TRUE NORTH zaprezentowało „Life's Different After” – najważniejszą od dziesięcioleci aktualizację platformy marki dla luksusowych marek z branży turystycznej, za pośrednictwem niezależnej agencji Today the Brave oferującej pełen zakres usług.
Nowa pozycja marki TRUE NORTH ma na celu wyróżnienie jej produktów na konkurencyjnym rynku rejsów wycieczkowych. Pozycjonowanie marki stanowi fundamentalną transformację dla TRUE NORTH, polegającą na ponownym przemyśleniu całego doświadczenia CX w każdym punkcie kontaktu, przy jednoczesnym zachowaniu istniejącego dziedzictwa jako ekspertów w rejsach przygodowych.
Pomysł na platformę „Life is Different then” zrodził się ze zrozumienia doświadczeń gości po spędzeniu czasu na pokładzie rejsu z TRUE NORTH, gdzie wciągające doświadczenia naprawdę odmieniły życie.
„Spędziliśmy dużo czasu rozmawiając z gośćmi i rozumiejąc, jaki wpływ na nich miało doświadczenie na pokładzie” – mówi Jade Manning, partner kreatywny w Today the Brave. „Było jasne, że to przeżycie będzie trwało długo po zakończeniu rejsu „Życie jest inne po” wydawało się „To podsumowuje magię podróży True North”.
Ta luksusowa marka turystyczna jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i nagradzanych australijskich firm oferujących usługi turystyczne, oferującą od 1987 roku przemieniające, zmieniające życie doświadczenia z podróży przygodowych najbardziej wymagającym podróżnikom na świecie. Dzięki TRUE NORTH obsługującemu obecnie dwa małe statki po Australii, Indonezji i Papui Nowej Gwinei, firma oferuje swoje najbardziej poszukiwane trasy. Większa popularność wolumenów powoduje konieczność zwiększenia sprzedaży kabin wśród nowych i istniejących klientów przez przyszłe 24 miesiące.
„Podróże krajowe przeżywają rozkwit, a dotarcie do konsumentów wymaga skutecznego podejścia do mediów” – mówi Jackie Capel, dyrektor ds. mediów w Today the Brave „Wprowadzamy firmę TRUE NORTH na nowe strategiczne terytoria, a możemy to osiągnąć tylko dzięki temu zaufanie i partnerstwo, jakie mamy.” Rozwinęliśmy je wspólnie z Chadem i zespołem”.
Dostępny obecnie na rynku film Life Is Different then jest wyświetlany na świeżym powietrzu w dużym formacie, co oznacza pierwszą obecność marki w tej przestrzeni, w tym reklamy na lotniskach mające przyciągnąć zamożnych podróżnych oraz tryby Spotify, które tworzą obuuszne wrażenia w dźwięku oraz szereg skutecznych wdrożeń cyfrowych.
„Życie po wciągającym doświadczeniu TRUE NORTH już nigdy nie będzie takie samo” – mówi Chad Avenel, dyrektor TRUE NORTH „Twoje spojrzenie na świat się zmienia, a zwykłe małe rzeczy w życiu nabierają dziś zupełnie nowego znaczenia uczuć, opierając się na „dynamiki, jaką nabraliśmy w trakcie naszego partnerstwa w ciągu ostatnich 12 miesięcy”.
Brave współpracuje obecnie z TRUE NORTH od czerwca 2023 r., a partnerstwo wynika z ambicji rozszerzenia zasięgu luksusowej marki przygodowej na międzynarodową publiczność, składającą się z luksusowych podróżników, przy jednoczesnym zwiększeniu inwestycji na rynku lokalnym.
Słuchaj radia:
Agencja Kreatywna: Dziś Odważni
Dźwięk i muzyka: dźwięk mozaiki i muzyka
Redaktor: Kelly Siranki
Kolorysta: Greg Constantaras
Reżyser zdjęć/fotograf: Oliver Oldroyd
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort
Fujifilm otwiera większy sklep Experience Store w Sydney, w którym znajduje się studio fotograficzne i kioski z drukarkami