Ważna informacja dla przedsiębiorców

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019.1579) wprowadziła szereg zmian i nowych obowiązków w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 701 ze zm.).

Starosta Powiatu Mieleckiego zwraca uwagę i przypomina, że został przesunięty termin do dnia 5 marca 2020 roku, kiedy to podmiot posiadający zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów, jest obowiązany złożyć wniosek o zmianę posiadanej decyzji, wskazując we wniosku dodatkowe informacje oraz załączając dokumenty, których wymóg został wprowadzony.

Jeżeli podmiot nie złoży wniosku w tym terminie, zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów, w zakresie określenia wymagań dotyczących zbierania lub przetwarzania odpadów, wygasa.

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Ładowanie…

Napisane przez Redakcja

Jak bezpiecznie poruszać się po drodze? Bezpieczne lekcje w Rzemieniu

Krakowska Szkoła Biznesu od października w Mielcu