Kapitan superjachtu, Jason Chambers, gwiazda telewizyjnego reality show „Below Deck”, jest najnowszym, nieprawdopodobnym ekspertem, który ma wyjaśnić zalety technologii pełnego pakietu obligacji.
Stworzona przez Special kampania powraca do najnowszej przełomowej innowacji w męskiej bieliźnie, Bonds Total Package. Dzięki unikalnej technologii Total Support Pouch, Bonds rozdziela i wspiera, podnosząc komfort na zupełnie nowy poziom i stając się liderem w zakresie komfortu i innowacji.
Seria żeglarskich filmów instruktażowych, również wypełnionych podwójnym efektem, wyjaśniających cechy bielizny Total Package, została również opublikowana za pośrednictwem TikTok, Instagram i Facebook.
Kapitan superjachtu dołącza do kampanii po udanym uruchomieniu w zeszłym roku, w którym szef kuchni sushi, doświadczony rybak i doradca ds. Nieruchomości Gavin Rubinstein oraz były trener AFL Kevin Sheedy pomogli wyjaśnić korzyści płynące z pakietu Total.
„Niezależnie od tego, czy jesteśmy na lądzie, czy na morzu, często pozostawiamy naszych chłopców bez wsparcia i niewygodnych. Kompletny pakiet to najlepsze rozwiązanie zapewniające komfort tej prostej prawdzie” – powiedział Nathan Rogers, szef strategii w Special Package.
„W drugim roku kampanii chcieliśmy uzyskać większe, lepsze i bardziej hałaśliwe wyniki. Dolny pokład luksusowego superjachtu wydawał się idealnym wyborem” – powiedziała Leah Egan, dyrektor kreatywna w firmie Special.
Dyrektor marki Bonds, Edwina Mueller, dodała: „Bonds Total Package to nowa generacja bielizny męskiej. Innowacyjny projekt, który już udowodnił, że zapewnia nowy poziom wsparcia od czasu jego premiery w zeszłym roku. Mamy nadzieję, że druga runda naszej zabawnej kampanii odbije się echem wśród mężczyzn w całej Australii i pomoże im popłynąć w kierunku większego komfortu”.
Kampania będzie bardzo dobrze wspierana przez TV, OLV, media społecznościowe, OOH.
kredyty
Klient: Obligacje
Dyrektor marketingu: Kelly McBride
Dyrektor marketingu: Keda Al-Ghazzarian
Dyrektor marki: Edwina Muller
Agencja: Special Australia
Dyrektor generalny/partner: Lindsey Evans
Dyrektor Centrum / Partnerzy: Tom Martin i Julian Schreiber
CSO / Partner: Rebecca Stambanis
Dyrektor zarządzający: Sarah Wren
Szef strategii, Melbourne: Nathan Rogers
Główny strateg: Leonie Simon
Rozwój wczesnego dzieciństwa: Ryan Fitzgerald
Dyrektorzy kreatywni: Sean Binder i Leah Egan
Twórcy: Bella Blush i Sean MacFarlane
Lider zespołu: Georgia Newton
Dyrektor biznesowy: Phoebe Peralta i Ayesha Kihulegoda
Kierownik filmu + treści: Sophie Simmons
Firma produkcyjna: Scoundrel
Reżyser: Ariel Martin
Producent wykonawczy: Adrian Shapiro
Producent wykonawczy: Kate Godin
Producent: Jordy Caputo
DOP: Aaron McCleskey
Poczta: ARC EDIT
Postprodukcja: Kanye Saeb
Redaktor: Phoebe Taylor
Dyplom: Fergus Rotherham
Online: EDYCJA ARC
Projekt dźwięku: Gusto Studios
Producent: Brigid Giles Webb, inżynier: Colin Simkins
Agencja mediowa: OMD
Zaloguj się za pomocą LinkedIn, aby opublikować komentarz
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort