Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Heli-One kontynuuje rozwój i możliwości w Polsce

Heli-One kontynuuje rozwój i możliwości w Polsce

Komunikat prasowy Heli-One | 7 września 2023 r

Szacowany czas czytania 4 minuty i 32 sekundy.

Globalny rozwój Heli-One trwa w Polsce.

Strategicznie zlokalizowany w polskiej Dolinie Lotniczej, będący dumnym członkiem Stowarzyszenia Dolina Lotnicza i blisko głównych operatorów z Europy Środkowej, Heli-One jest idealnie umiejscowiony dla operatorów w Afryce, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie.

Wysoko wykwalifikowana kadra firmy licząca 150 pracowników w rzeszowskim zakładzie łączy głęboką wiedzę fachową z kreatywnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów i jest dumna ze swojego kunsztu.

Heli-One to globalny dostawca usług konserwacji i wsparcia śmigłowców, w tym w pełni zintegrowanych usług „od końca do końca”, poprawiających gotowość i dostępność misji, unikalnych możliwości konserwacji płatowca; Naprawa i wymiana silników i podzespołów; wsparcie w trakcie eksploatacji; zarządzanie częściami i łańcuchem dostaw; W celu spełnienia indywidualnych wymagań klienta oferujemy CAMO (System Ciągłego Zarządzania Jakością Powietrza), cyfrowe prowadzenie dokumentacji technicznej i nie tylko.

Jako spółka zależna będąca w całości własnością CHC Helicopter, Heli-One współpracuje z podmiotami zajmującymi się operacjami lotniczymi i dzieleniem się wiedzą od ponad 75 lat, aby zapewnić doskonałą obsługę techniczną helikopterów swoim 350 klientom-operatorom. Do klientów tych należą natowska Agencja Wsparcia i Zamówień, Królewskie Holenderskie Siły Powietrzne, Ministerstwo Obrony Wielkiej Brytanii, niemiecka policja federalna, fińska straż graniczna, Bell, Leonardo, Safran, Macquarie Rotorcraft, Milestone Aviation i CHC Helicopters.

Rzeszowski obiekt o powierzchni 65 000 stóp kwadratowych został zaprojektowany przy użyciu najnowszych zasad LEAN, aby zmaksymalizować wydajność przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów w zakresie konserwacji samolotów. Dzięki najnowocześniejszej technologii, od podnoszonych wylotów w podłodze po pneumatyczny system dozowania części, oferuje jedno z najbardziej zaawansowanych zakładów konserwacji helikopterów na świecie.

Heli-One Polska jest organizacją CAMO (częściowo CAMO), uznawaną przez Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej (EASA), Urząd Lotnictwa Cywilnego Wielkiej Brytanii (CAA) oraz ULC Kajmanów.

READ  Polska żąda od Niemiec reparacji – DW – 19.03.2024

Firma wspiera tradycyjne wsparcie CAMO, wsparcie projektowe CAMO oraz digitalizację dokumentacji. Tradycyjne obejmują usługi CAM dla operatorów (AOC), certyfikat przeglądu zdatności do lotu (ARC) dla najemców i agencji rządowych w okresach przechowywania.

Heli-One zapewnia usługi CAMO dla rosnącego portfolio polskich śmigłowców, otrzymując niedawno certyfikat EASA part-CAMO (PL.CAMO.0035) dla Leonardo AW189; Airbus H135, H175 i AS332L/L1; i Bell412EP.

To rozszerzenie usług CAMO wzmacnia zaangażowanie Heli-One w tworzenie wartości dodanej dla klientów i świadczenie najwyższej jakości usług konserwacyjnych, w tym krótszych terminów realizacji i jakości napędu zapewnianej przez aplikacje dla władz zewnętrznych.

Te usługi CAMO świadczone są małym i dużym operatorom, leasingodawcom i agencjom rządowym w celu zwiększenia wydajności floty, optymalizacji kosztów operacyjnych i spełnienia wszystkich obowiązujących wymagań zdatności do lotu. Opierając się na szwajcarskim systemie AS AMOS i GE Air Vault, zespół CAMO opracowuje dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania w zakresie zdatności do lotu, dostosowane do indywidualnych wymagań statku powietrznego.

Rozwój Heli-One został strategicznie zaprojektowany, aby dostosować się do środowiska szybkich zmian i coraz bardziej specyficznych możliwości modeli w celu obsługi szerokiej bazy klientów prywatnych firm, agencji rządowych i brokerów.

Działając w globalnej sieci zatrudniającej ponad 600 pracowników, posiadającej trzy placówki serwisowe w Polsce, Kanadzie i Norwegii, Heli-One posiada osiem biur obsługi klienta oraz centrum dystrybucyjne.

Dzięki rosnącym możliwościom, nowym rozwiązaniom dla klientów i rosnącej sile roboczej, Heli-One w dalszym ciągu wzmacnia swoje zaangażowanie we współpracę z klientami i przewidywanie ich potrzeb.

Niniejsza informacja prasowa została przygotowana i rozpowszechniona przez firmę Heli-One.