Linie Qatar Airways zaprezentują najnowszy produkt klasy premium w swojej rodzinie samolotów, gdy w tym miesiącu zabiorą swojego pierwszego Boeinga 737 MAX na swoje skrzydło.
Ale może NIE Bądź „Mini Q Suite” określonym dla serii Airbus A321neo Qatar Airways: Zamiast tego istnieje duża szansa, że początkowa klasa biznesowa Boeinga 737 Max będzie bardziej tradycyjną ofertą.
To dlatego, że pierwsze 737 MAX były początkowo przeznaczone dla rosyjskich linii lotniczych S7, dopóki amerykańskie sankcje nie uniemożliwiły Boeingowi dostarczania samolotów rosyjskim liniom lotniczym.
Linie Qatar Airways wydzierżawiły teraz dziewięć Boeingów 737 MAX 8, które zastąpią starsze Airbusy A320 na trasach krótkodystansowych w regionie.
Oczekuje się, że pierwsze samoloty 737 MAX linii Qatar Airways rozpoczną loty w nadchodzących tygodniach, chociaż dokładna data i trasa inauguracyjnego lotu nie została jeszcze potwierdzona.
Podobnie, nie udostępniono żadnych oficjalnych szczegółów dotyczących tego, co czeka w kabinie klasy biznes.
Podczas lotu S7 było osiem miejsc w klasie biznes w dwóch rzędach po 2-2, z których każdy był dobrze wyściełanym fotelem — krótko mówiąc, typową krajową klasą biznes (lub pierwszą klasą w Stanach Zjednoczonych) w wielu krajach, i zdecydowanie lepsze niż europejska oferta biznesowa niższej klasy.
Jednak, jak zauważono w naszej recenzji S7 Business Class, nie ma podnóżka ani żadnych urządzeń do ładowania AC lub USB.
Qatar Airways oczywiście mówił o swoich planach dotyczących „Mini Q Suite” w przyszłych samolotach wąskokadłubowych, takich jak Airbus A321neo i Boeing 737 MAX 10.
Dyrektor generalny Akbar Al Baker powiedział wcześniej Executive Traveler, że A321neo zostanie zwieńczony czymś w rodzaju „Mini Q Suite”, w którym „każde miejsce będzie miało dostęp do przejścia”, a siedzenia zostaną przekształcone w całkowicie płaskie łóżko.
W przeciwieństwie do wysoko cenionych Qsuite, „nie będą miały drzwi”, stwierdził Al Baker, ale „będą miały coś bardzo podobnego, więc będziesz miał trochę prywatności”.
Al Baker zauważył, że jednorzędowa ławka Qsuite będzie wykorzystywać istniejący projekt znanego producenta, a nie całkowicie niestandardowy projekt — chociaż produkt końcowy będzie mocno dostosowany, z wysokiej jakości wyposażeniem i wykończeniami, a także mnóstwem małych , przemyślane akcenty, jeśli chodzi o przestrzeń.Osobowość, wygoda i dopasowanie.
Jednak biorąc pod uwagę liczbę jednoprzejściowych apartamentów klasy biznes zalewających rynek od każdego głównego producenta foteli, możliwe jest, że Qatar Airways zmieni kurs i zdecyduje się na odtworzenie doświadczenia Qsuite wyposażonego na pokładzie Boeinga 737 Max 10 lub A321neo, aby po prostu pozostać na miejscu . do przodu lub przynajmniej nadążać za tłumem.
Ten sam „mini Q-suite” jest również związany z samolotem A321LR o zwiększonym zasięgu — który będzie przydzielany do miejsc docelowych o niewystarczającym zapotrzebowaniu na samoloty dwukadłubowe — „ponieważ produkt jest tak udoskonalony, że tak naprawdę nie potrzebujesz innym miejscu”, mówi Al Baker, „i chcemy ujednolicić produkt, który mamy w naszych samolotach”.
„Certyfikowany fanatyk jedzenia. Ekstremalny guru internetu. Gracz. Zły pijak. Ninja zombie. Rozwiązuje problemy. Nieskrępowany miłośnik alkoholu.”
More Stories
Turystka z Nowej Zelandii została brutalnie zamordowana na oczach męża w Newport Beach
Zespół Bidena wpada w ciemną spiralę
Wyspy Salomona zostaną zmodernizowane lotnisko Sigi w celu poprawy połączeń lotniczych