Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowy format „pętli” w Destiny 2 wydaje się obecnie dodatkową funkcją Timegatingu

Nowy format „pętli” w Destiny 2 wydaje się obecnie dodatkową funkcją Timegatingu

„Jesteśmy w połowie drugiego tygodnia nowej gry Destiny 2.”epizod„, wkraczam w trzeci tydzień. Jak dotąd nie widziałem… prawie nic, co odróżniałoby to od formy sezonowej. Na początku była dodatkowa scena, ale może była ona bardziej związana z ostateczną formą, ale gdzie indziej? Wszystko wydaje się identyczne.

Właściwie wydaje się, że patrzenie w przyszłość zasadniczo podwaja się jako czas sezonowy. Niektórzy fani mieli nadzieję, że przyniesie to odwrotny skutek, porzucając charakter cotygodniowych zadań i historii na rzecz trzech „aktów”, w które można grać w wolnym czasie. To nie tak to działa. Jest to ten sam tygodniowy rytm co poprzednio, w którym robisz 4-5 kroków w sezonowej historii, aby przejść dalej, a potem czekasz.

Obecnie istnieją nowe sposoby opowiadania czasu, inne niż tylko opowiadanie historii. mamy:

  • Do istniejących zestawów odcinków dodawanych jest więcej broni, które zostaną odblokowane dopiero w przyszłych programach.
  • Czasowy karnet bojowy z nagrodami, których nie można zdobyć, dopóki nie rozpoczniesz innych działań.
  • Powyższe obejmuje takie rzeczy, jak synchronizacja katalizatora Czerwonej Śmierci z przyszłym etapem Przepustki Bitewnej, którego nie można wygrać tygodniami.
  • Dla artefaktów odblokowano nowe korzyści, które zastąpią istniejące korzyści, ale znowu jest to coś, na co trzeba poczekać, a nie artefakt, który będzie sprawiał więcej frajdy z góry.

Rozumiem, że istnieje cienka granica pomiędzy utrzymywaniem zaangażowania graczy a niepozwalaniem im na zbytnią frustrację z powodu gotowej historii oczekiwania lub zablokowanych przedmiotów. Myślę, że nawet poza harmonogramem gracze liczyli na większą zmianę sezonów niż te, które wydawały się po prostu… dłuższymi sezonami. Ten sam format, ta sama baza główna HELM, wszystko to samo.

Moglibyśmy tutaj wszyscy wykazać, że się mylimy, a koncepcja może ewoluować w trakcie bieżącego odcinka Echoes, ale także w przyszłości. W szczególności musimy pamiętać, że Echoes to coś, co powstało w całości wraz z The Final Shape, na co przeznaczano 95% zasobów, więc sensowne jest, aby drugie dwa odcinki były większe i znacznie bardziej różne. Przynajmniej tak mi się wydaje, a biorąc pod uwagę to, co do tej pory widzę, bardziej zaangażowałbym się w historię nieopartą na Vexach.

W obecnej sytuacji… cóż, będę grać dalej, bo taki jestem. Myślę jednak, że fani liczyli na coś nieco bardziej innego i mniej zależnego od stałego lub nawet zwiększonego czasu, niż widzieliśmy do tej pory.

Chodź za mną Na Twitterze, Wątki, youtube, I Instagrama.

Sięgnij po moje powieści science fiction Seria zabójców bohaterów I Trylogia Ziemi.

READ  Godfall otrzymał swój duży dodatek Fire & Darkness w samą porę na premierę PS4