BMW prezentuje w Las Vegas, jak najnowocześniejsze technologie, w tym rzeczywistość rozszerzona i model wielojęzyczny, mogą wzbogacić cyfrowe wrażenia w samochodzie.
Na targach CES 2024 niemiecki producent samochodów premium oferuje odwiedzającym możliwość samodzielnego przetestowania potencjalnych zastosowań okularów rzeczywistości rozszerzonej podczas jazdy.
Nosząc okulary, mogą zobaczyć, jak instrukcje nawigacji, ostrzeżenia o zagrożeniach, treści rozrywkowe, informacje o stacjach ładowania i dodatkowe elementy wizualne na parkingach są zintegrowane ze środowiskiem rzeczywistym.
BMW twierdzi, że w ciągu najbliższych kilku lat urządzenia wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną i mieszaną staną się coraz bardziej popularne dzięki postępowi technologicznemu i modelom podstawowym, które są bardziej dostępne dla klientów.
Od 2008 roku firma rozwija technologię AR i MR oraz bada możliwe zastosowania wyświetlaczy montowanych na głowie w projektach badawczych.
BMW prezentuje także możliwości swojego asystenta głosowego obsługiwanego przez wielkojęzyczny model Alexa firmy Amazon.
Na targach CES odwiedzający mogą przekonać się, jak asystent głosowy udziela szybkich instrukcji i odpowiedzi na temat funkcji samochodu w bardziej ludzki, przypominający rozmowę sposób, a jednocześnie może sterować niektórymi funkcjami samochodu.
„Nazwa BMW jest synonimem najlepszej maszyny napędowej i najwyższych wrażeń cyfrowych” – mówi Frank Weber, członek zarządu odpowiedzialny za rozwój Grupy BMW.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort