W ciągu pięciu miesięcy od premiery Battlefield 2042 wydaje się być w końcowej fazie, a liczba jednoczesnych graczy na Steamie spadła poniżej 1000. Tytuł usługi na żywo stracił 99% swojej bazy graczy na Steam przed nadejściem pierwszego sezonu.
Battlefield to jedna z największych i najbardziej znanych gier Atuty wojskowe z perspektywy pierwszej osoby. Wraz z Call of Duty pomógł gatunkowi ewoluować do tego, czym jest dzisiaj.
Call of Duty słynie z ciasnych walk w ciasnych przestrzeniach. Tymczasem Battlefield zabiera gracza do ogromnej strefy wojennej z setkami żołnierzy walczących na skomplikowanej mapie, która zmienia się wraz z postępami gry poprzez zdobywanie kolejnych poziomów.
Po przeciętnej reakcji na Battlefield V gracze byli zachwyceni, gdy Dice ogłosiło, że zmierzają do ulubieńca fanów, podobnego do trybu Battlefield 3 i 4, często uważanego za szczyt sławy serii.
Jednak gra rozpoczęła się w niepełnym stanie abstrakcyjnym. Brakowało w niej wielu istotnych elementów franczyzy, takich jak tablica wyników, czat głosowy i odpowiedni tryb dla pojedynczego gracza. Zmienił również swoją podstawową mechanikę opartą na klasach na rzecz bardziej opartej na graczu mechaniki strzelanek, emulując istniejące podstawowe tytuły FPS.
Liczba równoczesnych graczy tytułu spadła teraz poniżej 1000 na Steamie, ponieważ fani stracili cierpliwość w oczekiwaniu na świetną zawartość od Dice.
„Powiedzie mi o tym serce, ale Battlefield 2042 nie żyje” – przy mniej niż 1000 graczy w tym samym czasie fani opłakują śmierć serii
Battlefield 2042 ma być największą grą do tej pory. Dice nie tylko zrezygnowało z trybu dla jednego gracza, ale również skorzystało z pomocy innych studiów EA, takich jak Criterion i Ripple Effect.
Tytuł obiecuje wiele korzyści z perspektywy pierwszej osoby, w tym ogromne mapy, niszczycielskie efekty pogodowe i tryb dla 128 graczy, co stanowi ogromny wzrost w porównaniu ze standardem dla 64 graczy.
Jednak, jak wspomniano wcześniej, gra została wydana w stanie niedokończonym. Nie tylko był pełen błędów i usterek, ale także brakowało mu niezbędnych funkcji, takich jak tablica wyników, czat głosowy i wiele innych w momencie premiery.
Chociaż mapy były z pewnością duże, składały się z rozległych, płaskich, otwartych przestrzeni, a nie okładek i zróżnicowanych poziomów oczekiwanych dla wyjątkowego doświadczenia strzelania.
Jednak prawdopodobnie największą wadą BF42 był jego wyspecjalizowany system. W marnej próbie podążania ścieżką Call of Duty i Valorant, Dice stracił tożsamość marki.
Wyraźny system klas zachęca zespoły do wybierania różnych klas i pracy z kolegami z drużyny. Jednakże specjalistyczny system Zastąpił sprawdzony system klasowy i nie był czymś imponującym.
Jeśli chodzi o Treść popremierowa, w tym pory roku, kości zamilkły w tej sprawie. Pięć miesięcy po premierze gra „Live Service” nie oferuje odpowiedniej zawartości.
Fanom, którzy kupili wyższą wersję tytułu, obiecano darmową zawartość na rok lub cztery sezony. Obietnice te skłoniły wielu fanów do przejścia na wyższą wersję, ponieważ planowali poświęcić się temu tytułowi na długo przed premierą. Jednak Dice nie powiedział nic o przyszłej zawartości.
Obecnie równoczesny gracz na Steam, jak donosi SteamDB, oscyluje wokół 1000, z ciągłym spadkiem do trzech cyfr.
W porównaniu do BFV (2018) i BF1 (2016), ten ostatni Dwa tytuły franczyzyRzeczy nie wróżą dobrze BF42. Liczba jednoczesnych graczy czasami spada poniżej BF4 (2013), tytułu, który ma prawie dekadę na Steamie.
Podczas gdy kilku fanów wciąż z niecierpliwością czeka na nową zawartość, wydaje się, że Dice już planuje Następny adres franczyzyBattlefield 2042, skutecznie obfitujące.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort