Najnowsze Porsche 911 GT3 Touring pojawiło się dopiero w roku modelowym 2022, ale podczas testów zauważono zaktualizowaną wersję.
Aktualizacja wydaje się łagodna i prawdopodobnie zbiegnie się z planowaną aktualizacją dla całej linii 992. generacji. Testowane są również zaktualizowane wersje Carrery, Carrera Cabriolet, Carrera GTS, Targa, Turbo, Turbo S i zwykłego GT3.
Już wkrótce powinni pojawić się pierwsi przedstawiciele zaktualizowanej gamy 911, zwanej wewnętrznie generacją 992.2. Powinny pojawić się w USA jako modele 2025
Wśród najważniejszych aktualizacji znajdzie się zmieniona deska rozdzielcza z w pełni cyfrowym zestawem wskaźników, podobnym do tego, który można znaleźć w zaktualizowanych modelach Taycan i Cayenne 2024.
Zdjęcia szpiegowskie Porsche 911 GT3 Touring 2025 – źródło zdjęcia: Baldauf
W przypadku zmodernizowanego 911 GT3 Touring prawdopodobnie zostaną wprowadzone również modyfikacje przedniego i tylnego pasa w oparciu o elementy kamuflażu. Główną zmianą będzie zintegrowanie przednich kierunkowskazów z reflektorami zamiast z przednim pasem, jak ma to miejsce obecnie.
Reflektory wykorzystują także najnowszą matrycę LED Porsche, w której zastosowano cztery indywidualne projektory zamiast pojedynczej jednostki głównej stosowanej w obecnym projekcie. Według Porsche nowy projekt, który zadebiutował w Cayenne 2024, zapewnia bardziej precyzyjny rozkład oświetlenia i większą jasność.
Nie jest jasne, co Porsche zaplanowało w odniesieniu do części mechanicznych, ale takie aktualizacje zwykle obejmują niewielki wzrost mocy. GT3 Touring jest obecnie wyposażony w 4,0-litrowy silnik typu bokser o pojemności 6 litrów i mocy 502 KM. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów lub 6-biegowej manualnej.
Technologia hybrydowa będzie dostępna w niektórych modelach zaktualizowanej gamy 911, choć prawdopodobnie nie będzie dostępna w GT3. Dyrektor generalny Porsche, Oliver Blume, powiedział w 2022 roku, że system hybrydowy w 911 będzie podobny do systemu zastosowanego w poprzednim samochodzie wyścigowym 919 Hybrid LMP1, a nie jako system hybrydowy typu plug-in, jak w 918 Spyder Hypercar. Oznacza to, że nie będzie możliwości podłączenia do prądu, a wszelkie alternatory silnika elektrycznego będą wykorzystywane wyłącznie do wspomagania silnika gazowego i odzyskiwania mocy podczas hamowania.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort