Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Tłumy schodzą na Albert Park na ciepłą i wietrzną imprezę F1

Tłumy schodzą na Albert Park na ciepłą i wietrzną imprezę F1

Lara wyczuła, że ​​wyścig zbliża się do Wielkanocy, a inne wydarzenia mogły zmniejszyć liczbę osób zmierzających na Lygon Street.

Fan Mercedesa Danny powiedział, że podobało mu się Grand Prix, ale system tramwajowy powinien być znacznie lepszy w przyszłym roku.

„Czekaliśmy godzinę przed pierwszą bramką na torze” — powiedział Danny.

„W poprzednich latach nie mieliśmy problemów z tramwajem. Nie było komunikacji. To było straszne”.

Po trzech latach oczekiwania fani Formuły 1 w Melbourne wreszcie spędzili dzień na słońcu, gdy w niedzielę Grand Prix Australii powróciło do Albert Park.

Tłumy gromadziły się na torze w ciepły i wietrzny dzień w Melbourne.

Zgodnie z przewidywaniami o niemal rekordowej frekwencji organizatorzy poinformowali, że w dniu wyścigu przybyło 128 294 osób, co zwiększyło całkowitą liczbę uczestników czterodniowej imprezy do 419.114. Jednak rzecznik imprezy nie był w stanie powiedzieć, w jaki sposób zebrano liczby.

Wszystkie drogi prowadziły w niedzielę do Albert Park.

Wszystkie drogi prowadziły w niedzielę do Albert Park.kredyt:Luis Enrique Asci

wiek W zeszłym tygodniu informowałem, że firma Grand Prix Australii ma Dokładne liczby tłumu nie zostały ujawnione do wyświetlenia w przeszłości. Odkąd wyścig przeniósł się do Melbourne w 1996 roku, firma podała tylko szacunkowe tłumy na podstawie sprzedaży biletów.

Wśród tych, którzy tam byli, fani F1 Katie O’Shea i Adam Moore powiedzieli, że bliskość Albert Park była kluczowym czynnikiem, kiedy zdecydowali, gdzie chcą mieszkać w Melbourne, kiedy przenieśli się do Australii z Irlandii dwa miesiące temu.

Para wzięła udział w swoim pierwszym wyścigu podczas Grand Prix Australii z domową tekturową przywieszką Kevina Magnussena z wygrawerowaną duńską flagą, podczas gdy O’Shea miał na sobie również czapkę McLarena.

28-letnia O’Shea dała jasno do zrozumienia, że ​​wierzy, że w Australii jest wystarczająco dużo fanów McLarena, by kochać Daniela Ricciardo, więc udzielili wsparcia Magnussenowi, ponieważ „Irlandczycy kochają Duńczyków”.

READ  Oto mecze Mistrzostw Świata 2022

– To miły facet – powiedziała. „Początkowo nie zasługiwał na utratę miejsca, więc dobrze jest go znowu zobaczyć”.

Pani O’Shea i Pan Moore byli wśród długoletnich fanów F1, zachwyconych powrotem imprezy po wyścigach zaplanowanych na 2020 i 2021, które zostały odwołane z powodu COVID-19.

Pobierać

Od tego czasu Netflix kampania o przetrwanie A ekscytujący sezon 2021 zwiększył zainteresowanie wyścigami Formuły 1 i wierzono, że wysoki procent Po raz pierwszy fani przybyli w tym roku.

Siedzący w pobliżu wyjść przyjaciele z Melbourne Steve Augello i Alex Barilla przyznali, że nie są fanami tradycyjnych sportów motorowych.

Nowonarodzeni fani sportów motorowych Steve Augello i Alex Barilla.

Nowonarodzeni fani sportów motorowych Steve Augello i Alex Barilla.kredyt:wiek

Narysowana przez program Netflix, para uczestniczyła we wszystkich czterech dniach Grand Prix z kartonowym otworem na twarz Daniela Ricciardo obok siebie.

Zaczęliśmy oglądać kampania o przetrwanie „Teraz jesteśmy tutaj i to świetnie” – powiedziała pani Barilla.

Pobierać

27-letnia Barilla wzięła udział w wyścigu raz w 2009 roku, ale powiedziała, że ​​teraz bardziej interesuje się sportem iz niecierpliwością czeka na jej powrót od miesięcy.

Tymczasem pani Augello brała udział w swoim pierwszym wyścigu Formuły 1, planując dodać do swojej kolekcji elementy Maxa Verstappena.

Podczas gdy organizatorzy wydarzeń w Melbourne nadal odbudowują swoją siłę roboczą w branży hotelarskiej po pandemii COVID-19, tłumy na Grand Prix czasami testują swoją cierpliwość.

Ale 20-minutowe oczekiwanie na jedzenie i picie nie miało większego znaczenia dla tych, którzy czekali trzy długie lata na powrót swojej ulubionej rasy do Albert Park.

Nowości, wyniki i analizy eksperckie ze Sportowego Weekendu przesyłane są w każdy poniedziałek. Zapisz się do newslettera sportowego.