Niedawna ankieta, w której wzięło udział ponad 4000 klientów, wykazała, że 90 procent z nich twierdzi, że dokonało wyborów i zmian w celu obniżenia rachunków za artykuły spożywcze, powiedział Coles.
Zwłaszcza młodzi kawalerowie oraz młode i dojrzałe pary ograniczyli spożycie mięsa i słodyczy, kupowali więcej mrożonek, korzystali z zakupów online w celu monitorowania budżetów i przesuwali karty lojalnościowe, aby zbierać punkty do wykorzystania w przyszłych sklepach.
Około 87 procent ankietowanych aktywnie oszczędzało budżet, kupując więcej specjałów, podczas gdy ponad 50 procent osób częściej gotowało w domu, coraz częściej gotując w trybie wsadowym w celu zamrażania i zwiększania objętości posiłków.
Coles ujawnił te liczby, ogłaszając nową kampanię, w wyniku której ceny setek produktów spadną.
Od dzisiaj gigant supermarketów będzie obniżał ceny ponad 500 produktów w sklepach stacjonarnych i online przez co najmniej trzy miesiące.
Coles twierdził, że średnia oszczędność na koszyku spożywczym wyniesie 19,7 procent
„Ta kampania ma na celu ułatwienie naszym klientom znajdowania wartości w sklepach i Internecie” – powiedziała Leah Wickert, dyrektor generalna firmy.
„Wiemy, że koszty utrzymania nadal są obecnie najważniejszym problemem Australijczyków, dlatego dokonujemy naszej inwestycji o największej wartości od co najmniej trzech lat”.
Klienci będą również zachęcani do wymieniania punktów Flybuys na gotówkę w swoim sklepie i będą mieli dostęp do bezpłatnej usługi Click & Collect, gdy wydadzą ponad 50 USD.
Praca, która przynosi pół miliona dolarów, nie wymaga wykształcenia wyższego
Wśród produktów objętych kampanią znajdzie się mięso mielone, z rabatami na ponad 25 rodzajów wołowiny, wieprzowiny i jagnięciny.
Coles powiedział, że 1-kilogramowe opakowanie trzygwiazdkowej zwykłej mielonej wołowiny zostanie obniżone do 11 dolarów z 13 dolarów na początku roku.
Mrożone posiłki, tuńczyk, soki, krakersy, produkty dla zwierząt, środki czystości i artykuły gospodarstwa domowego są również oznaczone niższymi cenami.
Firma Woolworths ogłosiła w zeszłym tygodniu podobną kampanię, w której zobowiązała się do obniżenia cen ponad 450 produktów w okresie od 23 sierpnia do 28 listopada.
„Wiemy, że ludzie szukają obecnie wszelkiego rodzaju sposobów na oszczędzanie, dlatego zachęcamy naszych klientów, aby wydawali u nas mniej” – powiedziała Natalie Davis, dyrektor generalna.
Woolworth stwierdziła, że skupia się na koordynowaniu obniżek cen produktów, które ze sobą współdziałają – takich jak jagnięcina i ziemniaki w celu uzyskania niedrogiej pieczeni dla całej rodziny.
Rzecznik Aldi powiedział, że ich model biznesowy został zaprojektowany tak, aby wytrzymać presję inflacyjną.
Rzecznik powiedział: „Podczas gdy inne supermarkety mogą zobowiązać się do zamrożenia lub obniżenia cen określonych asortymentów towarów na ograniczony czas, cała nasza oferta zapewnia każdego dnia ogromne oszczędności, na które Australijczycy mogą liczyć”.
„Co więcej, nasza obietnica cenowa oznacza, że nie przebijemy kosztów Twojego cotygodniowego sklepu”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu