Obraz opowiada o młodej pracowniczce fabryki (Vic Carmen Sonne), która walczy o przetrwanie w Kopenhadze po I wojnie światowej.
Syn Vica Carmena Dziewczyna z igłą
Magnusa von HornaTrzecia funkcja zmierza do Festiwal Filmowy w CannesW tym roku odbędzie się w dniach 14-25 maja. Słynny szwedzki ster Poci się [+see also:
film review
trailer
interview: Magnus von Horn
film profile] (2020) i w dalszej części [+see also:
film review
trailer
interview: Magnus von Horn
film profile] (2015), zostaną zaprezentowane Dziewczyna z igłą [+see also:
film review
trailer
interview: Magnus von Horn
film profile]miał swoją światową premierę w konkursie głównym festiwalu (patrz Aktualności).
Obraz określany jest jako „wstrząsająca, intensywna historia oparta na prawdziwych wydarzeniach z przełomu XIX i XX wieku”, opowiadająca o „kobiecie poszukującej miłości i poczucia moralności”. Główną bohaterką jest Caroline (w tej roli… Syn Vica Carmena), młodego pracownika fabryki walczącego o przetrwanie w powojennej Kopenhadze. W godzinie potrzeby szuka pomocy u nowo poznanej kobiety, Dagmary (Trine Dyrholm). Z powodu strasznych okoliczności, w jakich się znalazły, Caroline i Dagmar zaczęły rozwijać wyjątkową relację.
Kluczowi członkowie załogi to DoP Michel Demecredaktor Agnieszka GlińskaScenograf Jagna DubisProjektant wnętrz Ewy Mroczkowskiej I projektantka mody Małgorzata Vodala. Baszir Zakry Jest także przywiązany do aktorów.
Materiały prasowe opisują film jako „fikcyjną opowieść o przerażającej rzeczywistości” i „historię, która oddziałuje na wszystkie zmysły widza”. Von Horn jest współautorem scenariusza z Danią Linia Langebeka Knudsena (Przyjdę biegiem).
„Zawsze chciałem zająć się filmem. Chciałem opowiedzieć swoją historię w kontekście horroru, im bardziej próbuje się stworzyć horror, tym bardziej pojawia się dramat” – powiedział von Horn w rozmowie z członkami Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. , jedna z instytucji finansujących film. Chcieliśmy trochę odejść od realizmu i spróbować zbudować ciekawy estetycznie świat, a nie robić kopię [of Copenhagen] Lub [to provide a] „Historycznie poprawny obraz”.
Większość zdjęć kręcono w Polsce – w Łodzi, Szgierze, na Dolnym Śląsku, we Wrocławiu i Bystrzyckiej Kłodzkiej – a dodatkowe trzy dni zdjęciowe odbyły się w Göteborgu w Szwecji.
„Kopenhaga nie wygląda jak Bystrzyka Kłodzka, ale to nasza świadoma decyzja, aby nie tworzyć dokładnej kopii tego miasta, ale raczej obraz miejsca sprzed 100 lat” – wyjaśnił lider, dodając, że zespół celowo wyszukiwał miejsca który wyglądał na najstarszy i najbardziej zaniedbany „w bogaty i wizualnie oszałamiający sposób”.
„Chcieliśmy zrobić film, który można by nazwać baśnią lub legendą ze świata braci Grimm. Bawiliśmy się koncepcją księżniczki czekającej na swojego wybawiciela na białym koniu, jednocześnie pozbywając się złudzeń i marzeń. . Mariusza Włodarskiego.
Producentem filmu jest Malin Blinkoff dla Nordisk Film Danish i Włodarski dla Lava Films (Polska), w koprodukcji z Nordisk Film Switzerland. Luiza Skrzyk Pełnił funkcję kierownika produkcji.
Inni sponsorzy to Duński Instytut Filmowy, Polski Instytut Filmowy, Szwedzki Instytut Filmowy, DR, SVT, Nordisk Film & TV Fond i Eurimages.
Za globalną sprzedaż odpowiada Match Factory.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024