Przedsiębiorstwo społeczne MOOD współpracuje z UnLtd i Tonic Media Network w ramach nowej serii seminariów internetowych „MOOD Tea Break”, która rozpoczyna się sesją mającą na celu pomoc rodzicom w przezwyciężeniu problemów ze zdrowiem psychicznym młodzieży.
Premiera serialu odbędzie się w środę, 25 sierpnia, z udziałem wielokrotnie nagradzanego dziennikarza i gospodarza ABC Coronacast, dr Normana Swana, do którego dołączy panel ekspertów, w tym autorka ds. Rodzicielstwa i specjalistka od odporności Maggie Dent, dyrektor generalna MOOD oraz Jenny Hayward, nowa dyrektor generalna Ms. GroupM i przemysł. Mama Amy Buchanan (na zdjęciu) i Liz Scott, profesor na Uniwersytecie w Sydney, która specjalizuje się w zaburzeniach nastroju młodzieży i zdrowiu psychicznym.
Sesja będzie dotyczyć tematu „Twoje dzieci, COVID i blokada – „Co słychać, nie martw się”NSoraz omówienie społecznego, psychicznego i fizycznego samopoczucia i rozwoju dzieci w warunkach COVID oraz możliwości zmierzenia się z niepewnymi ograniczeniami w przyszłości.
Sesja obejmie otwarte pytania i odpowiedzi dla rodziców z całej branży, aby podzielić się strategiami i wskazówkami, jak zachęcać młodych Australijczyków do otwarcia się i szukania pomocy w tym trudnym czasie.
Wydarzenie to następuje po rozpoczęciu przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych kampanii inauguracyjnej dla konsumentów,Sip Selfless, wspólny wysiłek, który zgromadził ponad 60 firm z całej branży.
Hayward skomentował: „Zamknięcie było wyzwaniem zarówno dla rodziców, jak i dzieci. A ponieważ Lifeline odnotowuje ostatnio najwyższy dzienny numer telefonu, wiemy, że potrzebne są więcej porad i informacji”.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Dr. Norman Swan i Tonic Media Network, aby odpowiedzieć na wielkie pytania rodziców dotyczące tego, jak wspierać ich dzieci. MOOD Tea jest zaangażowana w poprawę zdrowia psychicznego młodych Australijczyków i dlatego wszystkie departamenty Departamentu Obrony zyski finansują programy zdrowia psychicznego młodzieży”.
Seif Celik, dyrektor handlowy Tonic Media Network dodał: „Dzięki Tonic’s Health DOOH wiele słyszeliśmy o obawach rodziców dotyczących COVID-19 i ich dzieci, nie tylko pod względem szczepień, ale także ich wpływu „Ciągła blokada może mieć wpływ na to pokolenie. Młodsze – za ich edukację, socjalizację i zdrowie psychiczne”.
„Pytania te zadawali również nasi klienci, z których wielu ma własne młode rodziny, więc jesteśmy naprawdę podekscytowani, że MOOD i UnLtd nawiązali współpracę, aby pomóc nam w przeprowadzeniu tego, co będzie naprawdę pozytywnym i pouczającym webinarium”.
Amy Buchanan, nowy dyrektor generalny GroupM, dodała: „Poruszanie się po COVID stanowi wiele wyzwań dla ludzi z całej branży. Serdeczne podziękowania dla Tonic Media Network, MOOD i UnLtd za rzucenie światła na prawdziwe zmagania, z jakimi zmaga się wielu z nas. W najlepszym wydaniu Równoważenie pracy, prowadzenie biznesu i wychowywanie dzieci jest trudne.Nic nie przygotowało nas na tę obecną sytuację i poruszanie się po niej jest nieporównywalne z żadnym innym wyzwaniem, z którym się zmagałem.Moja jedyna rada to starać się czerpać radość z każdego dnia, być wdzięcznym za to, co mamy i bądźcie dla siebie życzliwi” .
Możesz dołączyć do bezpłatnej sesji na ZOOM Tutaj.
Jeśli chcesz kupić jakiekolwiek mieszanki herbat MOOD w celu wsparcia usług zdrowia psychicznego młodzieży, odwiedź stronę https://mood.org.au/.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort