Nowy Aston Martin DB12 jest najnowszym przedstawicielem linii sportowych samochodów DB brytyjskiego producenta samochodów. Wygrane na loterii pod ręką, jak mogą członkowie napędowy budowanie ich przez zespół?
Personalizacja jest teraz w modzie, ale tak wiele opcji może być mylące. W naszym wyzwaniu dotyczącym komponentów napędowy Członkowie zespołu przewijają stronę internetową producenta, aby stworzyć idealną kombinację dla konkretnego modelu.
W tym tygodniu zespół przesiadł się na nowego Astona Martina DB12, pierwszego nowego samochodu sportowego Astona Martina (z wyłączeniem edycji specjalnych i limitowanych supersamochodów) od pięciu lat i jednego z ostatnich z silnikiem benzynowym. Wszystkie poniższe zgłoszenia zostały zakończone bez względu na wzajemne odpowiedzi.
Powiedz nam, jak wyglądałby Twój idealny Aston Martin DB12 w komentarzach poniżej (Buduję cię tutaj) i co mamy dalej skonfigurować.
James Ward, kierownik ds. treści
Kiedy kierowałem flotą w P1 Supercar Club, mieliśmy Vantage i parę DB9 (Coupe i Volante) i byli ciągle zajęci. Członkowie klubu stwierdzili, że byli postrzegani jako bardzo wyjątkowe osoby w Astonach, skrzydlatym znaczku przedstawiającym kwintesencję stylu i kultury, która przyćmiewała wszystko z Europy kontynentalnej i była postrzegana jako bardziej ambitna niż Bentley.
W tym celu wybrałem specyfikację DB12, która zabiera kierowcę na ekskluzywną przejażdżkę, a jednocześnie sprawia, że czuje się jak w domu.
Lakier to najsłynniejsza ze wszystkich barw Astona Martina, Platinum Platinum finish, jak widać na DB5 Jamesa Bonda w Goldfinger. Zrównoważyłem to błyszczącą czarną wieżą i karbonowym dachem, a także częściami aerodynamicznymi z włókna węglowego.
Koła to 21-calowe pięcioramienne srebrne felgi, ukryte zaciski hamulcowe z włókna węglowego i „turkusowe” zaciski AMR. Dołożyłem też jasne elementy grilla pasujące do srebrnych kół.
Wewnątrz DB12 poczułem się jak wystawny salon, z mosiężnymi metalicznymi skórzanymi wykończeniami, białymi kontrastowymi szwami i dwoma różnymi drewnianymi wykończeniami (orzech i jesion) na desce rozdzielczej, tapicerce drzwi, a nawet oparciach siedzeń. Wygląda ciepło i otulająco, a jest to bardziej zasługa „wygodnych” siedzeń, które czynią DB12 dobrze przystosowanym samochodem typu grand tourer na każdą okazję.
Casey Casey, redaktor produkcji
Vantage, zrzędliwy mały 911-baiter firmy Aston, jest urodzonym wojownikiem i brzmi naprawdę niesamowicie przy najgłośniejszych możliwych tonach. Z drugiej strony DB12 jest biegunowym przeciwieństwem. Jest wyrafinowany, subtelny i nie musi krzyczeć, żeby zostać zauważonym.
Mając to na uwadze, zdecydowałem się wypróbować XXI wiek na klasycznej formule DB5. Srebrzysty podpalany, ale z niespodzianką. Na zewnątrz zachował monochromatyczny wygląd dzięki lakierowi Satin Xenon Grey i wieloramiennym kołom Satin Platinum.
Nie pokazano włókna węglowego, ale przesunięcia pojawiają się w błyszczącej czerni na dachu, relingach dachowych, lusterkach, zestawie dolnej części nadwozia, osłonie chłodnicy i zaciskach hamulcowych. Oczywiście dostępne są czerwone tylne światła, ale podziękowałem i zamiast tego zainstalowałem przydymione światła.
Wewnątrz foteli „Performance” narzuca się wygląd włókna węglowego, ale jestem pewien, że gdyby moja książeczka czekowa była wystarczająco mocna, sekcja Q Astona Martina by sobie z tym poradziła. Tutaj zdecydowałem się na Onyx Black i Centenary Saddle Tan, z ciemnym drewnem orzecha z otwartymi porami, gdziekolwiek można go zamontować.
Jedyną inną rzeczą, jakiej potrzebowała kabina, był opcjonalny system audio Bang and Olufsen, który pomógłby przełamać monotonię nawigacji wzdłuż Lazurowego Wybrzeża.
Rob Margett, redaktor funkcji
Utrzymałem to bardzo prosto i bardzo blisko specyfikacji startowej, co po prostu nie miało miejsca w moim przypadku.
Na zewnątrz lakier Iridescent Emerald jest nowoczesnym hołdem dla klasycznego koloru British Racing Green. Mój wybór 21-calowych felg aluminiowych Satin Bronze stanowi doskonałe uzupełnienie uderzającego zielonego lakieru.
Wewnątrz wybrałem konserwatywną czerń z białymi wstawkami, a wybór białej podsufitki pomaga podnieść nieco mroku z tego, co w przeciwnym razie mogłoby być ciemną kabiną.
Zrezygnowałem z niezliczonych opcji dostosowywania, zamiast tego zdecydowałem się na utrzymanie mojego nowego DB12 bardzo blisko wyposażenia salonu. Jedyny wyjątek? Odznaka jest matowa w kolorze satynowej czerni, co stanowi subtelny, ale charakterystyczny wygląd marki.
HNotarfrancesco MBApierwszy prezenter
Wybrałem odważny kolor — Elwood Blue, 21-calową belkę Y z satynowego brązu i czarne zaciski hamulcowe, a do wnętrza wybrałem kombinację Oxford Tan i Black.
Dodatkowe opcje obejmują czteroczęściowy pakiet bagażowy, pakiet ochronny, pakiet Fit i pakiet Vision.
Jeśli James Bond czegoś mnie nauczył, to tego, że srebro zawsze dobrze wygląda w Astonie – bez wyjątków.
Maska w kolorze Lightning Silver zakrywa dach i spód, a na dolnym spojlerze widać akcenty z włókna węglowego. Decyduje się również na 21-calowe koła z brązu, które dobrze pasują do srebrnego wyglądu.
Wewnątrz kabiny mamy sportowe kubełkowe fotele obite niebieską tapicerką. Zwykle uważam, że wkładki z włókna węglowego w samochodach są tandetne, więc zdecydowałem się na wykończenie konsoli środkowej w błyszczącej czerni i szczotkowanym aluminium. Jestem też w 100% za wysokiej klasy systemem dźwiękowym.
Ben Zakaria, dziennikarz
Podnieś restaurację i butelkę czerwonego, a ja z przyjemnością spędzę całą noc, rozmawiając o tym, co jest takiego w Aston Martinach, że są tak wspaniałymi samochodami, nawet jeśli myślę, że firma straciła trochę ze swojego uroku w ta najnowsza epoka. I chociaż myślę, że nowszy DB12 ma swoje wady, ogólnie jest to ładny kształt i godny następca długiej linii samochodów sportowych firmy.
Ze względu na te wspaniałe linie nadwozia zdecydowałem się odwrócić moje zwykłe upodobanie do czarnej lub białej farby i zamiast tego wybrałem Seychelles Blue — głęboki odcień z ciężkimi metalicznymi drobinkami, które wyskakują w słońcu. Mówiono mi, że kolor został rozsławiony przez DB6 Volante króla Karola.
Podczas gdy pominąłem większość dostępnych pakietów zewnętrznych (czuli, że wzięli więcej niż dodali), czułem, że błyszczący dach z włókna węglowego był miłym dodatkiem dzięki dwóm paskom, które kontynuują linie maski. Przydymione tylne światła były również koniecznością.
Zdecydowałem się na 21-calowe 5-ramienne felgi w błyszczącym srebrnym kolorze, ponieważ na samochodzie przypominały mi jeden z moich ulubionych samochodów wszechczasów – Ferrari 456 należące do Bena Klemmera, założyciela strony z zegarkami hodinky. Wziąłem też stronę z książki Chrisa Harrisa i wybrałem przezroczyste szkło zamiast przyciemniania.
Wewnątrz utrzymałem oldschoolowy styl, wybierając kolor Centenary Saddle Tan z kontrastującymi przeszyciami w kolorze Aurora Blue i drewnem z ciemnego orzecha z otwartymi porami i guzikami z satynowego ciemnego chromu. Wiem, że obecnie Aston Martiny są wykonane z włókna węglowego i neonowej zieleni, ale jestem znacznie bardziej zadowolony z tych „starych pieniędzy”.
Alex Misoyannis, dziennikarz
Nie przekonałem się do wyglądu Astona Martina DB12 na pierwszych zdjęciach prasowych – z żywym zielonym lakierem i złotymi kołami – ale widząc go w wersji metalicznej ze srebrną specyfikacją na stonowanej czerni w zapowiedzi medialnej w tym tygodniu, stało się jasne, że tak wymagał odpowiednich specyfikacji, aby pokazać swój dobry wygląd.
Po zabawie z głębokimi czerwieniami i srebrem Jamesa Bonda zdecydowałem się na błyszczącą zieleń Aston Martin Racing Green na zewnątrz. Wygląda na to, że w tym roku dobrze radzi sobie w bolidach Formuły 1 Astona (przynajmniej w jednym z nich), więc miejmy nadzieję, że będzie to miało dobry wpływ na osiągi tego samochodu.
Jedyna opcja koła, która mi się podoba, to 21-calowe, dwukolorowe, wieloramienne felgi aluminiowe, które ukrywają eleganckie brązowe zaciski hamulcowe i stalowe tarcze (nie potrzebuję ceramiki węglowej).
Inne wykończenia zewnętrzne obejmują „jasne” chromowane listwy grilla, pakiety wykończenia zewnętrznego w kolorze nadwozia, czarny dach (ale słupki A w kolorze nadwozia), czerwone tylne światła i przyciemniane szyby.
Elegancki zielony wygląd zewnętrzny oznacza wystrój wnętrza Musi być opalonyz opcją Inspire Sport Mid Duotone łączącą fotele Sports Plus, kierownicę, konsolę środkową i panele drzwi z czarną tapicerką przodu i deski rozdzielczej, górnymi panelami drzwi, pasami bezpieczeństwa i jasnym chromem na przełącznikach.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort