Po dwóch latach udziału w turnieju NetflixaNaciśnij „Czerwone powiadomienie” za pomocą Dwayne Johnson I Ryan ReynoldsI Gal Gadot z powrotem Top 10 list przebojów tygodnia rozpoczynającego się 7 sierpnia Z thrillerem akcji Serce z kamienia. Czytaj dalej, aby zapoznać się z analizą z tego tygodnia.
Niezaprzeczalna gwiazdorska moc Gadota była w pełni pokazana, ponieważ „Heart of Stone” miał swoją premierę w transmisji strumieniowej w zeszły piątek, z łatwością osiągając szczyt anglojęzycznej listy przebojów z 33,1 milionami wyświetleń na całym świecie. Był to film nr 1 oglądany w większości obu Ameryk (z wyjątkiem Kanady), Afryki, Azji i Europy, i był to świetny początek tego, co powinno być kolejnym hitem na Netflix. „Red Notice” to najczęściej oglądany film wszechczasów w serwisie Netflix, z łączną liczbą 230,9 miliona wyświetleń na całym świecie, ale „Serce z kamienia” dałoby Gadot dobrą szansę na pokazanie, że nie potrzebuje chłopców, aby zwabić widzów do oglądania .
W tym samym czasie, Jennifer LopezThriller akcji „Matka” wszedł na siódme miejsce na liście oglądalności wszechczasów Netflix z 136,4 milionami wyświetleń.
być widzianym Zdobądź popcorn i cycki na naszych forach filmowych
Film nr 1 zeszłego tygodnia „Hidden Strike” z udziałem Jan Cena I Jackie Chana, na drugie miejsce z 7,7 milionami wyświetleń, na równi z dokumentem sportowym „Untold: Johnny Football”. W rolach głównych komedia „Czego pragną mężczyźni” z 2019 r. Taraj ur. Hensonazadebiutował na czwartym miejscu z 5,9 milionami wyświetleń, wyprzedzając „Miraculous: Ladybug & Cat Noir” na piątym miejscu.
Limitowana seria „Painkiller” z udziałem Mateusza Brodericka I Uzo Aduba („Orange is the New Black”) wszedł na pierwsze miejsce listy angielskich programów telewizyjnych z 7,2 milionami wyświetleń, spadając na drugie miejsce drugiego sezonu „The Lincoln Lawyer” z 5,2 milionami wyświetleń. (Pierwszy sezon „The Lincoln Lawyer” również zajął ósme miejsce z 2,2 milionami wyświetleń). „Painkiller” był najczęściej oglądanym serialem Netflix w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a widzowie byli rozproszeni po całej Europie.
Drugi sezon „Heartstopper” uzyskał 4 miliony wyświetleń i spadł na czwarte miejsce, a na piątym miejscu uplasował się pierwszy sezon „Fatal Seduction” z 2,8 milionami wyświetleń. Ósmy sezon animacji dla dzieci „Gabby’s Dollhouse” zadebiutował na czwartym miejscu z 4,1 milionami wyświetleń, będąc najchętniej oglądaną premierą w Danii, Finlandii i Polsce.
Jeśli chodzi o listę filmów nieanglojęzycznych, niemiecki thriller „Paradise” utrzymał się na pierwszym miejscu trzeci tydzień z rzędu z 7,6 milionami wyświetleń. Dzięki temu, że był to film numer jeden oglądany w Japonii, czarna komedia „Zom 100: Bucket List of the Dead” wspięła się na drugie miejsce z 6,2 milionami wyświetleń.
być widzianym Box office: najbardziej dochodowe filmy krajowe wszechczasów
Trzecie miejsce utrzymał polski thriller akcji „Soulcatcher” z 4,8 milionami wyświetleń, a na drugim miejscu uplasowało się japońskie anime „Siedem grzechów głównych: Grudge of Edinburgh Part 2”, które zajęło czwarte miejsce z 3,1 milionami wyświetleń.
Inne premiery to nigeryjski dramat „Jagun Jagun” na piątym miejscu (2,1 mln wyświetleń) oraz tajwańska komedia „Mary My Dead Body” na siódmym miejscu z 1,6 mln wyświetleń. Ten ostatni był pierwszym filmem widzianym na Tajwanie iw Hongkongu. Z tych dwóch filmów saudyjska komedia „Twarzą w twarz” znalazła się na szóstym miejscu z 1,6 milionami wyświetleń i była filmem numer jeden w… tak zgadliście… Arabii Saudyjskiej.
Wreszcie, mamy nieanglojęzyczną listę telewizyjną, na szczycie której znalazł się hiszpański limitowany serial komediowy „A Perfect Story” z 4,7 milionami wyświetleń, jako najczęściej oglądany serial w wielu krajach Ameryki Łacińskiej i Ameryki Południowej, częściach Europy, a także Egipt, Reunion i Nowa Kaledonia. Korea nadal dominuje na tej liście z czterema tytułami: komedia romantyczna „King of the Land” na drugim miejscu (3,2 miliona wyświetleń), komedia typu reality-horror „Zombieverse” na piątym miejscu (1,9 miliona wyświetleń), drugi sezon Drugie miejsce zajmuje film fantasy „The Uncanny Counter 2” (1,7 mln wyświetleń), a na dziesiątym miejscu drugi sezon „DP” (1,1 mln wyświetleń). Drugi sezon tureckiego dramatu „Krawiec” zajął czwarte miejsce z 2,1 milionami wyświetleń, ale pierwszy sezon również zajął dziewiąte miejsce z 1,2 milionami wyświetleń. Jej sukces w Libanie i Maroku znalazł odzwierciedlenie w widzach w Türkiye.
Subskrypcja Otrzymuj bezpłatny biuletyn Gold Derby z najnowszymi prognozami
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024