Zainteresowanie usługą Microsoft Copilot jest duże – kilka dużych australijskich organizacji zgłosiło się do udziału w procesie wczesnego dostępu i testów przed wprowadzeniem na rynek firmy Microsoft.
Według Microsoftu, 70% użytkowników drugiego pilota Mówią, że są bardziej produktywni i ogólnie szybkość wykonywania zadań takich jak zbieranie informacji, pisanie i podsumowywanie wzrasta o 29%. Wdrożenie rozwiązania Copilot przyspieszy, gdy Microsoft i jego partnerzy wdrożą produkt AI bezpośrednio w komputerach i procesach.
Firma Gartner opublikowała niedawno serię „wydań” dotyczących rozwiązania CopilotSą to kwestie, które australijskie organizacje muszą wziąć pod uwagę, aby w pełni rozważyć swoje wdrożenia i skorzystać z oferty Copilot.
Jakie są błędy Microsoft Copilot?
Lista problemów sporządzona przez firmę Gartner w czterech kategoriach zasadniczo podkreśla obszary, w których Copilot może nie spełnić swoich oczekiwań lub „zaskoczyć” firmę wyzwaniami, których się nie spodziewała. Zagadnienia pogrupowano w cztery kategorie: administracja, bezpieczeństwo, zarządzanie informacjami i doświadczenie użytkownika.
administracja
Organizacje mogą być narażone na większe ryzyko i koszty, jeśli:
- Nie uwzględniają odpowiednich ustawień konfiguracyjnych.
- W narzędziach do raportowania brakuje szczegółów.
- Możliwości rozszerzenia systemu drugiego pilota i zarządzania kosztami nie są dobrze poznane.
ochrona
Niewłaściwe zarządzanie użyciem Copilot może zwiększyć ryzyko ujawnienia nadmiernie udostępnianych informacji. Istnieją również nowe powierzchnie ataku, które należy monitorować.
Zarządzanie informacją
Bez uprzedniego rozwinięcia umiejętności ustalania priorytetów źródeł treści, łagodzenia ryzyka rozprzestrzeniania treści i aplikacji oraz radzenia sobie z nowymi wyzwaniami związanymi z przechowywaniem i zgodnością, jakie stwarza Copilot, organizacje mogą nie uzyskać od Copilot odpowiedzi na temat jakości, których oczekiwały.
Doświadczenie użytkownika
Założenie, że ludzie przyjmą Copilot i zaczną go używać tak, jakby czuli się z nim komfortowo, wydaje się błędne, a wiele organizacji zgłosiło większe niż oczekiwano wysiłki w zakresie zarządzania zmianami.
Należyta staranność
Suma tych kwestii sugeruje, że australijskie organizacje muszą najpierw w pełni rozważyć, co Copilot wnosi do biznesu, w jaki sposób będzie używany, kto będzie miał do niego dostęp w organizacji i dlaczego go potrzebuje.
Bez należytej staranności, a następnie strategicznego wdrożenia, organizacja może zostać zaskoczona czymś nieoczekiwanym ze strony sztucznej inteligencji, co doprowadzi do nieefektywności, wydatków, a nawet zmniejszenia produktywności.
Pobierz ten pakiet zasobów AI z TechRepublic Premium
Pozycja Australii na krzywej adaptacji AI
Australia nie różni się zbytnio od reszty świata pod względem liczby pilotów i potencjalnych problemów, powiedział starszy analityk Gartnera, Nate Soda, w wywiadzie dla TechRepublic.
Błędy te zasadniczo wskazują, że Copilot i inne aplikacje AI niewiele różnią się od transformacji cyfrowej kilka lat temu lub przetwarzania w chmurze dziesięć lat temu. W każdym przypadku istnieje uznanie wartości technologii, ale brak zrozumienia kosztów i wartości, jaką technologia ta zapewni.
ZOBACZ: Australia szybko dostosowuje się do świata generatywnej AI (TechRepublic)
„Na wszystkich członkach kierownictwa ciąży duża presja. Nie jest to wyłącznie kwestia dyrektora generalnego, ale akcjonariusze wywierają na niego presję, aby wyjaśnił, co firma robi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji” – powiedział Suda.
„Większość ludzi zdaje sobie sprawę, że kryje się tu ogromny potencjał, a dyskusja toczy się już od roku. Dlatego dla wielu organizacji zaczyna się teraz. Rok 2023 był rokiem, w którym wszystko było nowe, a my mogliśmy to podziwiać i kwestionować pobaw się tym trochę. W międzyczasie Rozmowa, którą toczymy w 2024 r., przebiega w następujący sposób: „Gramy od roku i teraz nie chcemy POC. Nie chcemy. najlepszych graczy. Chcemy zacząć widzieć zwrot z inwestycji”.
Copilot jest postrzegany jako duża szansa na rozpoczęcie dalszych prac nad projektami AI; Jednak to dążenie do zwrotu z inwestycji może doprowadzić organizacje do popełnienia jednego lub większej liczby błędów drugiego pilota.
W jaki sposób australijskie organizacje korzystają z Copilot?
Firma Microsoft ściśle współpracowała z australijskimi firmami poprzez rozwój rozwiązania Copilot. We wrześniu 2023 r. firma Microsoft ogłosiła, że w ramach programu wczesnego dostępu na zaproszenie: a Wiele organizacji korzystało z rozwiązania Copilotw tym AGL, Data#3, Bupa, NAB, Powerlink Queensland, Rest Super i Suncorp.
W kwietniu 2024 roku Microsoft ogłosił, że kilka australijskich organizacji, w tym Australian Super, Powerlink Queensland i TAL,… Copilot został specjalnie zaadaptowany w celu zwiększenia jego możliwości w zakresie cyberbezpieczeństwa. Według Microsoftu zwrot z inwestycji jest taki, że doświadczeni analitycy bezpieczeństwa działają o 22% szybciej dzięki rozwiązaniu Copilot i o 7% dokładniej.
Copilot jest również wymieniany jako narzędzie, które może pomóc w podniesieniu umiejętności mniej doświadczonych specjalistów i zespołów ds. cyberbezpieczeństwa, rozwiązując problem ciągłego niedoboru umiejętności w zakresie bezpieczeństwa.
ZOBACZ: Czy Australia zakończy niedobór umiejętności w zakresie cyberbezpieczeństwa?
Usługi publiczne również przechodzą obecnie na Copilot, co ogłasza ponad 50 agencji Rozpoczął się sześciomiesięczny okres próbny na drugim pilocie. W programie wzięło udział ponad 7400 pracowników rządowych korzystających z tej technologii.
Koordynatorem tego projektu jest Agencja Transformacji Cyfrowej, po raz kolejny podkreślając podobieństwa pomiędzy AI a transformacją pod kątem ich wpływu na organizacje podczas przyjmowania rozwiązań.
Cytowano wówczas, że dyrektor generalny Agencji Transformacji Cyfrowej Chris Fechner powiedział: „APS i DTA będą w dalszym ciągu poszukiwać możliwości poprawy wyników naszej cyfrowej administracji, czego dowodem jest nasz inauguracyjny ranking OECD, i będą dążyć do poprawy w nadchodzących latach w zakresie z korzyścią dla wszystkich Australijczyków.”
„Cele te idą w parze z misją Rządu Przyszłości, która dąży do wykorzystania nowych technologii w celu dostarczania bezpiecznych, etycznych i nowoczesnych danych i technologii cyfrowych do roku 2030”.
Czy Microsoft Copilot będzie działać?
Teraz, gdy firmy wyszły poza doświadczenie Copilot i zaczęły włączać je do swoich działań, okaże się, czy projekty te odniosą sukces, czy też organizacje wpadną w kłopoty.
Transformacja cyfrowa była niezwykle trudna, gdy menedżerowie IT wydawały pieniądze na „wielką rzecz”, często bez zachowania należytej staranności, po prostu dlatego, że dział IT miał inwestować w transformację cyfrową. Efektem tego, według danych opublikowanych w 2020 r., było: 70% projektów Nie udało się podać wartości.
Organizacje muszą strategicznie podejść do sposobu przeglądania, komunikowania, a następnie pomiaru wyników uzyskiwanych dzięki inwestycjom w rozwiązanie Copilot.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort