Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Mike Sperkowski opuszcza Saatchi i Saatchi

Mike Sperkowski.

Dyrektor kreatywny Mike Sperkowski odchodzi z Saatchi & Saatchi.

„Po ponad ośmiu niesamowitych latach… dzisiaj wieszam kapelusz, żeby zacząć coś nowego”, mówi.

Nie ujawnił swojego kolejnego ruchu, ale pozostanie w grupie Publicis i będzie skupiał się na celu.

napisał dalej LinkedIn: „Podczas mojego pobytu tutaj miałem przyjemność pracować z największymi światowymi markami, aby tworzyć rozwiązania w zakresie innowacji i technologii, produktów i udogodnień, filmu i rozrywki oraz biznesu związanego z markami kulturalnymi.

„Środowisko i dobro ludzi zawsze były bliskie mojemu sercu i były prawdziwą pasją do tworzenia najważniejszej pracy moich dwóch dekad w branży reklamowej.

W następnym semestrze chcę kontynuować znaczącą pracę. Pozostanę w Grupie Publicis, skupiając się na zrównoważonym rozwoju i wszystkim, co się z tym wiąże – środowiskowym, społecznym, kulturowym i ekonomicznym. Więcej informacji na ten temat wkrótce.

„Ale na razie dziękuję Saatchi & Saatchi, naszemu wspaniałemu personelowi i wszystkim naszym lojalnym klientom za najlepsze 8 lat mojej kariery. To było jedno z największych doświadczeń, o które można prosić, i żegnając się z czasem będąc głównym łącznikiem, wiem, że będę nadal pracować z niektórymi z was, tylko w nieco innym charakterze. To był prawdziwy zaszczyt i zawsze będę żył zgodnie z zasadą „Nic nie jest niemożliwe”, bez względu na to, gdzie jestem”.

Anthony Gregorio, dyrektor generalny Saatchi & Saatchi: „Spirko jest istotną częścią Saatchi & Saatchi Australia od ośmiu lat i pozostawia wspaniałą spuściznę kreatywności.

„Była to część wielu naszych wielokrotnie nagradzanych pomysłów, które zmieniają biznes. Najważniejszym z nich jest zdobywanie przez kolejne lata Lwa Innowacji w Cannes i bycie częścią najbardziej nagradzanej kampanii na świecie w 2021 roku z „Daruj dolara” dla australijskiej nieruchomości Mint.

„Jego wkład na przestrzeni lat w Toyotę był również wyjątkowy, pomagając rozwijać niektóre z najbardziej znanych i lubianych w Australii firm”.

READ  Upadek Blackberry to lekcja dla innych producentów gadżetów

Sperkowski: „Miałem szczęście pracować z agencją, która umożliwiła mi wykonywanie satysfakcjonującej pracy i zdobycie obu indywidualnych nagród – będąc na pierwszym miejscu w Azji i Pacyfiku według One Club Global Creative Ranking, a w tym roku na 7. miejscu wśród najbardziej kreatywni szefowie firm w The World by The Drum. Otaczał Cię także wybitny zespół, który sprawił, że jesteśmy najczęściej nagradzaną australijską agencją na D&AD, Cannes, One Show, New York Festivals, Spikes, London International i wielu innych. niedawno Agencja Roku na Adfest 2022.

Inne ważne wydarzenia to kolejne lata zdobywania Lwa Innowacji w Cannes, Reklama Roku, Grand Prix WARC, D&AD Impact Pencils oraz, co najważniejsze, nagrody For Good and Humanity Awards. Ponadto bycie częścią najbardziej cenionej na świecie kampanii w 2021 r. z „podaruj dolara” dla Królewskiej Mennicy Australijskiej. Przez wiele lat jestem szczególnie dumny z pracy, jaką wykonałem z Toyotą, opracowując niektóre z najbardziej popularnych i lubianych w Australii kampanii reklamowych dla tej marki.

Praca ukierunkowana na cel była dla mnie bardzo ważna w całej mojej karierze – stworzenie inicjatywy Godzina dla Ziemi, teraz 15 lat później rozpoznawalnej i trwałej marki na całym świecie, mającej miliardy zwolenników na całym świecie. Inne ukierunkowane działania obejmują Toyota Landcruiser Emergency Network, Westpac Rescue Rashie, UNICEF’s 5 Fund, St George Foundation, Made from Melbourne, Sony Foundation Sleep Exchange, a ostatnio Citizens of The Great Barrier Reef, z których wszystkie mają wpływ na świat większe niż tylko tworzenie wspaniałej marki.

„Z osobistego punktu widzenia tęskniłbym za posiadaniem kumpla i partnera, który mógłby siedzieć naprzeciwko, dyskutować i rozwiązywać z nimi problemy. Wspaniałą rzeczą w Spirko jest to, że to nie tylko biznes. To zawsze jest również osobiste. Jego osobowość i energia są zaraźliwe i będę tęsknić za pracą z nim. Mogę mówić w imieniu wszystkich”. Kiedy mówię, miałem przyjemność pracować nad niesamowitym „Spirko Age” w Saatchi & Saatchi.

READ  Shure przedstawia ulepszony projekt dla swoich słuchawek drugiej generacji SRH840 i SRH440

„Spirko postanowił kontynuować swoją pasję do lepszej przyszłości dla nas wszystkich i będzie współpracować z Publicis Groupe, aby konsultować nowy projekt zrównoważonego rozwoju. Chociaż jestem zasmucony jego stratą, cieszę się, że może pracować w miejscu, w którym jest taki podekscytowany z powodu.”

Czy masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi opiniami w sekcji komentarzy poniżej. Lub jeśli masz wiadomość lub wskazówkę, napisz do nas na adres [email protected]

Subskrybuj AdNews wiadomościjak my Facebook lub śledź nas Świergot Do łamania historii i kampanii przez cały dzień.