Alana Wake’a 2 Zostanie wydana wyłącznie cyfrowo, co jest dość nietypowe w przypadku dużej gry renomowanego studia. Firma Remedy Entertainment mówiła o niektórych zaletach nietworzenia fizycznej kopii i o korzyściach, jakie przynosi kontynuacja horroru.
Cyfrowe wydanie Alana Wake’a 2 będzie tańsze i bardziej dopracowane, twierdzi Remedy
Porozmawiaj z dyrektorem gry Kylem Rowleyem Eurogamer Na temat tych zalet pochwalił dodatkowy czas, który zapewnia zespołowi.
„Jako twórcy jasne jest, że przejście na technologię cyfrową daje nam więcej czasu na ulepszenie gry” – powiedział Rowley. W sumie całkiem sporo tygodni. W innym przypadku, po wydaniu gry na dysk, oczywiście powinno się w nią grać bez łatki. Nie chcieliśmy wydać czegoś, z czego nie byliśmy w zasadzie dumni, i nie chcieliśmy mu grać w Gracze, więc mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy mogli dać Ci lepszą wersję gry.
Jest to nieco inny powód niż ten wymieniony w oficjalnym FAQ, który wskazywał, że ta metoda wyłącznie cyfrowa obniży cenę. W związku z tym Alan Wake 2 kosztuje 49,99 USD na PC i 59,99 USD na PlayStation 5 i Xbox Series X | S, przyćmiewając cenę 69,99 USD, która szybko staje się rekordem.
Brak konieczności drukowania dysków (pomimo wersji demonstracyjnych) daje Remedy, jak zauważył Rowley, więcej czasu na dopracowanie, ponieważ przejście na złoto zwykle oznacza, że gra musi zostać ukończona znacznie wcześniej niż oznaczałaby to data premiery. Na przykład God of War Ragnarök Złoto zniknęło 7 października z datą premiery 9 listopada. Niektóre przerwy mogą być dość długie, jak The Last of Us Part I Złoto zniknęło 11 lipca i miał zostać wydany dopiero 2 września. Ta luka jest często powodem, dla którego gry mają łatki pierwszego dnia, które naprawiają garść błędów z tego okresu między przejściem do Gold a wydaniem, pozwalając zespołom na dopracowanie, lekarstwo szkoleniowe, które wydaje się nie chcieć kontynuować tutaj.
Tony Hawk’s Pro Skater 5 był skrajnym przykładem, z większością gry zawartej w aktualizacji pierwszego dnia. Chociaż nie użył tego skrajnego przykładu, powiedział Rowley, Remedy nie chciał tego zrobić.
„Wreszcie nie chcieliśmy dostarczać produktu w postaci dysku, który wymagałby pobrania gry” – powiedział Rowley. „Nie sądzimy też, że byłoby to wspaniałe doświadczenie”.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024