Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Embracer Group planuje wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu gier

Embracer Group planuje wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu gier

Grupa Embracer zaczyna wykorzystywać sztuczną inteligencję w tworzeniu gier po masowym zamykaniu i anulowaniu gier kilka miesięcy temu. Spółka-matka THQ Nordic, Gearbox Entertainment i Crystal Dynamics – Eidos Montreal szczegółowo opisała w swoim raporcie (przez ) przyjmuje politykę sztucznej inteligencji w swoim modelu produkcji gier, pomimo kontrowersji wokół wykorzystania sztucznej inteligencji w branży gier i poza nią. Stwierdzono, że niestosowanie sztucznej inteligencji sprawi, że firma pozostanie w tyle za innymi głównymi twórcami i wydawcami gier, takimi jak EA, Sony, Square Enix i Ubisoft, twierdząc, że technologia pomoże przyspieszyć proces rozwoju i zapewni graczom lepsze wrażenia z gry.

„Sztuczna inteligencja może znacząco usprawnić tworzenie gier poprzez zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów oraz dodanie inteligentnych zachowań, personalizacji i optymalizacji rozgrywki” – stwierdził Embracer w raporcie. „Wykorzystując sztuczną inteligencję, tworzymy bardziej wciągające i wciągające doświadczenia, które zapewniają każdemu graczowi wyjątkowe, dynamiczne i spersonalizowane doświadczenie”.

Oprócz wymienienia korzyści wynikających z wykorzystania sztucznej inteligencji w tworzeniu gier i poza nimi, Embracer stwierdził, że zdaje sobie sprawę, że przyjęcie tej technologii nie jest pozbawione ryzyka. Zauważyła, że ​​sztuczna inteligencja może „prowadzić do nieetycznych, stronniczych, dyskryminujących lub wręcz błędnych wyników, jeśli nie jest odpowiednio przeszkolona, ​​nie jest kierowana ani nie jest wykorzystywana do celów, do których nie została zaprojektowana”.

Plany Embracer dotyczące przyjęcia sztucznej inteligencji pojawiają się kilka miesięcy po zwolnieniu 1500 pracowników i odwołaniu 80 gier w ciągu ostatniego roku, a także… . Pomimo obaw, że sztuczna inteligencja zastąpi ludzkich pracowników, Embracer twierdzi, że nie ma zamiaru wykorzystywać jej w ten sposób. Posunęła się nawet do stwierdzenia, że ​​sztuczna inteligencja otworzy drzwi do branży gier niektórym programistom, w tym osobom niepełnosprawnym, które nie mogą obsługiwać niektórych urządzeń w taki sam sposób, jak osoby sprawne. Czas pokaże, czy dotrzymają tej obietnicy.

READ  Nasze ulubione bezprzewodowe słuchawki douszne Anker są ponownie w sprzedaży za 50 USD