Wielkie oczekiwanie na najnowszą adaptację komiksu przyciąga widzów jak ćmy do płomienia. Tym razem to Karmazynowy Speedster znalazł się w centrum uwagi. Flash, prowadzony przez Ezrę Millera, zostanie wydany 16 czerwca – pełne 10 dni po zniesieniu zakazu recenzji. To wyraz zaufania dla Warner Bros. Odkrycie w filmie. Ale wydaje się, że jej przybycie spotkało się z interesującą mieszanką reakcji.
Flash, wyreżyserowany przez Andy’ego Muschiettiego, został okrzyknięty przez wielu krytyków „niezwykle przyjemnym” przedsięwzięciem i „klejnotem w kanonie DCU”. Jednak są też tacy, których oczekiwania zostały zdmuchnięte przez widoczne niedociągnięcia filmu, nazywając go „słabą wycieczką” dla odchodzącego DC Extended Universe.
Jednak siła wczesnych recenzji filmu na Rotten Tomatoes pokazuje, że w momencie pisania tego filmu uzyskał solidny wynik 73%. Podwójny występ Millera jest jednak powodem do pochwały Rolling Stone David Fear Chwali zdolność Millera do przedstawiania odmiennych warstw w obrębie dwóch podobnych, ale także różnych osobowości, cofając się, aby ujawnić złożone spektrum emocji. Bena Pearsona ze Slashfilm Zgadza się z tym, argumentując, że pomimo pozaekranowych kontrowersji Millera, aktor odkupił się swoim najlepszym i najbardziej zadowalającym występem publiczności.
Mike Ryan z Uproxx Zauważa, że prawdziwa siła filmu leży w jego ludzkim wymiarze, szczególnie w przedstawieniu miłości Barry’ego do jego matki, co, jak twierdzi, sprawia, że film jest zaskakująco naładowanym emocjonalnie przeżyciem.
Aby lepiej zrozumieć, jak krytycy ocenili The Flash, obejrzyj poniższą prezentację:
Chociaż nie można zaprzeczyć, że olśniewający występ Ezry Millera podbił serca wielu, niektórzy krytycy zwracają uwagę, że tempo filmu zwalnia do pełzania z powodu nadmiernego polegania na obsłudze fanów i mniej niż imponującym CGI.
Większość negatywnych komentarzy, jeśli nie dotyczy nieszczęść Millera poza ekranem, koncentruje się głównie wokół CGI i ogólnego braku dopracowania.
Nie wiadomo, jak widzowie zareagują na film. Należy jednak zauważyć, że The Flash podąża za najnowszym trendem, jeśli chodzi o ekranizacje komiksów. Przed premierą filmy te zwykle zbierają pozytywne recenzje i entuzjastyczne pochwały od wczesnych reakcji, by uzyskać mieszane recenzje po zniesieniu embarga na recenzje. O ile to jest warte, wyniki recenzji Flasha nie są nawet w połowie złe i wykazują oznaki poprawy, zwłaszcza że wielu widzów dość głośno sprzeciwia się krytykom, którzy nie potrafią oddzielić występu Millera we Flashu od kontrowersji, z jakimi spotkał się Miller w prawdziwym życiu. życie.
Miller doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wolą unikać trasy promocyjnej, wybierając się tylko na premierę 12 czerwca – nic więcej.
Bez względu na to, czy Flash jest postrzegany jako triumf, czy słabość w światowych kasach, jedno jest pewne: jego obecność w kinowym krajobrazie superbohaterów wywołała lawinę rozmów.
Dzięki śmiałym ambicjom narracyjnym Flash byłby doskonałym wejściem do DC Extended Universe. Niestety, ponieważ to wszystko jest prawie bezcelowe, nie można nie zastanawiać się, jaka będzie główna ścieżka dźwiękowa filmu. Ślad, jaki pozostawi w DC Universe, prawdopodobnie w końcu się ujawni, zwłaszcza że Andy Muschietti powraca, by wyreżyserować The Brave and The Bold w nowym kinowym wszechświecie Jamesa Gunna.
Jak na ironię, w przypadku filmu o superbohaterze, który może dotrzeć wszędzie w dowolnym momencie, Flash będzie musiał poczekać, aby poznać swoje trwałe dziedzictwo.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024