Najsłynniejszy do tej pory ujawniony element „Wilk” – i rzeczywiście powód, dla którego film czekał tak długo, odkąd został zapowiedziany – jest zdecydowanie jego założeniem.
Focus Features opisał to jako historię Jacoba, chłopca, który myśli, że jest Wilk Uwięziony w ludzkim ciele „je, śpi i żyje jak wilk – co bardzo szokuje jego rodzinę”. Następnie zostaje wysłany do kliniki, gdzie „Jacob i jego rówieśnicy ze zwierzętami są coraz bardziej zmuszeni do poddawania się ekstremalnym formom „leczenia”.” Tam poznaje Wildcata, kierując film na ścieżkę nieoczekiwanej historii miłosnej.
W rozmowie z Movies.ie Natalie Biancheri, która również napisała scenariusz, opisała Wolfa jako „zupełnie inny film osadzony w nieco bardziej surrealistycznym świecie”. Ujawniła również, że stan Jacoba jest „w rzeczywistości prawdziwą chorobą zwaną dysfonią typu”. Tożsamości ludzi, których poczucie jaźni wykracza poza granice ludzkości, były w rzeczywistości przedmiotem pewnego kulturowego i psychologicznego zainteresowania w ostatnich latach, a strona internetowa Uniwersytetu Cambridge opublikowała niedawno artykuł Rozważmy fenomen „innych” osobników, z których postacie w „Wilk” wydają się szczególnie ekstremalne. Zobaczymy, jak film przekroczy granicę między surrealizmem a rzeczywistością społeczną, ale tak czy inaczej, jesteśmy zaintrygowani!
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024