Jeśli znasz Tamagotchi głównie przez nostalgiczne soczewki, prawdopodobnie zobaczysz cyfrowe zabawki dla zwierząt jako małe plastikowe kółko z czarno-białym ekranem i trzema przyciskami, które stały się bardzo specyficznym pokoleniem w późnych latach 90. i na początku 2000 roku. .
W międzyczasie wiele się wydarzyło z produktami Tamagotchi — najnowsze urządzenia mają dosłownie aparaty, za pomocą których można robić sobie zdjęcia — ale marka zamierza zrobić największy, najbardziej futurystyczny krok w historii, przekształcając swoje cyfrowe zwierzaki w smartwatche.
Jak wspomniałem Kotaku, Bandai (który robi Tamagotchi) zaczyna drażnić Tamagotchi Smart – to, jeśli elementarz nie wyjaśnia tego, ubieralna wersja wirtualnego stwora.
dostępność nadgarstka
https://www.youtube.com/watch?v=Tv1PO-DkTXA
Teaser prezentujący nowy produkt, który ma uczcić 25-lecie marki. Gadżet posiada trzy przyciski, kolorowy wyświetlacz oraz pasek wystający z korpusu. Wyświetlane są dwa kolory urządzenia: cyjan i różowy.
Nie wygląda na to, że to tylko gra, a urządzenie ma kilka funkcji smartwatcha. Ma krokomierz, fizyczne funkcje zegarka, polecenia głosowe, a może też NFC – w tym punkcie wideo nie jest zbyt wyraźne. Przypuszczalnie jest to NFC po to, żeby Tamagotchi mógł bawić się innymi wirtualnymi zwierzakami, a nie po to, żeby można było płacić za rzeczy za pomocą Google Pay lub czegoś w tym rodzaju.
Inteligentny zegarek Tamagotchi ma z boku port, do którego można podłączyć kartę „TamaSmaCard”. Z tego, co widzimy w zwiastunie, jest to w zasadzie sposób na wprowadzenie nowych postaci lub akcesoriów dla swojego zwierzaka, prawdopodobnie forma fizycznego mikrotransferu.
Z przyczepy wygląda na to, że Tamagotchi Smart jest przeznaczony dla dzieci – ale tak jest zawsze w przypadku takich uroczych symulatorów zwierząt, a rzeczywista publiczność często kończy się zupełnie inaczej. Spodziewaj się, że kupią go głównie 30-latkowie.
Najwyraźniej Tamagotchi Smart trafi do sprzedaży w Japonii w listopadzie i chociaż nie ma informacji o dostępności międzynarodowej, wszechobecny rynek importu takich gadżetów sugeruje, że można je wprowadzić w innych regionach w takiej czy innej formie.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort