Gry mobilne spędzają czas na słońcu — i wygląda na to, że ich tempo nie zwalnia w najbliższym czasie.
według nowego Dane z grupy badawczej Sensor Tower udostępnione przez Games Industry, gracze mobilni wydali 44,7 mld USD (59,5 mld USD) w pierwszej połowie 2021 r., co stanowi wyraźny wzrost o 17,9 proc. w porównaniu z pierwszą połową 2020 r.
To imponująca ilość i wydaje się, że rośnie wraz ze wzrostem popularności gier mobilnych w stratosferze.
Uwzględniono najlepiej zarabiające gry tego okresu Uhonorowanie królów, PUBG Mobile, Genshin Impact, Roblox A Mistrz monet. Warto zauważyć, że zwroty gra pokojowa dodano do mobilny pubgBrutto ze względu na lokalną chińską wersję tytułu.
Dany honor królów A Mobilny PUGB Przejmij prowadzenie, można śmiało powiedzieć, że Tencent jest liderem gier mobilnych. i kiedy Pozostaje jedną z najbardziej dochodowych firm z branży gier wideo, Jej pozycja jest coraz bardziej zagrożona przez rozwój przygodowych gier akcji Efekt Jinshin Na trzecim miejscu. Fani nie mają dość tylko swoich przystojnych mężów i ich siekier, co znajduje odzwierciedlenie w ich wzorcach wydatków mobilnych.
Apple App Store odpowiada za połowę wszystkich wydatków, a gracze płacą ponad 26 miliardów dolarów (34,6 miliardów dolarów) za gry w sklepie. Google Play podąża za nim, odpowiadając za 18,7 miliarda dolarów (24,9 miliarda dolarów) wydatków na adresy mobilne.
Według Sensor Tower liczba pobrań spadła w pierwszej połowie tego roku i wyniosła zaledwie 28,1 miliarda (spadek o 1,4 procent). Ale podczas gdy liczba ta spada, wydatki są kontynuowane w tempie wykładniczym. Z łącznych wydatków konsumentów między sklepami Google i Apple Store 68,9% dotyczyło gier – znacznie przewyższając pobrania innych aplikacji.
W miarę jak zmienia się krajobraz gier mobilnych i coraz więcej tytułów wchodzi na rynek, spodziewaj się, że liczba ta będzie kontynuowała trend wzrostowy. Wystarczy spojrzeć na ostatnie sukcesy, takie jak premiera مل Ni no Kuni: Przez królestwaA Kto zarobił więcej pieniędzy w ciągu pierwszych 11 dni niż Pokemon GO w tym samym czasie.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort