Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Usiedliśmy z Blizzardem, aby porozmawiać o World of Warcraft: Dragonflight

Usiedliśmy z Blizzardem, aby porozmawiać o World of Warcraft: Dragonflight

Na początku tego tygodnia Blizzard ogłosił dziewiąte rozszerzenie niezwykle popularnej gry MMORPG World of Warcraft. Dzięki prezentacji na żywo, którą możesz obejrzeć tutaj, zapoznaliśmy się z nowym niesamowitym doświadczeniem o tematyce smoków, World of Warcraft: Dragonflight.

Po oficjalnym ujawnieniu porozmawialiśmy z głównym projektantem gry, Jackie Wiley, aby omówić ujawnienie, spojrzeć na wnioski wyciągnięte z poprzednich dodatków i dowiedzieć się, czego można się spodziewać po World of Warcraft: Dragonflight.

Jakie są główne źródła inspiracji Dragonflight?

Dragonflight to powrót do Azeroth i nowe początki. Smoki to podstawowy element fantasy, ale smoki WoW są bardzo wyjątkowe. Zawsze były istotną częścią naszych tradycji, ale same Smocze Wyspy zawsze były tajemnicą. W swej istocie ta ekspansja polega na odkrywaniu i eksploracji. Ludzie w podróży Przymierza i Hordy to badacze i odkrywcy. Smocze stada miały ciężkie czasy w trakcie sagi Warcraft, co widać z pierwszej ręki w lochach i najazdach; Chcemy skorzystać z okazji, aby poradzić sobie z skutkami trudności, z jakimi się zmierzyli, i czekamy na to, czym Smok może być w przyszłości.

Jakie są kluczowe lekcje z Shadowlands?

Shadowlands zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach i zawsze będziemy kochać napotkane tam postacie. Z narracyjnego punktu widzenia chcieliśmy wrócić do naszych korzeni i opowiedzieć historię Warcrafta założonego w Azeroth po zbadaniu królestwa śmierci. Jeśli chodzi o systemy gier, wyciągnęliśmy wiele lekcji z poprzednich iteracji ważnych systemów. Nowe drzewka talentów są inspirowane nową generacją graczy poruszających się po drzewach talentów WoW Classic, a także systemami „pożyczonej energii” z poprzednich rozszerzeń. To, wraz z naszym obecnym podejściem do projektowania gier, doprowadziło do nowej iteracji drzewa talentów, z którego jesteśmy podekscytowani – i nie możemy się doczekać rozszerzenia w przyszłości. Nowe drzewka talentów, wraz z karierami i aktualizacjami interfejsu użytkownika, to dla nas świetna okazja do zainwestowania w nasze wiecznie zielone systemy i stworzenia sobie nowej podstawy, na której możemy budować w przyszłości.

READ  Promocja na Złoty Tydzień na Steamie zawiera niesamowite okazje na Yakuzę, Dragon Ball Z i Persona

Jak myślisz, w jaki sposób Dragonflight spodoba się nowym graczom?

Myślę, że Dragonflight to świetny czas, aby dołączyli nowi gracze. Zmiany, które wprowadzamy do systemu talentów, oznaczają, że każdy wyższy poziom będzie miał znaczenie, dzięki czemu wczesna faza gry będzie bardziej wciągająca i satysfakcjonująca. Wierzę również, że zaktualizowany interfejs użytkownika HUD pomoże nowym graczom dostosować wrażenia z gry w naprawdę użyteczny sposób, a wszystko to bez konieczności odkrywania funkcjonalności stron trzecich. Factor in Exile’s Reach Nowe doświadczenie gracza wprowadzone w Shadowlands i teraz może być najlepszym momentem, aby wskoczyć do WoW.

Jakie są najbardziej ekscytujące rzeczy, które gracze mogą zobaczyć i doświadczyć w Dragonflight?

Jestem (oczywiście) bardzo podekscytowany tym, że gracze będą mogli odkrywać historie, postacie i kultury Wysp Smoka, ale jestem też bardzo podekscytowany aktualizacją karier! Zawsze wybieram kariery w każdej alternatywie, którą wybieram i ulepszam, gdy poruszam się po świecie. Moją szefową jest paladyn Ciemnego Żelaza, a bycie kowalem jest naprawdę częścią jej tożsamości, więc nie mogę się doczekać, kiedy dowiem się, jak grać z nią w nowe zawody. Gracze będą mogli zdobywać punkty specjalizacji, aby ulepszyć swoje rzemiosło – być może stać się niesamowitym mistrzem tworzenia zbroi, a następnie specjalizować się w tworzeniu gigantycznych głazów WoW – co pozwoli im zwiększyć swoje umiejętności, takie jak szybkość wytwarzania, statystyki przedmiotów i nie tylko. Widzę, jak spędzam dni włócząc się po centrum handlowym w głównym mieście, Valdrakken, podnosząc swój poziom kowala i wykonując zamówienia z naszego nowego systemu zleceń. Gracze będą mogli umieszczać zasoby, w tym nawet te wypełnione warzywami, i poprosić producenta, aby przygotował dla nich przepis, którego chcą lub potrzebują.

READ  2021 BMW M4 Cabrio ujawnione

Czy masz przybliżoną liczbę dostępnych opcji dostosowywania i kombinacji? Nasze kaczki?

Szczerze mówiąc, jest co liczyć… Nie zdziwiłbym się, gdyby nie było dwóch takich samych kaczek. Istnieją cztery rodzaje ciał, które gracze odblokują jako wierzchowce solo, doświadczając zdobywania poziomów w czterech głównych obszarach – w tym dwa znane typy, a także dwa nowe modele. Są to Drake, Proto Drake, Wilderick (który jest podobny do Wywerny) i Philocedric (który jest inspirowany pterodaktylem). Każda góra ma swój własny zestaw unikalnych kolorów, siodeł, zbroi i personalizacji. Na przykład proto-kaczki mają różne kształty głowy, które drastycznie zmieniają swój wygląd, dzikie pisklęta mają duże, puszyste grzebienie, które można otworzyć, a filozofowie mogą mieć rogi. Gracze będą mogli polować i odblokowywać te modyfikacje, wykonując różne czynności przez cały okres ekspansji. Wszystkie są kosmetyczne, więc możesz spełnić swoje marzenia o odkrywaniu z nimi Smoczych Wysp.

Czy możemy jeździć na naszych rowerach w innych miejscach?

Na razie skupiamy się na Smoczych Wyspach. Obszary te zostały zbudowane z myślą o jeździe na smokach, zaczynając od Budzących się Wybrzeży, które biegną przez cały dodatek. Z niecierpliwością czekamy na opinie graczy na temat tej nowej dynamicznej formy ruchu.

Jaka była główna motywacja do przerobienia interfejsu użytkownika?

Czy możesz uwierzyć, że nasz wyświetlacz Head Up (HUD) jest taki sam od 18 lat? Wszyscy mamy specjalne miejsce w naszych sercach dla tego domyślnego interfejsu użytkownika, więc ciężko pracowaliśmy, aby zaktualizować HUD, jednocześnie zachowując jego urok. Nasz nowy HUD usuwa bałagan, aby zwiększyć przestrzeń gry dla graczy, jednocześnie skupiając się na ważnych rzeczach, takich jak minimapa i ramki jednostek. Chcieliśmy również skorzystać z tej okazji, aby dać graczom możliwość dostosowania ich interfejsu użytkownika tak, jak chcą, a tryb edycji pozwala nam to zrobić. Czy chcesz, aby Twoja minimapa znajdowała się w dolnej środkowej części ekranu? A co z paskami akcji po lewej stronie? Mamy cię! Dodaliśmy również możliwość zapisywania interfejsu użytkownika w oparciu o twoje specyfikacje, więc jeśli na przykład się regenerujesz, możesz chcieć, aby twoje ramki raidów były większe, abyś mógł utrzymać kolegów z drużyny na szczycie. To dopiero początek serii aktualizacji, które z czasem chcemy wprowadzać do naszego interfejsu użytkownika. Wiedzieliśmy, że aktualizacja interfejsu jest kluczowym pierwszym krokiem w uczynieniu gry bardziej dostępną i chcieliśmy rozpocząć te wysiłki od właściwej stopy. I tak, nadal będziecie mogli używać glifów, jeśli chcecie, a także wiwern do reprezentacji tłumu!

READ  45% zniżki na „Wspaniałą” i „Wszechstronną” pulę błyskawiczną

World of Warcraft: Dragonflight nie ma jeszcze oficjalnego okna startowego, ale możesz już zarejestrować się, aby przetestować go w wersji beta, gdy stanie się on prawidłowo dostępny. tutaj.