Hannah Harris jest 21-letnią założycielką brązowa dłoń dziewczynyspołeczność internetowa poświęcona dywersyfikacji Piękno reklamy.
Może być oczywiste, że podczas otwierania pliku brakuje embedowania moda Sesje magazynów i zegarków tylko z białymi modelami. Ale fotografia produktowa to kolejny obszar, w którym Piękno Branży bardzo brakuje różnorodności.
Tess Holiday opowiada o Diorze, Chanel i Britney Spears podczas luksusowych zakupów:
Kiedy reklama prezentuje jakiś piękny przedmiot, czasami widzimy tylko dłonie modelek – a rzadko te kolorowe dłonie. Harris brązowa dłoń dziewczyny Rozwiązuje problem „poprzez wyświetlanie czarnych i brązowych wskazówek, które trzymają najbardziej pożądane produkty w branży”.
Harris rozmawia z In The Know o narodzinach Brown Girl Hands i dlaczego przemysł kosmetyczny musi inwestować w nowe talenty.
Swoją misję rozpoczęła po przeczytaniu artykułu z 2020 roku gdzie wszystko bMatrycowe ręce? autorstwa Jessiki DeVino. DeFino przestudiowało kanały społecznościowe marek lakierów do paznokci, takich jak OPI, Essie i ORLY, i odkrył wątpliwy brak białych dłoni.
„To była jedna z tych rzeczy, które lubi: „Co masz na myśli, gdzie są wszystkie brązowe ręce?” ’ mówi Harris, jestem tutaj. 'To był naprawdę świetny artykuł do przeczytania jako czarna kobieta i pomyślenia: 'Cóż, mam czarne ręce. Potrafię to zrobić’.
Harris robił zdjęcia ręczne jako hobby, które publikował w mediach społecznościowych. Ale po przeczytaniu artykułu zdjęcia jej dłoni nabrały zupełnie nowego znaczenia.
„Często porównuję brak różnorodności rąk do niemal, w pewnym sensie, subtelnej agresji” – wyjaśnia Harris. „Ponieważ kiedy zaczniesz naprawiać subtelne ataki, wejdziesz w sedno. Nie naprawiasz oczywistych oznak rasizmu; naprawiasz rzeczy, które są naprawdę zakorzenione w systemie.”
Kiedy marki używają czarnych i brązowych dłoni, używając swoich produktów, może to wskazywać, że wyobrażają sobie świat, w którym brane są pod uwagę doświadczenia ludzi w kolorze czarnym i brązowym. Jednak Harris uważa, że branża kosmetyczna powinna sięgać głębiej niż bardziej kompleksowe fotografowanie produktów. W końcu, jeśli ludzie za kamerą nie odzwierciedlają tego, kto jest przed kamerą, czy i tak jest to tylko na pokaz?
„Myślę, że prezentacja różnorodności marki i włączenia z pewnością będzie pochodzić z wewnętrznych procesów i tego, kto ją reprezentuje”, mówi Harris. „Myślę, że dzięki różnorodności samych zespołów zobaczymy to odzwierciedlone w treściach, kampaniach i produktach wytwarzanych przez marki”.
Z 1000 dolarów i tylko jednym dniem wolnym, ta sypialnia w Harlemie zyskuje zupełnie nowy wygląd:
Poczta Brown Girl Hands wskazuje na brak różnorodności w branży kosmetycznej w fotografii produktowej po raz pierwszy pojawiły się w wiedzy.
Więcej z In The Know:
Jak zrobić własnego awatara na Instagramie
Abercrombie jest teraz fajny – jak, naprawdę fajny
FYI: Dyson Airwrap jest teraz w sprzedaży za 100 USD w Nordstrom Rack — ale działaj szybko!
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024