Skandynawska firma medialna podwaja swój cel po wczesnych sukcesach w krajach bałtyckich.
- Polski serwis rozpocznie transmisję na żywo w sierpniu i będzie oferować na żywo Bundesliga
- Nent ma również na celu dodanie 400 000 nordyckich okrętów podwodnych w 2021 r
Nordic Entertainment Group (Nent) podała, że podwoiła swój docelowy poziom abonentów międzynarodowych na koniec roku dla usługi przesyłania strumieniowego Viaplay do 500 000 i jest na dobrej drodze do osiągnięcia docelowej liczby 400 000 klientów płacących za nordycką platformę.
Ogłaszając swoje wyniki finansowe za drugi kwartał, Nent potwierdził, że baza płatnych abonentów Viaplay wzrosła o 21% rok do roku do 3,28 miliona, czyli o 140 000 w ostatnim kwartale.
Po zabezpieczeniu bezpośrednich praw do lokalnie popularnej National Hockey League (NHL), Viaplay wystartował w marcu w regionie bałtyckim i zobaczył, że 27 000 z tych nowych uczestników zapisało się spoza Skandynawii.
Polski serwis ma ruszyć 3 sierpnia, z programem sportowym na żywo, który obejmuje niemiecką Premier League, a Nent podwoił swój cel dla międzynarodowych abonentów Viaplay.
Aby to osiągnąć, Nent twierdzi, że zwiększył inwestycje w międzynarodową ekspansję Viaplay i oczekuje, że wpłynie to na jego dochody przed opodatkowaniem o 500 mln SEK (57,7 mln USD) w 2021 r. Sprzedaż netto grupy medialnej w drugim kwartale była 3,07 koron szwedzkich 1 milion dolarów (350 000 USD), wzrost o 31,3%, podczas gdy ogólny zysk wzrósł o 98%.
W poście LinkedIn prezes i dyrektor generalny Nent Anders Jensen napisał: „Viaplay rośnie w siłę, dodając 140 000 nowych subskrypcji, co stanowi 21-procentowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku przy wzroście przychodów o 36 proc. Wspaniale jest również widzieć, jak rynki reklamowe nadal się odbudowują, przy wzroście przychodów o 28 procent, a nasz fantastyczny zespół pracował nad tym, abyśmy nadal zdobywali udział w rynku. Teraz wszystkie oczy zwrócone są na premierę w Polsce 3 sierpnia.
Dziewiąte powiedział, że rozszerzy swój pięcioletni plan podczas Capital Markets Day we wrześniu, w tym swoje oczekiwania dotyczące sześcioletniego, wieloregionalnego partnerstwa nadawców Premier League, które rozpocznie się w przyszłym roku.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024