Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Przyszła spółka cyfrowej firmy konsultingowej startuje w Polsce

Przyszła spółka cyfrowej firmy konsultingowej startuje w Polsce

Trzech doświadczonych profesjonalistów W Polsce – Olkyard Sigan, Isa Claude i Andy Voynerovsky — łączy siły, aby uruchomić Future.com, firmę konsultingową zajmującą się transformacją cyfrową.

Future.Company oferuje usługi transformacji cyfrowej zorientowane na ludzi – zapewniając doradztwo projektowe w zakresie optymalizacji i zarządzania transformacją w firmie. Model powitalny firmy polega na spędzaniu czasu z kadrą kierowniczą w celu zrozumienia ich wyjątkowych aspiracji i nieustannym udostępnianiu wiedzy specjalistycznej, zarządzaniu projektami i nawiązywaniu kontaktów.

Istnieje wiele umiejętności, które to wspierają: z ponad 60-letnim doświadczeniem zawodowym pomiędzy założycielami Olgiardem Siegenem, Isą Glad i Andy Voynerovsky – głównie obsługującym klientów w Polsce i na świecie w przestrzeni cyfrowej.

Przyszła spółka cyfrowej firmy konsultingowej startuje w Polsce

Sigan był dyrektorem generalnym Digital One, interaktywnej firmy, w której spędził ponad 15 lat swojej kariery. Przez trzy lata był partnerem w Deloitte Digital w Łodzi, a później został partnerem/założycielem kilku firm świadczących usługi cyfrowe, m.in. Welcome, FilmRactive i Hello Consulting.

„Podobny temat pojawił się w naszych rozmowach – nasi przedsiębiorczy przyjaciele często szukali porady w kwestiach związanych z transformacją cyfrową i zarządzaniem ludźmi w nowym cyfrowym świecie” – wyjaśnił, zwracając uwagę na to, jak kariery tria przełożyły się na przyjazny model obsługi. „W związku z tym postanowiliśmy połączyć nasze siły i doświadczenie”.

Claude jest byłym menedżerem ds. obsługi klienta w Deloitte Digital w Warszawie, chociaż większość swojej kariery spędziła w Google – gdzie była starszym menedżerem ds. klientów, menedżerem ds. branży finansowej, a ostatnio szefem treści i dystrybucji w globalnym gigantze technologicznym.

Wyjaśnił aspekt skoncentrowany na przyszłości. Oferta firmy: „Wsparcie, które zapewniamy naszym klientom jest kompleksowe. Zmiana cyfrowa nie jest związana z technologią, ponieważ aspekt ludzki jest równie ważny: zmiana kulturowa organizacji jest fundamentalną częścią procesu”.

Z wykształcenia grafik, Voynerovsky pracował jako menedżer ds. doświadczeń użytkownika w firmie Athena i był szefem projektowania usług w Deloitte Digital w Warszawie w latach 2017-2018. Ponownie podkreślił wartość bycia zaufanym partnerem dla klientów: „Z naszych rozmów jasno wynika, że ​​dyrektorzy generalni i założyciele potrzebują platformy do omawiania wyzwań, przed którymi stoją, z zespołem, który postrzega zaufanie jako zasadę przewodnią. ”

READ  Gdy europejska fala upałów przesuwa się na wschód, dociera do Polski i Grecji, przynosząc pożary