Hardat rozpoczął nową kampanię dla towarzystwa ubezpieczeń zdrowotnych Bupa.
Reklama:
Wiek nie jest przeszkodą we wspaniałych rozmowach i kontaktach w nowej serii treści Bupa Aged Care „Q & Age”. W serialu zaprojektowanym i wyprodukowanym przez niezależną agencję kreatywną Hardatt, mieszkańcy domu opieki Bubba siadają z ciekawskimi maluchami, aby odpowiedzieć na ich wielkie pytania dotyczące miłości, sekretów i technologii.
Glenn Dalton, Executive Creative Director w Hardhat, mówi: „Nasi seniorzy mają tak wiele historii do opowiedzenia, a nasze dzieci mają tak wiele pytań do zadania.Ustaw je razem w tym samym pokoju, a nie potrwa długo, zanim te rozmowy staną się łącznikami. Hardhat był dumny ze współpracy z Bubbą nad tym ważnym projektem, który, mamy nadzieję, zachęci Australijczyków w każdym wieku do zameldowania się i nawiązania kontaktu z naszymi seniorami.
Alia Ryan – Brand Manager w Bupa: „Pytania i płace przyniosły naszym mieszkańcom tyle energii i pozytywnej energii, nie wspominając o zasłużonym czasie w centrum uwagi! Starsi Australijczycy mają wspaniałe historie do opowiedzenia i jest tak wiele, czego możemy się nauczyć od siebie – wystarczy pytanie”.
Kampania Pytania i wieki została uruchomiona w serwisach społecznościowych i witrynie internetowej Bupa 1 września.
Hardat został założony w 2005 roku przez Dana Almenhita i Justina Kabbaniego. Agencja, składająca się obecnie z 50 zespołów, buduje marki poprzez połączenie kreatywności i spostrzeżeń behawioralnych. Do klientów Hardhat należą Superhero, Bega Dairy and Drinks, Victoria University, Steggles, Simply Energy, Vision Australia i Afterpay.
Kredyty:
Klient: Pielęgnacja starzenia Bupa
Menedżer marki: Alia RyanAgencja kreatywna: Hardhat
Wykonawczy dyrektor kreatywny: Glenn Dalton
Dyrektor Zarządzający: Justin Kabbani
Starszy dyrektor artystyczny: Isha Brown
Copywriter: Molly Robertson
Starszy Account Manager: Victoria Berger
Account Manager: Maria Lantures
Kierownik produkcji: Char Wren
Reżyser: Danny Bronstein
DOP: Daniel Koppel
Fotograf: Kim Landy
Źródło: Informacja prasowa Hardhat
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort