Sydnej„The Bachelor Australia” doczekał się gruntownej zmiany estetycznej w sezonie 10 wraz z wprowadzeniem na rynek aparatu Sony FX6 Cinema Line i pełnoklatkowego czujnika.
Prowadzony przez Ushera Gunsberga program jest franczyzową wersją „Kawalera”, który jest emitowany od 2002 roku w Stanach Zjednoczonych i jest jednym z najczęściej oglądanych programów w sieci 10. Warner Bros. produkuje Australijska rola Discovery w popularnym programie.
„Jako globalna marka, The Bachelor stara się ewoluować i odświeżyć wygląd w sezonie 10. Jako reżyser serii wraz z DP Geoffem Thomasem, miałem za zadanie zapewnić serialowi kompleksową oprawę wizualną z prawdziwymi walorami kinowymi” – powiedział Dave. Wallace, dyrektor ds. odkryć Warner Bros.
Wallace chciał użyć pełnoklatkowego aparatu, który byłby w stanie poradzić sobie z każdą sytuacją i rozmiarem ujęć, które musiały zostać sfotografowane – wszystko w celu utrzymania wysokich wartości produkcyjnych, które stworzył program.
„Rozmiar korpusu FX6 pozwala naszym operatorom i operatorom strzelać z ramienia [and] wiele [the camera] Na samochodach, bomie lub Steadicamie. Możliwości przy słabym oświetleniu są niesamowite, co pomaga nam inaczej podejść do zajęć. „FX6 jest również doskonale zdefiniowany z perspektywy produkcji i postprodukcji” – powiedział Wallace.
Kontynuował: „Przejście z Sony F5 na FX6 jest płynne dla zespołu postprodukcyjnego w Warner Bros. Nasz dział kamer jest bardzo zaznajomiony z systemem Sony, więc FX6 był idealnym ulepszeniem”.
Chociaż FX6 oferuje wiele funkcji, które Wallace uważa za przydatne w osiągnięciu pożądanego wyglądu, to pełnoklatkowy czujnik aparatu naprawdę świeci, powiedział.
„Dla mnie pełnoklatkowy czujnik FX6 w połączeniu z głównym obiektywem to doskonały wygląd transmisji. Mówiąc wprost, oznacza to, że kiedy jestem na ekranach, zawsze jestem całkiem pewien, że osiągnęliśmy wizualne podsumowanie i jest to ogromna przewaga” – powiedział.
O każdej porze każdego dnia ośmiu operatorów kamer nagrywa aparatem Sony FX6, co oznacza, że produkowana jest znaczna ilość materiałów do oglądania. Powiedział, że zespół Post regularnie przekazuje opinie, aby wyrazić, jak bardzo podoba mu się materiał FX6.
„Dzięki ośmiu operatorom kamer działającym do dziesięciu godzin dziennie, FX6 to prawdziwy koń pociągowy. W rezultacie wszystkie nasze kluczowe obrazy są kręcone na Sony FX6. Zespół postów jest zdumiony, że FX6 poradzi sobie z każdym Oświetlenie — niezależnie od tego, czy jest to południowe słońce, czy scena oświetlona tylko lampami ulicznymi — i uwielbiają pracować z ujęciami.To prawdziwa wygrana dla wszystkich zaangażowanych w produkcję.
W całym zespole kamer stosuje się różne obiektywy zmiennoogniskowe i stałoogniskowe. Stylizowane ramki z reflektorami i reflektorami, a także sekwencja portretowa 75 kl./s sprawią, że Twój dzień zdjęciowy będzie wzorowy. „Naprawdę nie ma środowiska bez ograniczeń, zwłaszcza przy słabym oświetleniu FX6” – powiedział.
Typowy proces produkcji polega na tym, że Wallace i jego ekipa kręcą filmy w rozdzielczości 1920 x 1080 przy użyciu kodowania XAVC i SLOG3 Cine. Szybkość klatek to regularnie 25 kl./s, a także 50 kl./s i 75 kl./s, gdy nie ma szybkości.
„Obrazy wytwarzane przez FX6 są piękne. Jest to również potężny i inteligentny aparat, dzięki czemu idealnie nadaje się do wielokamerowej telewizji reality”.
Więcej informacji o aparacie jest dostępnych online (Otwiera się w nowej karcie).
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort