Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nauczanie i uczenie się w erze sztucznej inteligencji: jak Uniwersytet w Sydney zapewnia pracownikom i studentom możliwości korzystania ze sztucznej inteligencji w całej organizacji

Nauczanie i uczenie się w erze sztucznej inteligencji: jak Uniwersytet w Sydney zapewnia pracownikom i studentom możliwości korzystania ze sztucznej inteligencji w całej organizacji

Opracuj innowacyjne przypadki użycia

Do tej pory zespół ICT uniwersytetu zbudował co najmniej 33 opłacalne produkty na platformie Azure. Jednym z najbardziej udanych rozwiązań jest Poznanieasystenta sztucznej inteligencji dla studentów, został opracowany przez Danny’ego Liu, profesora nadzwyczajnego ds. innowacji edukacyjnych.

Cogniti umożliwia nauczycielom tworzenie własnych „agentów” chatbota, którym można wydawać szczegółowe instrukcje i dostarczać im konkretnych informacji kontekstowych z jednostek studiów. Agenci ci mogą zostać zintegrowani z uniwersyteckim systemem zarządzania nauką, zapewniając studentom bezproblemową obsługę – nie muszą zakładać osobnego konta, a instytucja zapewnia dostęp do ich sztucznej inteligencji.

Nauczyciele mają pełny wgląd w rozmowy z agentami Cogniti, a uczniowie mogą oznaczać i przekazywać opinie na temat wiadomości AI.

„Dzięki Cogniti uczniowie mogą uzyskać natychmiastowe, spersonalizowane wsparcie, wskazówki i informacje zwrotne, w tym wyjaśnienia kluczowych pojęć i szkolenia w zakresie technik uczenia się” – mówi Cook. „Może również zwiększyć produktywność personelu, pomagając nauczycielom w czasochłonnych zadaniach, takich jak tworzenie rubryk w celu ustalenia kryteriów oceny”.

Jim Cook, lider innowacji

Od czasu miękkiej premiery Cogniti w październiku 2023 r. nauczyciele z 30 instytucji w Australii, Nowej Zelandii i Singapurze utworzyli ponad 600 agentów AI korzystających z tego rozwiązania. Ci agenci AI wzięli udział w ponad 31 500 rozmowach z ponad 10 000 użytkownikami i odpowiedzieli na tysiące pytań związanych z programem nauczania i treścią.

Cogniti poprawiło także spersonalizowane informacje zwrotne dla tysięcy studentów, w tym tych, którzy wykorzystali czynniki Cogniti podczas warsztatów w celu opracowania planów interwencyjnych terapii zajęciowej na Wydziale Medycyny i Zdrowia uniwersytetu.

„Uważałem, że sztuczna inteligencja jest całkiem niezła” – mówi jeden ze studentów. „Zapanowała równowaga pomiędzy kwestionowaniem naszych sugestii, które zachęcają do myślenia i wspierania naszych pomysłów, a potwierdzaniem naszych sugestii dodatkami poprawiającymi realizację strategii”.

Cogniti jest obecnie wykorzystywane w 300 modułach, a uniwersytet spodziewa się, że do końca 2024 r. liczba ta podwoi się.

READ  Najlepsze oferty tygodnia: The Oodie, ECOVACS, GHD, FOREO

Kolejnym udanym projektem na uniwersyteckiej platformie Azure jest przeglądarka zasad Generative AI opracowana przez uniwersytecki zespół ds. innowacji cyfrowych. Narzędzie to, zbudowane przy użyciu akceleratora Microsoft Public Sector Information Assistant, ułatwia pracownikom dostęp do kompleksowych polityk uniwersyteckich.

„Poruszanie się po naszej ogromnej bibliotece zasad może być ogromnym wyzwaniem dla 26 000 naszych pracowników. Jednak gdy nauczą się, jak pracować z generatywną sztuczną inteligencją i zadają odpowiednie pytania osobie nawigującej, mogą uzyskać z tego prawdziwą wartość”.