by się zgodzili.
To rakietowy skok, na litość boską. To znaczy, jestem wyprzedany.
Ale najbardziej ekscytującą funkcją jest dźwięk oparty na ray tracingu. Śledzenie promieni Vercidium zostało użyte jako sposób wizualizacji bliskości sygnałów dźwiękowych, pokolorowanych w celu poinformowania o bliskości gracza do ich źródła. Rezultatem jest niesamowita nowa funkcja ułatwień dostępu dla graczy niesłyszących lub niedosłyszących.
Pracuję nad wizualizacją dźwięków dla niesłyszących graczy za pomocą ray tracingu
Zostało jeszcze trochę pracy, ale mogłem grać normalnie z wyciszoną głośnością#gamedef #indigmedv # Indyjskie gry pic.twitter.com/laeIRVbfJS
wercidium 26 stycznia 2023 r
Impact to niezwykle łatwy do odczytania system kontroli ruchu gracza. Jest zdecydowanie bardziej intuicyjny niż inne próby wideografii, z których korzystałem. FortniteNa przykład wiązka wizualizacji dźwięku może skierować cię w szerokim kierunku źródła dźwięku, ale nie powie ci dokładnie, skąd pochodzi, chyba że znajduje się praktycznie nad tobą. Widzę ludzi szybujących nade mną, ale mogą Gdziekolwiek. W krawędź sektoradźwięk oparty na ray tracingu umożliwia śledzenie źródła dźwięku w czasie rzeczywistym, dzięki czemu gracz może dokładnie śledzić wydarzenia w grze, nawet jeśli dźwięk w grze jest całkowicie wyciszony.
Ta funkcja jest obecnie w fazie rozwoju i nie została jeszcze zaimplementowana w wersji gry na żywo. Który przychodzi we właściwym czasie.
Osobiście mam coś, co lekarze nazywają „gównianym słuchem”. pojęcie techniczne. Mój znajomy jest głuchy na jedno ucho. Oprawa audiowizualna okazała się dobrodziejstwem dla nas obojga, zwłaszcza w szybkich strzelankach, w których wyraźny dźwięk przestrzenny jest najważniejszy. krawędź sektora Znalazłem rozwiązanie tego problemu, które jest tak schludne i eleganckie, że chcę je zastosować wszędzie. Vercidium poszukuje obecnie informacji zwrotnych od niesłyszących graczy, więc jeśli sam jesteś głuchy lub niedosłyszący, skontaktuj się z zespołem. na ich stronie internetowej!
Skontaktowaliśmy się z Vercidium z kilkoma pytaniami dotyczącymi ich absolutnie niesamowitego systemu i zaktualizujemy ten artykuł, gdy otrzymamy odpowiedź.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort