Grantley Smith, najnowszy członek ekipy reżyserskiej Beautiful Pictures, ukończył niedawno kampanię telewizyjną dla Tegel Takeouts za pośrednictwem Dentsu NZ, mającą na celu wprowadzenie ich produktu na rynek australijski. Ten spot telewizyjny w Perth, łączący akcję na żywo i fotografię jedzenia, to świetna zabawa polegająca na zamawianiu jedzenia na wynos z samochodu.
Nowa szybka kamera kinowa Cinemachine, The Ember, została wykorzystana do filmowania ujęć jedzenia w zwolnionym tempie. „Wierzymy, że szybkie kamery są niezbędnym narzędziem umożliwiającym naszym klientom dostarczanie światowej klasy jedzenia i lokalizacji na stoły tutaj, w Australii Zachodniej. „Ember to nasza trzecia i najnowsza szybka kamera, która jest rewolucyjna pod względem możliwości dostarczania skromnych budżetów i bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu i techników” – mówi Michael Elsegood z Cinemachine.
Program telewizyjny został nakręcony w Perth z udziałem lokalnych talentów i lokalnej ekipy. „Fantastycznie było sprowadzić takiego klienta do Perth i po raz kolejny udowodnić, że ekipa i talent WA są światowej klasy” – powiedziała producentka wykonawcza i właścicielka Beautiful Pictures, Kate Downie.
oferta miejsce (Najlepiej oglądać w przeglądarce Firefox i Safari)
Kredyty
Wytwórnia produkcyjna: Beautiful Pictures
Reżyseria: Grantley Smith
Producent wykonawczy: Kate Downey
Producent: Gemma Hall
Starszy zastępca dyrektora: Kieran Wilson
DOP: Patrick O’Sullivan
Pierwszy AC: Artur Pieńkowski
Gaffer: Jan Vandemeeren
Kluczowa pięść: Greg Mackey
Rejestrator dźwięku: Jav Repton
Stylistka żywności: Ursula Nairn
Scenograf: Moon Wagon
Projektant: Nicole Manera
Wizażystka: Kate Farmer
Lokacje: Holly Matusiak
Wypożyczalnia sprzętu: kino
Odlew: Odlew Toesox
Postprodukcja: biuro Johna Chase’a
Kolorysta: Martin Greer
Tegel
Dyrektor ds. marketingu – międzynarodowy: Craig Harrison
Dentsu
Kierownik działu księgowości: Ivan Musevic
Menedżer konta: Jacob Schubert
Starszy copywriter: Anton Boza
Starszy dyrektor artystyczny: Robert Hancock
Producent agencyjny: Nick Barnes
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort