Współpraca obejmuje organizery kosmetyków Caboodles wypełnione produktami kosmetycznymi. W ramach współpracy powstały 3 kolekcje tematyczne: Hershey, Sour Patch Kids i Fruity Pebbles.
Każdy zestaw tematyczny zawiera arkusz naklejek na paznokcie, balsam do ust, błyszczyk, lakier do paznokci, pilnik do paznokci, separatory na palce, paletę do makijażu, pędzle do makijażu i muszkę.
Taste Beauty jest częścią portfolio Centric Brands. Centric Brands to kolektyw lifestylowy, który projektuje, pozyskuje, promuje i sprzedaje produkty w kategoriach odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej, akcesoriów, kosmetyków i rozrywki.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Caboodles, aby stworzyć niezbędny produkt i prezent w tym sezonie świątecznym. Taste Beauty to przede wszystkim zabawa, a tworzenie produktów kosmetycznych z markami takimi jak Hershey, które będą prezentowane na Caboodles, tworzy coś wyjątkowego i wyjątkowego. „
Wspólny produkt jest dostępny wyłącznie na stronie internetowej Walmart oraz w sklepach Walmart w całym kraju od 1 listopadaulica.
Inne kolaboracje kosmetyczne inspirowane cukierkami
Na początku tego roku Sally Hansen współpracowała z marką Peeps, aby stworzyć limitowaną kolekcję inspirowaną pianką marshmallow.
Również w zeszłym roku Sally Hansen współpracowała z Sour Patch Kids przy limitowanej edycji Insta-Dri X Sour Patch Kids.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024