Roger Goff, przywódca konserwatystów w Radzie Hrabstwa Kent, powiedział, że około 3000 ciężkich ciężarówek na M20 jest stopniowo przewożonych przez Dover.
Pierre-Henri Dumont, poseł konserwatywnej Partii Republikańskiej we Francji, odrzucił odpowiedzialność za wąskie gardło, wskazując zamiast tego na decyzję Wielkiej Brytanii o opuszczeniu Unii Europejskiej.
Georges-Francois Leclerc, przedstawiciel krajowy regionu Hauts-de-France, powiedział, że wziął na siebie pełną odpowiedzialność, ponieważ Brexit był częścią jego mandatu. „Jednak port w Dover, który jest prywatnym portem, uznał, że łatwiej jest obwiniać francuską policję niż przyglądać się prawdziwym przypadkom” – powiedział francuskiemu kanałowi informacyjnemu BFM, dodając, że 200 funkcjonariuszy policji było na stanowiskach od piątej rano. Sobota.
funkcjonariusze straży granicznej
Bannister powiedział, że liczba francuskich funkcjonariuszy granicznych w Dover wzrosła po zamieszkach w piątek.
Ładowanie
Brytyjska minister spraw zagranicznych Liz Truss, która walczy o następcę Borisa Johnsona na stanowisku premiera, upierała się w sobotę, że winę ponoszą Francuzi.
Jest to sytuacja spowodowana brakiem zasobów na granicach. „To jest to, czym muszą zająć się francuskie władze i to jest to, co mam wobec nich bardzo jasne” – powiedziała reporterom w Kent, w południowo-wschodniej Anglii, po spotkaniu z członkami partii.
Pasażerowie udający się do Eurotunelu w Folkestone również napotkali opóźnienia. Kolejki ciągnęły się ponad 3 km od wejścia. Jedna z rodzin powiedziała BBC, że spędzili ponad 21 godzin w korku, czekając na wejście do pociągu do Francji.
Niepokoje pojawiają się w jednym ze szczytowych okresów letnich podróży, kiedy wiele rodzin zaczynało wakacje po zamknięciu brytyjskich szkół. Szczyt ruchu drogowego wokół portu następuje, gdy chaos podróżniczy nadal nęka Wielką Brytanię, a niedobory personelu zakłócają podróże lotnicze i strajki, a ekstremalne temperatury utrudniają działanie pociągów.
Brexit jest również winny, według Lucy Morton, urzędnika ds. Karier w ISU, związku ds. granic i imigracji.
Powiedziała BBC: „Przed Brexitem istniało prawo do wjazdu – nie byliśmy w Schengen, ale nadal były minimalne kontrole”. „Często w ogóle nie było francuskich czeków”.
Reuters, Bloomberg
„Certyfikowany fanatyk jedzenia. Ekstremalny guru internetu. Gracz. Zły pijak. Ninja zombie. Rozwiązuje problemy. Nieskrępowany miłośnik alkoholu.”
More Stories
Turystka z Nowej Zelandii została brutalnie zamordowana na oczach męża w Newport Beach
Zespół Bidena wpada w ciemną spiralę
Wyspy Salomona zostaną zmodernizowane lotnisko Sigi w celu poprawy połączeń lotniczych