Trzech kolegów z Melbourne, którzy wprowadzili na rynek zamknięty produkt, właśnie dostało ogromną transakcję detaliczną po zarobieniu 4 milionów dolarów w ciągu jednego roku.
Wszyscy znamy tusz do rzęs, kosmetyk, po który sięgamy, aby nasze rzęsy wyglądały na grubsze i dłuższe.
Ale w ciągu ostatnich kilku lat popularność alternatywnej opcji zaczęła kwitnąć, a wiele kobiet próbuje teraz wyhodować rzęsy za pomocą serum.
Rezultaty są bardzo atrakcyjne, naturalnie dłuższe i pełniejsze rzęsy, bez konieczności nakładania grubych warstw czarnego tuszu do rzęs.
Odżywki do rzęs twierdzą, że działają poprzez promowanie wzrostu włosów i naprawę istniejących włosów za pomocą składników takich jak keratyna, białko naturalnie występujące we włosach, które jest odpowiedzialne za siłę i strukturę włosów. Wiele odżywek do rzęs zawiera również peptydy, które, jak się uważa, stymulują wzrost włosów w mieszku włosowym.
Pomimo tego, że większość z nich wymaga regularnej aplikacji przez około trzy miesiące, aby zobaczyć korzyści, odżywki do rzęs są teraz tak popularne, że pewna australijska marka właśnie zdobyła ofertę na sprzedaż w sklepach Costco w całym kraju.
Lash Therapy Australia została stworzona przez przyjaciółki z Melbourne, Lauren Rogolo (27 lat), Emmę Spiliopoulos (27 lat), Jessicę Arthur (26 lat), i została wprowadzona na rynek we wrześniu 2020 roku.
Trio stworzyło swój produkt po tym, jak „zostały z naturalnymi, łamliwymi i gołymi rzęsami”, gdy ich przedłużanie wypadło podczas pandemii, gdy zamykano salony kosmetyczne.
W formułowaniu produktu skupili się na wykorzystaniu naturalnych składników, które nie powodują podrażnień ani nie szkodzą zdrowiu użytkownika.
„Przez całe nasze życie toczyliśmy wspólną walkę między nieskutecznymi, drogimi, ostrymi i chemicznie wzmacnianymi produktami kosmetycznymi” – powiedziała Lauren news.com.au. pamiętnik piękności.
„Dlatego postanowiliśmy stworzyć gamę produktów, które zapewnią wyniki bez ryzyka podrażnień lub szkody dla naszego zdrowia”.
Chociaż trio twierdziło, że początkowo biznes był powolny, marka szybko nabrała rozpędu, a teraz Lash Therapy Australia oferuje różnorodne produkty do rzęs i brwi.
W wyniku tego sukcesu Costco niedawno zaczęło sprzedawać „Lash Pack” za 69,95 USD, który zawiera najlepiej sprzedające się serum wraz z tuszem do rzęs marki.
„Odnotowaliśmy szalony popyt detaliczny ze strony naszych klientów, którzy chcą jak najszybciej dostać się do naszych produktów” – powiedziała Emma.
„Costco skontaktowało się z nami za pośrednictwem poczty e-mail we wrześniu 2021 r. po tym, jak zobaczyło naszą markę w mediach społecznościowych.
„To był długi proces, ale jesteśmy bardzo podekscytowani, że w końcu zobaczymy go w sklepach”.
Trzej najlepsi kumple, którzy poznali się, gdy mieli 18 lat, świętowali swój największy dotychczas miesiąc, zarabiając w maju 630 000 dolarów i kończąc rok podatkowy z ponad 4 milionami dolarów sprzedaży.
„Maj był naszym największym dotychczasowym miesiącem, a nasz szybki wzrost przypisujemy rozszerzeniu bazy naszych klientów na całym świecie” – powiedziała Jessica.
Naszej sprzedaży nie można przypisać do jednego produktu, ponieważ nasza marka została zaadaptowana jako „rutyna rzęs i brwi”, gdzie większość klientów kupuje pełen asortyment.
„Każdego miesiąca otrzymujemy coraz więcej spersonalizowanych wyników i recenzji od naszych klientów. Udostępniamy te wyniki w naszych mediach społecznościowych, docierając do ponad 300 000 osób.”
Na Instagramie klientka, która nie jest płatnym ambasadorem marki, podzieliła się swoim „szaleństwem” przed i po ośmiu tygodniach stosowania serum.
Inna opisała różnicę w jej rzęsach jako „zmieniającą życie”.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort