Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Sześć Audi R8 ustawia się w kolejce do rodzinnego wyścigu dragsterów. Czy zgadniesz, kto wygra?

Sześć Audi R8 ustawia się w kolejce do rodzinnego wyścigu dragsterów. Czy zgadniesz, kto wygra?

Pomyśl o wszystkich wielkich imperiach z przeszłości. Każdy z nich osiągnął punkt szczytowy, a następnie zaczął się załamywać. Wszystko to przypomina mi Fundację Asimova, którą warto przeczytać, jeśli tak jak ja jesteś fanem science fiction.

Czasy się zmieniają i musimy się dostosować. Jest mało prawdopodobne, że fabrykę firmy opuści kolejny niehybrydowy samochód Mazda z silnikiem rotacyjnym. Producenci supersamochodów wdrażają technologię hybrydową, aby spełnić rygorystyczne przepisy dotyczące emisji. Nie jestem jednak przekonany, że samochody elektryczne są już przyszłością. Wykorzystując silnik elektryczny, możemy zwiększyć wydajność samochodów elektrycznych. lód Łączenie silnika samochodowego z silnikiem elektrycznym może w ciągu najbliższych kilku lat stać się normą i da się z tym żyć.

Nie jest jeszcze jasne, czy są to zmiany na lepsze, ale powinniśmy je przyjąć, jeśli są bardziej przyjazne naturze. Przecież naszymi motoryzacyjnymi bohaterami możemy się jeszcze cieszyć przez kilka lat, prawda? Audi wprowadziło TT w 1998 roku i ludzie cieszyli się jazdą nim przez lata. Jednak produkcja zakończyła się w zeszłym roku, a fabryki opuściło prawie 663 000 samochodów trzech generacji.

To samo stało się z potężnym R8. Świat zobaczył to po raz pierwszy w filmie Willa Smitha „Ja, robot” około 20 lat temu. Jednak niemieckiemu producentowi zajęło jeszcze kilka lat, zanim został publicznie zaprezentowany w 2006 roku. Początkowo korzystał z tej samej platformy co Lamborghini Gallardo, ale we właściwym czasie przeszedł na Huracan. R8 był produkowany krócej niż jego rodzeństwo TT i otrzymał wiele ulepszeń w dwóch generacjach.

Chociaż 4,2-litrowy silnik V8 robił wrażenie w momencie premiery, obecnie większość kierowców wolałaby zamiast tego 5,2-litrowy silnik V10. Poprawa osiągów z 414 KM i 317 lb⋅ft (430 Nm) do 612 KM i 428 lb⋅ft (580 Nm) zajęła firmie prawie 20 lat. Wyczynowe coupe R8 V10 teoretycznie może osiągnąć prędkość 331 km/h, co jest imponujące pod każdym względem.

READ  LastPass mówi, że kod źródłowy został skradziony podczas naruszenia danych

Ale nie oszukujmy się; Nie ma znaczenia, którym R8 jeździsz; Nadal będzie miło się nim cieszyć. Na największym niemieckim rynku samochodowym zauważyłem 650 reklam Audi R8, których ceny zaczynały się od mniej niż 34 000 dolarów. Jeden jest na sprzedaż za mniej niż 50 000 dolarów i ma przebieg 113 000 mil (182 000 km)!

Jeśli Cię na to stać, model RWD GT z końca 2023 roku będzie kosztować do 360 000 dolarów. A jeśli chcesz wydać trochę więcej, możesz nawet kupić samochód wyścigowy zgodny ze specyfikacją LMS za tę wartość. Wyścig drag, który tu zobaczysz, obejmował kilka odmian R8. Chociaż może to nie być ostateczny test tego, które z nich oferują najlepszy stosunek jakości do ceny, pokaże, jak radzą sobie ze sobą w linii prostej. Może to pomóc, jeśli chcesz wkrótce kupić R8. Absolutnie uwielbiam nim jeździć!