Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Natasia Grace, założycielka Conserving Beauty, rozwiązuje globalny problem za pomocą szklanki wody

Natasia Grace, założycielka Conserving Beauty, rozwiązuje globalny problem za pomocą szklanki wody

Ma dopiero 29 lat, ale naukowiec Natassia Grace poczyniła już ogromne postępy w dążeniu do wywrócenia branży kosmetycznej do góry nogami.

Przedsiębiorca z Melbourne uruchomił w 2021 roku Conserving Beauty, markę produktów do pielęgnacji skóry, której celem jest dbanie o planetę w równym stopniu jak o własną skórę, oferując „pierwszy na świecie” produkt: w pełni rozpuszczalne chusteczki do makijażu.

W jej asortymencie znajdują się obecnie trzy produkty „rozpływające się”, w tym paski olejkowe i maska ​​w płachcie, które według pani Grace stworzyła, aby pomóc zmniejszyć zdumiewający wpływ jednorazowych produktów kosmetycznych na środowisko.

Obecnie codziennie na wysypiska trafia 20 milionów chusteczek do demakijażu, a 86% konsumentów kosmetyków używa chusteczek, niektórzy nawet trzy razy dziennie – wynika z danych Niezależne piękno.

Opracowanie rozpuszczalnego materiału, który pozwolił jej na nowo zdefiniować jednorazowe produkty kosmetyczne i uczynić je bezpiecznymi dla środowiska, zajęło pani Grace „niezliczoną ilość lat i eksperymentów”.

Teraz jej „przełomowy” produkt nie tylko zmienił branżę i utorował drogę innym markom do pójścia w jej ślady i zapewnienia bardziej zrównoważonego rozwoju, ale także umieścił ją na liście Top 30 Under 30 w Azji 2024 magazynu Forbes Australia, co jest wyróżnieniem . Powiedziała, że ​​„odjęło jej mowę”.

„Niekoniecznie chciałam stworzyć markę, naprawdę chciałam znaleźć rozwiązania kilku typowych problemów, z którymi sama borykałam się jako konsumentka kosmetyków” – Grace powiedziała news.com.au. Dziennik piękna.

„Ostatecznie chciałem tworzyć produkty, które dawałyby ludziom rzeczywiste rezultaty na skórze, a biorąc pod uwagę moje 10-letnie doświadczenie w branży kosmetycznej, pracę w łańcuchu dostaw i etyczne zaopatrzenie, nie podlegało to negocjacjom, mając na uwadze zrównoważony rozwój.

„Widząc, jak moja australijska marka jest chwalona na arenie międzynarodowej przez niektórych z najwybitniejszych liderów biznesu w branży, odbiera mi mowę.

READ  To rozwiązuje problemy z wydajnością Cities: Skylines II

„To fantastyczne osiągnięcie dla firmy i mojej osobistej kariery. Potwierdzenie tego, że zmieniamy branżę i torujemy drogę innym markom o podobnych poglądach”.

Australijski przedsiębiorca rozwiązuje globalny problem za pomocą samej wody

Z pewnością Conserving Beauty została doceniona za swoją niesamowitą pracę na długo przed tym, jak Forbes wymienił nazwisko Pani Grace, a wkrótce po wprowadzeniu na rynek marka podpisała umowę na sprzedaż w sklepach Sephora w całym kraju – ale nie było to łatwe.

„Opracowanie każdej receptury zajęło lata i niezliczone eksperymenty, dlatego nasza kolekcja pozostaje niewielka i starannie dobrana” – wyjaśniła.

„Opracowując nasze produkty, zawsze zaczynam od problemu skóry, który próbuję rozwiązać w pierwszej kolejności, i identyfikuję składniki, które – jak udowodniono naukowo – pomagają złagodzić ten problem.

„Nigdy nie ustalam docelowych cen ani nie obniżam kosztów poprzez rozcieńczanie wodą. W rzeczywistości nasze formuły są w 100% pozbawione wody, dzięki czemu są wysoce skoncentrowane i skuteczne. Na przykład nasza maska ​​Thirsty Face Sheet zawiera 10% niacynamidu i 5% kwasu hialuronowego. kwas i 5% prowitaminy B5.

„To wszystko są oparte na dowodach stężenia tych składników, które bardzo różnią się od większości masek w płachcie dostępnych na rynku, które składają się w 90–95% z wody. Dlatego nasi klienci widzą rezultaty”.

W ciągu ostatnich trzech lat od pierwszego wprowadzenia na rynek Conserving Beauty marka zgromadziła lojalną bazę klientów, wśród której często znajdują się celebryci, co, jak twierdzi pani Grace, zawsze ją zadziwia.

Niedawno australijska gwiazda fitness Steph Claire Smith udostępniła niechciane selfie swoim 1,5 milionom obserwujących po użyciu pasków oczyszczających trądzik i oświadczyła, że ​​ma „obsesję” na punkcie tego produktu.

„Przez cały weekend zmagałam się z uporczywymi, wściekłymi pryszczami i nie mogłam się doczekać, aby użyć tych pasków na pryszcze z Conserving Beauty” – napisała influencerka.

READ  Lokalizacja świątyni Minetak i opis przejścia gry Zelda: TOTK

„To wtedy wiesz, że produkt cholernie działa, nie jest wspierany. Sam go kupiłem i mam obsesję”.

Pani Grace określiła ten moment jako „wyjątkowy”, dodając, że miał on ogromny wpływ na taką małą firmę jak jej.

„Jesteśmy niezwykle wdzięczni za jej ciągłe wsparcie, zwłaszcza że jest osobą, którą bardzo podziwiam jako założycielkę” – powiedziała.

„Steph kilkakrotnie udostępniała nasze chusteczki i paski olejkowe w swoich relacjach na Instagramie i TikToku, co jest ogromne dla australijskiego startupu.

„Steph bardzo rozważnie i rozważnie przedstawia rekomendacje produktów, jej społeczność dobrze reaguje na jej autentyczność i natychmiast zauważamy wzrost liczby obserwujących i sprzedaży w mediach społecznościowych”.

I nie jest jedyną fanką, ponieważ media społecznościowe zostały zalane organicznymi recenzjami i filmami, w tym jeden, który udostępnił film, na którym jej zużyta maska ​​rozpuszcza się w szklance wody.

„Wystarczy wymieszać go z wodą i znika” – film pokazuje, jak produkt znika.

Klip zrobił wrażenie na widzach, którzy pozostawili pod nim serię komentarzy.

„To jest szalone” – skomentował jeden z użytkowników.

„Co za świetny pomysł” – zgodziła się kolejna.

Inne kwestionowały opakowanie produktów, które, jak wyjaśniła pani Grace, przeznaczone było na rozpuszczalne maseczki do twarzy, plastry na pryszcze i chusteczki do demakijażu, było „w pełni biodegradowalne” i wykonane przy użyciu materiałów pochodzących z recyklingu.

Butelki i słoiczki, w których znajduje się jej olejek i balsam oczyszczający, to szklane pojemniki „nieskończenie nadające się do recyklingu”, które można poddawać recyklingowi w nieskończoność.

Przeczytaj powiązane tematy:Dziennik urody z Melbourne