Green powiedział, że „konsekwentnie” prosił Carpentera o wkład w produkcję każdego z filmów franczyzowych „Halloween”. Był stosunkowo konserwatywny, aby pokazać Carpenterowi pierwszy szkic lub pierwsze cięcie, ale kiedy trochę się dopracował, zwrócił się do mistrza:
„Kiedy mnie polubił i czuję, że tak właśnie idziemy, teraz wychowuję go i odbieram jego krytykę, jego inspirację i pomysły. Jest to dla mnie bardzo ważne na poziomie scenariusza. , zwykle sprawdzam to kilka razy”. Ale potem, kiedy edytujemy, zajmę się montażem, a potem, dość często, będę obserwował, jak ogląda cięcia. „
To musiało być całkowicie surrealistyczne, kiedy patrzysz na człowieka, który stworzył franczyzę, oglądasz dodatek do niej. Carpenter to legenda, a Greene wyraźnie chce to zrobić dobrze. Los chciał, że Greene miał pecha, a Carpenter nie tylko pomógł mu z wpisami, ale także skomponował partytury do nowych wpisów:
„To absolutnie fantastyczne, ponieważ jest jedną z moich gwiazd w branży filmowej. Będę na Zoomie, obserwując go, a on odwróci się i przekaże mi swój komentarz i przemyślenia. A potem, jako współpracownik, niesamowita i niezbędny wkład jako muzyk z synem Cody i [composer] Daniela Davisa. Jest tak inspirujący, jak sobie życzysz dla kogoś, kogo podziwiałeś przez całe życie. Zanim jeszcze zorientowałem się, kim jest reżyser, cieszyłem się jego filmami”.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024