AppleInsider jest wspierany przez swoich odbiorców i możesz zarabiać prowizję jako Partner Amazon i Partner Afiliacyjny od kwalifikujących się zakupów. Te partnerstwa afiliacyjne nie mają wpływu na nasze treści redakcyjne.
Nowe badania wskazują, że globalna sprzedaż smartwatchy wzrosła o 13% w pierwszym kwartale 2022 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym i że Zegarek Apple Kontynuuj, aby uzyskać największy udział.
Zegarek Apple Wcześniej kontrolowane Sprzedaż smartwatchów w 2021 r., a teraz nowe dane za pierwszy kwartał 2022 r. pokazują, że jego pozycja lidera rośnie.
według Badania kontrapunktówA Apple wyprzedane 2,5 razy więcej smartwatchy niż jego najbliższy konkurent, Samsung. Sprzedał też więcej niż sześciu najbliższych konkurentów.
„Chociaż globalny rynek smartwatchów odnotował niewielki wzrost w 2020 r. ze względu na wpływ COVOD-19, nadal dobrze sobie radzi od czasu ożywienia w zeszłym roku” – powiedział w oświadczeniu Sujeong Lim, zastępca dyrektora Counterpoint. „W szczególności Apple odpowiadał za ponad jedną trzecią wszystkich dostaw w zeszłym roku i zwiększa swój wpływ z udziałem w rynku na poziomie 36% w pierwszym kwartale tego roku”.
„Wysoka lojalność użytkowników iPhone’a wobec marki jest jednym z czynników sukcesu Apple Watch” – kontynuowała. „Ta popularność wydaje się być wyższa wśród młodszego pokolenia, co czyni Apple niezastąpionym liderem na rynku”.
Counterpoint przewiduje, że „udział Apple w rynku prawdopodobnie wzrośnie do końca tego roku”, ale zauważa, że rośnie również Samsung.
W pierwszym kwartale 2021 r. Samsung zdobył 7,8% rynku, w porównaniu z 35,9% Apple. Teraz, w kwartale 2022 r., Samsung urósł do 10,1%, a Apple do 36,1%.
Sprzedaż smartwatchów mogła rosnąć na całym świecie, ale według Counterpoint w Europie pozostała na niezmienionym poziomie.
„Początkowo spodziewaliśmy się, że wojna między Rosją a Ukrainą będzie miała minimalny wpływ na rynek w pierwszym kwartale, ale przedłużanie się konfliktu i wynikające z niego ograniczenia logistyczne zaczynają wpływać na region europejski” – powiedział Lim. „Wpływ wojny stanie się poważniejszy w drugim kwartale”.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort