Firma Mitiska REIM ogłosiła dziś otwarcie nowego parku handlowego w polskim Wągrowcu w ramach joint venture z lokalnym partnerem Karuzela Holding.
Nowy park handlowy ma powierzchnię najmu brutto (GLA) składającą się z 13 lokali handlowych o powierzchni 8400 metrów kwadratowych i jest zakotwiczony przez supermarket Lidl. Inni najemcy to mix popularnych marek na codzienne zakupy, takich jak Action, Cinche, Kick, Teddy, Deals, Pepco i MediaExpert. Działka jest dogodnie zlokalizowana w pobliżu obwodnicy miasta, w pobliżu restauracji McDonald’s i marketu budowlanego Mrówka, i jest łatwo dostępna samochodem, komunikacją miejską, rowerem i pieszym z osiedla. Park handlowy ma osiągnąć ocenę bardzo dobrą w skali użytkowania BREEAM.
Mitiska REIM i Karuzela przyspieszyły ekspansję na polskim rynku, budując portfel 7 środków trwałych i 6 projektów deweloperskich o łącznej powierzchni najmu ponad 150 000 mkw. Ten najnowszy projekt jest jednym z 3 parków handlowych planowanych do otwarcia w tym roku, po otwarciu nowego parku handlowego w Bulawayo w kwietniu i kolejnego w Kołobircku pod koniec października.
Członek zarządu Karuzela Holding Janusz Botorek powiedział: „Najpierw zabezpieczyliśmy miejskie plomby w Wągrowcu poprzez transakcję poza rynkiem i spodziewamy się, że ten nowy park handlowy będzie bardzo popularny wśród kupujących, ponieważ jest to jedyna nowoczesna powierzchnia handlowa w okolicy ”.
Radosław Misko, Senior Investment Associate w Mitiska REIM na Polskę, komentuje: „Mitiska REIM i Karuzela, współpracując od 4 lat, stały się jednym z najważniejszych inwestorów parków handlowych na polskim rynku”.
Sylvie Geuten-Carpentier, Partner Zarządzający Mitiska REIM, dodaje: „Oprócz portfela parków handlowych, Mitiska REIM opracowała szeroką gamę dodatkowych możliwości związanych z nieruchomościami użyteczności publicznej w Polsce, w tym logistykę miejską i wielokierunkowe inwestycje przemysłu lekkiego. We współpracy z lokalnymi deweloperami.”
W lipcu tego roku Mitiska REIM ogłosiła pierwsze 137 milionów euro swojego trzeciego flagowego funduszu, Mitiska European Real Estate Partners 3 (MEREP 3), którego celem jest wykorzystanie szybkich możliwości w najlepszych nieruchomościach w całej Europie. Możliwości przemysłu lekkiego wykorzystującego wiele diod LED w zakotwiczonych parkach handlowych, logistyce miejskiej ostatniej mili i lokalizacjach wypełnień miejskich. MEREP 3 ma na celu znaczne zwiększenie pozyskiwania funduszy i zamykanie kolejnych w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
„Pisarz ogólny. Fanatyk Twittera. Wielokrotnie nagradzany praktykujący alkohol. Guru popkultury.”
More Stories
Mistrzostwa Europy 29er 2024 – Gdynia, Polska Dzień 2 • Remis na żywo
Imponująca kula ognia w centralnej Polsce – oddział angielski
Chosen wrócił i jest gotowy do dostarczenia do Polski – FIBA Olimpijskie Kwalifikacje 2024 Walencja, Hiszpania