Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kapitan superjachtu, Jason Chambers, wyjaśnia zalety technologii wiązań „pełnego pakietu”.

Kapitan superjachtu, Jason Chambers, wyjaśnia zalety technologii wiązań „pełnego pakietu”.

Kapitan superjachtu, Jason Chambers, gwiazda telewizyjnego reality show „Below Deck”, jest najnowszym, nieprawdopodobnym ekspertem, który ma wyjaśnić zalety technologii pełnego pakietu obligacji.

Stworzona przez Special kampania powraca do najnowszej przełomowej innowacji w męskiej bieliźnie, Bonds Total Package. Dzięki unikalnej technologii Total Support Pouch, Bonds rozdziela i wspiera, podnosząc komfort na zupełnie nowy poziom i stając się liderem w zakresie komfortu i innowacji.

Seria żeglarskich filmów instruktażowych, również wypełnionych podwójnym efektem, wyjaśniających cechy bielizny Total Package, została również opublikowana za pośrednictwem TikTok, Instagram i Facebook.

Kapitan superjachtu dołącza do kampanii po udanym uruchomieniu w zeszłym roku, w którym szef kuchni sushi, doświadczony rybak i doradca ds. Nieruchomości Gavin Rubinstein oraz były trener AFL Kevin Sheedy pomogli wyjaśnić korzyści płynące z pakietu Total.

„Niezależnie od tego, czy jesteśmy na lądzie, czy na morzu, często pozostawiamy naszych chłopców bez wsparcia i niewygodnych. Kompletny pakiet to najlepsze rozwiązanie zapewniające komfort tej prostej prawdzie” – powiedział Nathan Rogers, szef strategii w Special Package.

„W drugim roku kampanii chcieliśmy uzyskać większe, lepsze i bardziej hałaśliwe wyniki. Dolny pokład luksusowego superjachtu wydawał się idealnym wyborem” – powiedziała Leah Egan, dyrektor kreatywna w firmie Special.

Dyrektor marki Bonds, Edwina Mueller, dodała: „Bonds Total Package to nowa generacja bielizny męskiej. Innowacyjny projekt, który już udowodnił, że zapewnia nowy poziom wsparcia od czasu jego premiery w zeszłym roku. Mamy nadzieję, że druga runda naszej zabawnej kampanii odbije się echem wśród mężczyzn w całej Australii i pomoże im popłynąć w kierunku większego komfortu”.

Kampania będzie bardzo dobrze wspierana przez TV, OLV, media społecznościowe, OOH.

kredyty

Klient: Obligacje

Dyrektor marketingu: Kelly McBride

Dyrektor marketingu: Keda Al-Ghazzarian

Dyrektor marki: Edwina Muller

READ  Pokemon Go zmienia siłownię, dystanse Pokemonów po zgiełku fanów

Agencja: Special Australia

Dyrektor generalny/partner: Lindsey Evans

Dyrektor Centrum / Partnerzy: Tom Martin i Julian Schreiber

CSO / Partner: Rebecca Stambanis

Dyrektor zarządzający: Sarah Wren

Szef strategii, Melbourne: Nathan Rogers

Główny strateg: Leonie Simon

Rozwój wczesnego dzieciństwa: Ryan Fitzgerald

Dyrektorzy kreatywni: Sean Binder i Leah Egan

Twórcy: Bella Blush i Sean MacFarlane

Lider zespołu: Georgia Newton

Dyrektor biznesowy: Phoebe Peralta i Ayesha Kihulegoda

Kierownik filmu + treści: Sophie Simmons

Firma produkcyjna: Scoundrel

Reżyser: Ariel Martin

Producent wykonawczy: Adrian Shapiro

Producent wykonawczy: Kate Godin

Producent: Jordy Caputo

DOP: Aaron McCleskey

Poczta: ARC EDIT

Postprodukcja: Kanye Saeb

Redaktor: Phoebe Taylor

Dyplom: Fergus Rotherham

Online: EDYCJA ARC

Projekt dźwięku: Gusto Studios

Producent: Brigid Giles Webb, inżynier: Colin Simkins

Agencja mediowa: OMD

Zaloguj się za pomocą LinkedIn, aby opublikować komentarz