Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Recenzja Overwatch 2: Bohaterowie nigdy nie umierają

Recenzja Overwatch 2: Bohaterowie nigdy nie umierają

Monitorowanie 2 Nie wnosi nic zupełnie nowego do bardzo udanej sześcioletniej spuścizny swojego poprzednika, ale mimo to jest bardzo potrzebną aktualizacją. Zobaczył wieloosobową strzelankę z perspektywy pierwszej osoby 35 milionów graczy Tylko w pierwszym miesiącu, dzięki szybszej dynamice rozgrywki i przebudowanemu systemowi monetyzacji, gra wydaje się zdeterminowana, by tchnąć nowe życie w serię.

Overwatch 2 Wydanie nie obyło się jednak bez szeregu problemów – od długiego czasu oczekiwania, ataki DDoSI Błędy awarii komputera. Moje krótkie doświadczenie z trybem rywalizacji spotkało się z problemami z opóźnieniami, które wydają się nękać wielu australijskich graczy bez widocznej naprawy.

Ciąg dalszy – Kilku bohaterów zostało tymczasowo usuniętych z listy na kilka tygodni, aby naprawić błędy, takie jak zdolność mobilnego strażnika do obejścia maksymalnej liczby strzałów armatnich (trzech) w jego superumiejętności i wielokrotnego strzelania, aż czas się zbliża ukończenie. Na szczęście większość problemów, które nękały grę podczas tygodni od jej premiery, została rozwiązana, ale początkowy czas gry był usiany problemami, które mówiły o grze, która nie była całkiem gotowa do premiery lub że nie spodziewalibyśmy się takiego ogromny napływ graczy na raz.

border frame=”0″ allow=”akcelerometr; autoodtwarzanie; zapis do schowka; zaszyfrowane media; żyroskop; obraz w obrazie” allowfullscreen>

Pomijając błędy i pojemność serwera, Monitorowanie 2 Jest tak samo zabawny jak jego poprzednik, jeśli nie bardziej. Będąc wielkim fanem oryginału od wczesnych faz beta, chciałem zobaczyć, jak ta aktualizacja wypada w porównaniu z grą, w którą gram od ponad pół dekady.

z 36 parafrazami (zwykle) bohaterowie do grania Aby wyjaśnić zmniejszenie zespołu z sześciu do pięciu – ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu, kosztem utraty jednego czołgu na drużynę – każdemu bohaterowi jest teraz znacznie trudniej utrzymać swoje czołgi. W przeszłości ważna była synergia zespołowa i odpowiednie zestawienie bohaterów — na przykład Pharah i Mercy lub kombinacje skoków, takie jak Winston i D.Va. Monitorowanie 2 zmniejsza zapotrzebowanie na nie.

READ  Zacznij oszczędzać na październik, ponieważ jest mnóstwo gier do końca

Czołgi działają teraz samodzielnie, w przeciwieństwie do poprzednich modeli ofensywnych/defensywnych. Bohaterowie, którzy wcześniej posiadali umiejętności osłabiania wrogiej drużyny, aby dać swoim sojusznikom szansę na atak, mają teraz nowe zestawy umiejętności i zwiększone obrażenia, aby sami dokończyć zadanie. Najlepszym przykładem jest tutaj Sombra – zadaje teraz o 50% więcej obrażeń zhakowanym celom, podczas gdy wcześniej inna postać znacznie szybciej dobijała tych przeciwników.

Chociaż dla niektórych może to być mile widziana zmiana, która zmniejsza zależność od innych i pozwala polegać na własnych umiejętnościach, dzieje się to kosztem bardziej strategicznych zagrań i niezwykłych kombinacji bohaterów, które były na pierwszym miejscu. Overwatch połysk.

Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Jak widać zmniejszenie liczebności drużyny i kolejne aktualizacje bohaterów Monitorowanie 2 stają się szybsze i intensywniejsze. Gra zawsze była dynamiczna, z niewielką ilością miejsca na przerwy, ale tempo meczów jest jeszcze bardziej zauważalne w tej nowej iteracji.

Każda rola (czołg, DPS i wsparcie) ma teraz więcej umiejętności pasywnych, takich jak zwiększona prędkość i czas przeładowania, gdy bohater DPS bierze zabójstwo, lub całkowite pasywne leczenie, które mają teraz wszystkie postacie wspierające. Te dodatki sprawiają, że każdą postacią gra się przyjemniej, zwłaszcza bohaterami drugoplanowymi.

Nowi bohaterowie, tacy jak Kiriko Moneta Junkera Świetne uzupełnienie listy. Kiriko, najnowsza bohaterka wsparcia, dysponuje zestawem umiejętności, które stały się kluczowe dla sukcesu drużyny i czynią z niej groźnego przeciwnika zarówno w walce, jak iw leczeniu. Każdy bohater został skrupulatnie przeprojektowany, nie tylko pod względem wyposażenia, ale także wyglądu. w porównaniu Monitorowanie 2 Wirtualne skórki oryginału, nastąpiła zdecydowana poprawa poziomu szczegółowości i ogólnej poprawy rozgrywki. Nowe dialogi między bohaterami integrują również wiedzę o uniwersum głębiej z samą grą, umożliwiając zabawne i szczere interakcje. Jak zawsze tzw Samo działanie głosowe Jest dobrze wykonany i ma właściwą równowagę między łagodnością a powagą, bez poczucia przesady.

READ  Wykorzystanie uczenia maszynowego do dokładnego wykrywania i diagnozowania czerniaków i znamion: multidyscyplinarne badanie w dermatologii
Zrzut ekranu z recenzji Overwatch 2
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Ale jeden z głównych upadków Monitorowanie 2, który staje się coraz bardziej zauważalny w miarę opadania kurzu, pokazuje, jak meta-zaawansowanie nie wydaje się obecnie w grze. Gra zapomniałaby o skrzynkach z łupami na więcej odważny i FortniteSystem zarabiania inspirowany pieniędzmi (tj. Darmowa gra z przepustką bojową i sklepem kosmetycznym) to tylko jeden mały czynnik w tym problemie. Przesłanie płatnej przepustki bojowej zapewni ci więcej elementów kosmetycznych, takich jak skórki, kwestie głosowe i emotki. Jednak przy lodowatym tempie zdobywania waluty w grze na zakup niektórych skórek lub nawet następnej przepustki bojowej, oczy mogą łzawić kosztem zdobywania skórek, które wcześniej można było zdobyć, rozgrywając wiele meczów.

Czytać: Wyjaśnienie Overwatch 2: Przepustka bitewna i sezony

Poza przepustką bojową zmniejszone poczucie spełnienia spływa do samej rozgrywki. Podczas gdy bohaterowie nadal zachowywali swoje kwestie głosowe za bycie „w ogniu”, element wizualny, który temu towarzyszył Overwatch Szedł razem z medalami przyznawanymi za leczenie, szkody i łagodzenie szkód. Progresja rangi w trybie rywalizacji jest teraz aktualizowana co 7 zwycięstw lub 20 porażek (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej), usuwając stopniową zmianę rangi (i poczucie postępu), którą nadal stosuje wiele innych gier opartych na rywalizacji.

Zrzut ekranu z recenzji Overwatch 2
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Chociaż te zmiany są niewielkie, usuwają poczucie indywidualnych osiągnięć w grze, co zawsze było dobrym czynnikiem, nawet jeśli twoja drużyna ogólnie nie radzi sobie dobrze. Wyzwania w skrzynkach z łupami za wygrane w trybie Arcade również zniknęły bez żadnej namacalnej wymiany, a sądząc po czasie oczekiwania na mecz w trybie Arcade w momencie pisania tego tekstu (w przeciwieństwie do szybkiej gry lub trybu rywalizacji), inni gracze wydają się mniej zmuszeni do spróbowania te również bez wyraźnej nagrody.

Chociaż nie ma pociągu w kierunku trybów gry Arcade, które pozostają takie same jak rotacyjna lista (z trybami takimi jak Mystery Heroes, Team Deathmatch i grami sezonowymi, takimi jak Zemsta Złomensteina o tematyce Halloween), wprowadzenie „Push” jest mile widzianym dodatkiem do regularne mecze.

READ  Zobacz ten 7-minutowy remake System Shock

Push to rodzaj gry, w której obie drużyny muszą rzucić się na bota na środek mapy i walczyć o zachowanie nad nim kontroli, przepychając go jak najdalej w obie strony mapy, zanim skończy się czas. Jako mieszanka gatunków gier point-and-shoot i payload, dodaje nowej dynamiki rozgrywce i była jednym z najważniejszych meczów, w których brałem udział.

Zrzut ekranu z recenzji Overwatch 2
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Podczas gdy nowe tryby i bohaterowie to jedne z najbardziej zauważalnych zmian w grze Overwatch 2, Drobne zmiany, takie jak możliwość „pingowania”, gdzie są lub mogą znajdować się wrogowie, są integralną częścią ogólnego wrażenia, że ​​ta gra jest ulepszona w stosunku do oryginału. HUD w grze również został uproszczony, zajmując mniej miejsca na ekranie i ułatwiając zobaczenie, co dzieje się w często gorączkowych bitwach drużynowych.

Monitorowanie 2 Oferuje wysokooktanową rozgrywkę wieloosobową oraz w pełni zremasterowaną wersję ukochanej strzelanki bohaterskiej. Teraz, gdy kurz opadł, jasne jest, że pomimo wielu początkowych problemów, gra udaje się osiągnąć to, o co walczy wiele kontynuacji; Budowanie i ulepszanie udanej gry.

Trzy gwiazdki: ★★★

Monitorowanie 2
Platformy:
PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X/S i PC
Deweloper: Rozrywka Blizzarda
wydawca: Blizzard Entertainment
Data wydania: 4 października 2022 r

Na potrzeby tej recenzji graliśmy w Overwatch 2 na PC. Blizzard Entertainment udostępnił GamesHub darmową przepustkę bojową.