Jim Ryan, prezes PlayStation, przyznaje, że ani Sony, ani żaden z głównych konkurentów nie ma pełnego spojrzenia na metawersum i mówi, że nowy rodzący się rynek nie zastąpi bezpośrednio tradycyjnych gier.
Po AR/VR, chmurze, grach na żywo i kontrowersyjnym rynku blockchain/NFT, metaverse to najnowsze szaleństwo w grach. Sony chce pomóc pielęgnować nowy wschodzący rynek, integrując swoje adresy IP, platformy i treści w bardziej scentralizowane ramy, ale te plany są z pewnością niejasne. w Wyświetl ostatnią firmęDuża część graczy po prostu uniknie metawersu i będzie cieszyć się graniem tak, jak zawsze, mówi Jim Ryan, dyrektor generalny SIE.
„Nikt nie wie dokładnie, jak metawersum będzie wyglądać w pewnym momencie w przyszłości. Nie sądzę, by jakakolwiek forma przybrała bezpośrednią alternatywę dla obecnych sposobów, w jakie ludzie grają w gry”. Ryan powiedział podczas Sesja pytań i odpowiedzi.
„Zamierzasz przyciągnąć niektóre osoby do części rynku, ale będzie również wiele osób i grup graczy, którzy woleliby cieszyć się grami w sposób, w jaki grali w nie przez ostatnie 30 lat.
„Myślę więc, że metawersum doprowadzi do jakiejś formy wzmocnienia, do jakiego stopnia jest to znaczące, nikt jeszcze nie wie. Postrzegamy to jako okazję do stopniowego wzmocnienia i rozwoju”.
Przeczytaj także: Sony przedstawia ambitne plany dotyczące metaverse
Wolne i stabilne podejście Sony jest dość konserwatywne. Firma ma Docelowo ambitny plan na metawersyJednak rozgrywka Ryana jest bardziej realistyczna i realistyczna pod względem swoich przewidywań.
Plany Sony dotyczące metaverse to konwergencja kilku sektorów, w tym marek anime, muzyki, sportu i Sony Pictures.
„Metaverse jest jednocześnie przestrzenią społeczną i żywą przestrzenią sieciową, w której krzyżują się i rozwijają gry, muzyka, filmy i animacje” Kenichiro Yoshida, dyrektor generalny Sony, powiedział niedawno Spotkanie strategii korporacyjnej.
„Stadion jest ważną przestrzenią dla społeczności sportowej. Odtwarzając sam stadion i sportowców w przestrzeni sieciowej, tworzymy doświadczenie, w którym użytkownicy mogą cieszyć się grą bez ograniczeń lokalizacyjnych”.
Biorąc pod uwagę niepewność i wysokie stawki związane z tak niejednoznaczną koncepcją, rynkiem i modelem biznesowym, jak metaverse, plan ten wydaje się korzystny dla Sony, firmy, która wygenerowała miliardy dzięki grom typu launchpad, takim jak dedykowane gry na konsole, rozproszone usługi sieciowe i wysokiej jakości wersje premium.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort