W nagraniu, które zamieścił CarSpyMedia Na YouTubewidziano zakamuflowaną Toyotę Suprę przemierzającą tor Nürburgring i wykonującą kilka okrążeń na torze Nordschleife. Słuchając uważnie Supry na pełnym biegu, można dostrzec dwie wyraźne cechy, które czynią tę Suprę z manualną skrzynią biegów: zmiany biegów i przełożenia.
Osoby, które jeździły Suprę z manualną skrzynią biegów, wiedzą, że ma ona długie biegi, a prototyp na filmie zmienia biegi tylko raz, nawet na długich prostych. Ale już ta jedna zmiana wystarczy, aby usłyszeć lekki wzrost obrotów po wciśnięciu pedału sprzęgła z pewnym entuzjazmem, późniejszy spadek obrotów i ponowne włączenie sprzęgła. Poza tym nie słychać wyraźnie odcięcia zapłonu przy ośmiu przełożeniach na najwyższym biegu. Nie ma wątpliwości, że ta Supra to kij.
Wiele spekulacji dotyczy Supry GRMN, zwłaszcza wokół jej układu napędowego. Obecnie Supra ma dwie opcje układu napędowego: 2,0-litrowy turbodoładowany B48 o mocy 255 KM i 3,0-litrowy turbodoładowany silnik V4 o mocy 382 KM, zwany B58. Krążą pogłoski, że GRMN Supra będzie wyposażona w silnik S58 z BMW M3, który wytwarza 473 KM (503 KM w wersji M3 Competition). W przeciwnym razie prototyp na filmie próbuje zamaskować nową pokrywę bagażnika, spojler i przedni zderzak zintegrowanymi fałszywymi klapami.
Supra stała się de facto królem wyścigów na torze i amatorskich ataków na czas w Stanach Zjednoczonych, a po kilku podstawowych modyfikacjach jest już superszybka. Ale gdybyś wziął Suprę i dodał jej 100 koni mechanicznych więcej, byłby nie do zatrzymania. Nie bój się Toyocie, daj nam GRMN.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort