Omega i próbka Współpracowała przy tym kolorowym, 11-częściowym zestawie Omega x Swatch Speedmaster MoonSwatch.
Słynna Omega Profesjonalny Speedmaster – Pierwszy zegarek na Księżycu – wymyślony na nowo przez innego Swatch Group Swatch, wykorzystujący własność firmy żywa ceramika Materiał do produkcji dość podobny do podwozia to 42mm, z harfowymi uszami i zewnętrzną ramą.
Wszystko, począwszy od wskazówek, stopniowanych sub-tarczy i śladów minutowych, zostało wiernie przeprojektowane, aby prezentować tę samą sylwetkę i wyglądać jak zegarek księżycowy w zupełnie innym formacie.
Każdy z jedenastu elementów zestawu odnosi się do innej planety lub ciała niebieskiego w naszym Układzie Słonecznym, tj. Ziemi, Księżyca, Słońca, Marsa, Jowisza, Saturna, Plutona, Wenus, Urana, Neptuna i Merkurego.
Każdy zegarek zawiera również odniesienie do informacji typu Speedmaster, których doświadczają kolekcjonerzy Moonwatch, takich jak czerwono-biały zegarek Mars, który nawiązuje do Projektu Omega Alaska – kiedy opracował zegarek do podróży na Marsa dla NASA – lub wersję księżycową, jedyny przykład zawierający malowaną proszkowo stal nierdzewną. 5% rdzy w mieszance bioceramicznej na cześć zegarków ze stali nierdzewnej, które dotarły na księżyc w 1969 roku.
Chronograf zasilany przez kwarc Mechanizmy są zabezpieczone na indywidualnie zaprojektowanych dwuczęściowych paskach Velcro, z których każdy nosi nazwę wybranego modelu w formacie „Mission to…”. Z tyłu każdego zegarka na pokrywie baterii znajduje się obraz odpowiedniej planety.
Cena Swatcha jest dość wysoka, a każdy model kosztuje 260 USD, co oznacza, że możesz kupić kompletny zestaw 11 zegarków za znacznie mniej niż mechaniczny zegarek Omega Speedmaster Moonwatch.
Obecnie Omega wyświetla zegarki w swoich witrynach sklepowych na całym świecie, ale nie będzie można ich kupić do 26 marca w sklepach Swatch – nie będą jeszcze dostępne online – gdzie każdy klient jest ograniczony do dwóch godzin na sklep.
Współpraca
W ciągu ostatnich kilku lat marki zegarków chętnie współpracowały z twórcami w plenerze i zdobyły zaufanie młodych ludzi, pracując z renomowanymi markami w modzie i odzieży ulicznej, ale idea współpracy marek zegarków wciąż wydaje się jak nowy obszar.
Współpraca jest nadal, przynajmniej po stronie klienta, dość nowym zjawiskiem w zegarmistrzostwie – z polubieniami IWC i Porsche Design w latach 80., ale wtedy IWC wyprzedzało swoje czasy o dekady.
może MB & F oraz H. Moser i Cie pracują razem Ostatnio mogło to być odebrane jako znak, że wszystko się zmieniło, ale obie marki są znane jako prężne, niezależne firmy z historią zrywania ustalonych praktyk.
Jak dotąd współpraca była rzadka i zwykle ograniczała się do na wpół tajnych zabaw między siostrzanymi firmami, takich jak dzielenie ruchów między Tudorem i Breitlingiem.
Firmy zegarkowe są tak cenne w swojej starannie pielęgnowanej marce, że pomysł współdzielenia miejsca na dysku z innym zegarmistrzem pozostanie nie do pomyślenia dla wielu prezesów marki. Ale co, gdy te dwie firmy są częścią tej samej grupy, z tymi samymi właścicielami?
Współpraca Swatch z Omega z pewnością wydaje się czymś zupełnie nowym, być może nawet przełomowym momentem. Nie tylko przeciwdziała rzeczywistości co-brandingu, ale także przeciwstawia się temu z markami w bardzo różnych przedziałach cenowych. Jest to niewątpliwie bardzo sprytne, nie mówiąc już o odważnym posunięciu ze strony CEO Swatch Group, Nicka Hayeka Jnr. To rodzaj ruchu, który może wykonać tylko jeden właściciel.
Ale Swatch jest jedną z niewielu marek, które mogą współpracować w niemal każdej dziedzinie i nadal czuć się autentycznie, w końcu jest we współpracy od lat 80., jest ojcem chrzestnym współpracowników zegarków.
Tutaj Swatch staje się ikoną branży – możesz przeczytać wpis dotyczący Omega Speedmaster Moonwatch IKONY od HYPEBEAST tutaj – i radośnie oddaje hołd swojej bogatej historii posługując się własnym leksykonem, czyli kolorami i materiałami. Strona współpracy Swatch jest wyraźnie widoczna; Jest kolekcjonerski, dostępny i przede wszystkim zabawny. Trudno być cynicznym wobec zestawu – choć niektórzy z pewnością spróbują – jeśli nie jest on produkowany jako edycja limitowana.
Dyrektor generalny Hayek i Omega, Raynald Aeschlimann, był bardzo jasny, kiedy spotkali się w zeszłym tygodniu z HYPEBEAST, aby zerknąć, że koncepcja działa tylko dlatego, że zegarek jest wyraźnie Swatchem, a nie domem w połowie drogi między tymi dwiema markami. Obaj zgodzili się, że sprzeciwiliby się tej koncepcji, gdyby zegarek był metalowy.
Nowa bioceramika od Swatch Mieszanka plastiku i ceramiki pozyskiwana z oleju rycynowego – to była właściwie geneza całej koncepcji, ponieważ Hayek wykorzystał materiał do stworzenia istniejących skrzynek. Próbował tego na sławie Blancpain pięćdziesiąt sążni Kolejna marka, która wchodzi pod parasol Swatch Group – ale zdecydowała, że to nie zadziała. Wspomniał również o wykorzystaniu materiałów do stworzenia popularnej koperty zegarka, której Swatch Group nie jest właścicielem, ale nie ujawnił żadnych. Mimo to oboje zgodzili się, że Speedmaster działał, gdy został stworzony w miękkiej w dotyku Bioceramice.
W innych wiadomościach o zegarkach URWERK przygląda się dacie czasu za pomocą Nowa seria UR-100V.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort