W zaskakującym rozwoju sytuacji Super sportowy samochód Lexus LFR z 2026 roku Może do niego dołączyć blisko spokrewniony model wyczynowy Gazoo Racing ze znaczkiem Toyoty, poprzez rejestrację znaku towarowego Toyoty GR GT w IP Australia.
Do tej pory pierwszy dedykowany samochód wyczynowy firmy Toyota Motor Corporation od czasu hipersamochodu Lexus LFA miał nosić wyłącznie plakietkę Lexusa, Jak niedawno przyznał szef zespołu Toyota World Endurance Championship (WEC), Rob Lubin.
Jednak teraz wygląda na to, że coupe z napędem na tył jest gotowe do noszenia plakietki Toyoty GR, a Toyota oferuje uproszczoną wersję tabliczki znamionowej „GR GT” dla lokalnych marek.
Logo składa się z małego logo GR wraz z unikalnym napisem „GT” i zostało zgłoszone wyłącznie w klasie 12 (pojazdy silnikowe i ich części konstrukcyjne) 19 stycznia, zaledwie kilka dni po zgłoszeniu znaku towarowego w Kanadzie.
Znalezisko to jest zgodne z tabliczką znamionową „Toyota GR GT3”. Nosił go prototypowy samochód WEC, kiedy został zaprezentowany dwa lata temu – Samochód opisany przez prezesa Toyota Gazoo Racing, Koji Sato, jako „prawdziwy model, który będzie używany w wyścigach wyczynowych”.
Jednym z charakterystycznych elementów sceny wyścigów GT3 jest fakt, że wszystkie samochody muszą bazować na modelu produkcyjnym, co gwarantuje, że domyślnie istnieje produkcyjna wersja GR GT3.
„Wszyscy wiedzą, że pracujemy nad samochodem, który będzie ścigał się w Europie w 2026 roku” – powiedział Lubin.
„Historia jest zgodna z aspektem samochodu drogowego, który jest zgodny z filozofią Toyoty zakładającą posiadanie samochodu do sportów motorowych na drogach. W tej chwili postępuje to naprzód”.
GR GT mógłby być idealną tabliczką znamionową samochodu produkcyjnego ze względu na potencjał marketingowy ilustrujący związek między nim a wyścigowym GR GT3.
Ale gdzie to oznacza Lexusa LFR?
Logika podpowiada, że LFR będzie wyższą wersją GR GT w typowym układzie Toyoty-Lexusa z modelami takimi jak RAV4, NX, Camry, ES, a ostatnio Yaris Cross i LBX.
Ta relacja nabrała ostatnio nowej dynamiki wraz z wydaniem albumu Koncepcyjny Lexus LBX Morezo RR 2024 – Wyczynowa wersja lekkiego SUV-a LBX, która wykorzystuje układ napędowy i inne szybkie komponenty z zmodernizowanego hot hatcha Toyoty GR Yaris, który sam w sobie jest powiązany z samochodami Toyoty WRC.
Chociaż oczekuje się, że GR GT będzie wyglądać jak bardziej przerażająca wersja GR GT3, powszechnie oczekuje się, że LFR będzie przypominał samochód. Koncepcyjny Lexus Sport Electric 2021 Siedzi na szczycie hierarchii modeli Toyoty i Lexusa.
Hybrydowy system benzynowo-elektryczny V8 Jest to główny kandydat na silnik w modelu LFR, którego procedury elektryfikacji prawdopodobnie odróżnią go od GR GT.
Istnieje jednak duża szansa, że Toyota wprowadzi na rynek system hybrydowy, w zależności od ustawień kierowcy.
Twierdzono, że ten zelektryfikowany model sportowy nowej generacji może przyspieszać od 0 do 100 km/h w około 2,0 sekundy i zapewniać zasięg do 700 km.
Toyota/Lexus Australia nie podała żadnych informacji o lokalnych możliwościach sprzedaży tutaj GR GT lub LFR, ale rosnąca gama marek, w tym ta najnowsza, sugeruje, że oba modele są obecne na naszym rynku.
Dołącz do rozmowy o godz
Lub napisz do nas na adres
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort