Will Davison zakwalifikował się jako pierwszy w rekordowym tempie w okrążeniu w pierwszym rzędzie dla zespołu Shell V-Power Racing do wyścigu 16. mistrzostw Repco Supercars Championships w Darwin.
Davison pobił swój rekord treningowy/kwalifikacyjny w Hidden Valley, osiągając czas 1:04.9542 w pierwszej dziesiątce rzutów karnych, która była punktem kulminacyjnym trzyczęściowej sesji kwalifikacyjnej przez nokaut w Merlin Darwin Triple Crown.
W pierwszym rzędzie dołączy do niego kolega z drużyny Anton de Pasquale, choć z czasem 0,2819 s, podczas gdy Andre Heimgartner zajął trzecie miejsce na ósmym miejscu w 8. Battery R&J ZB Commodore, a lider mistrzostw Shane van Giesbergen zajął czwarte miejsce.
Godne uwagi osobistości, które nie startowały w wyścigu na jedno okrążenie, to Cameron Waters z Tickford Racing (#6 Monster Energy Mustang), który zakwalifikował się na 12. miejscu, wraz z Nickiem Burkatem i La Lee Holdsworth To pozwoliło mu pokonać pierwszą przeszkodę w kwalifikacjach do 16. wyścigu.
Davison (Mustang nr 17) był tylko czwarty prowizorycznie na swojej drodze do serii rzutów, ale potem przebił się nie tylko najszybszym okrążeniem weekendu, ale także o 0,0011 sekundy szybszym niż standard torowy, który ustanowił rok temu.
Chaz Mostert był następny i wszystko dorównywało Davisonowi w sektorze pierwszym, ale wyraźnie wolniejsze w drugim, a następnie upuścił koło, gdy wyjechał z zakrętu 11 w #25 Mobil 1 Optus ZB Commodore.
Pilot Walkinshaw, Andretti United, złamał belkę w czasie 1:05,4686 sekundy, zostawiając Van Gisbergena i Heimgartnera stojących między Davisonem a środkową sceną, jeśli byli wystarczająco dobrzy, by pokonać Racing Dicka Johnsona.
Van Gisbergen wjechał szybciej w pierwszy sektor, ale podobnie jak Mostert stracił czas w sekundę, a następnie mocno uderzył w chodnik podczas zakrętu 11, zaburzając 97. Red Bull Ampol ZB Commodore.
Uzyskał czas 1:05,2923, co było czwartym najszybszym czasem w serii rzutów karnych po przybyciu Heimgartnera i ustawił 1:05,2672 na końcu rozprawy.
Żaden z nich nie mógł pozbyć się De Pasquale, który zepchnął #11 DJR Mustanga do 1:05.2361s, aby również zająć miejsce na szczycie siatki z tymczasowej szóstej pozycji.
Mark Winterbottom (nr 18 Irwin Tools ZB Commodore) był kolejnym głównym graczem, zdobywając 1:05,3522s, co było wystarczająco dobre dla piątego informatora, który był dziewiąty pod względem szybkości przed doskokiem na jedno okrążenie.
Mostert ukończył wyścig na szóstym miejscu, a David Reynolds (bennett Mustang nr 26) 1:05.4810 zajął siódme miejsce, wyprzedzając trzech kierowców, którzy w strzelaninie mieli ultragładkie opony.
Bryce Fullwood (#14 Middy’s ZB Commodore) zajął ósme miejsce w 1:05.7702 a Scott Bay (#20 Nulon ZB Commodore) był dziewiąty w 1:05.7943s.
Najlepszym w sesji Tickforda był Jake Kostecki, chociaż spadł z tymczasowego ósmego na dziesiąte, kiedy Tradie Mustang z numerem 56 wybiegła z drogi na początku okrążenia rzutów karnych i zjechała do boksów na końcu.
Wcześniej, w drugim 10-minutowym klipie, Heimgartner nadał tempo 1:05.2313, o 0,0448 sekundy szybciej niż Van Gisbergen, który mógł mieć pewną pomoc w postaci remisu z drużyny Broca Feeneya, gdy #97 Był pierwszym, który przekroczył swój własny standard praktyki.
Mostert wyglądał na najbardziej godną uwagi ofiarę, kiedy został znokautowany z pierwszej dziesiątki w ciągu ostatnich trzech minut, ale odpowiedział 1:05,3436 sekund, aby zająć trzecie miejsce.
Wysiłek ten sprawił, że Cameron Waters (#6 Monster Energy Mustang) znalazł się na 11. miejscu i został przeniesiony na drugą stronę szóstego rzędu, gdy Chris Pether osiągnął 1:05,5388 sekund w Coca-Cola ZB Commodore #22.
Jednak Pither również nie wykorzystał okazji rzutów karnych, ponieważ był o 0,0304 sekundy wolniejszy od Reynoldsa, podczas gdy w siódmym rzędzie znaleźli się Brodie Kostecki (#99 Boost Mobile ZB Commodore) i Thomas Randle (#55 Castrol Mustang).
Vinny (Red Bull Ampol ZB Commodore 88.) zakwalifikował się na 15. miejscu, przed Willem Brownem (9. Boost Mobile ZB Commodore), Jacquesem Le Brockiem (#34 Truck Assist ZB Commodore), Macauleyem Jonesem (#96 Kubota ZB Commodore) , James Courtney (#5 Snowy River Mustang) i Gary Jacobson (#76 Subway ZB Commodore).
W pierwszej części najszybszy był De Pasquale z czasem 1:05.4238s, a Brodie Kostecki był ostatni w pierwszej dwudziestce z czasem 1:06.0201.
Berkat (#2 Mobil 1 NTI ZB Commodore) zakończył kwalifikacje z flagą w szachownicę, awansując na 21. miejsce w 1:06.480s, kiedy Jake Kostecki wskoczył na 18. miejsce.
Kierowca WAU będzie dzielić rząd 11 z Toddem Hazelwoodem (#35 Truck Assist ZB Commodore), z resztą siatki 27 samochodów Jack Smith (#4 SCT Logistics ZB Commodore), Tim Slade (#3 CoolDrive Mustang), Jayden Ojeda (nr 27 na wschodzie) Coast Lubes ZB Commodore), Holdsworth (nr 10 Penrite Mustang) i Zak najlepszy (nr 78 w porównaniu z Lock Mustang).
Wyścig 16, Laber 38, jest zaplanowany na 15:25 LT / 15:55 EST.
WYNIKI: Kwalifikacja do wyścigu 16, potrójna korona Merlina Darwina
POZ | numer | Zespół / Sponsor | kierowca | Zdania | najszybsza rolka | podzielić, zgrać |
1 | 17 | Zespół wyścigowy Shell V-Power | Will Davison | Ford Mustang GT | 1: 04.9542 | |
2 | 11 | Zespół wyścigowy Shell V-Power | Anton de Pasquale | Ford Mustang GT | 1: 05.2361 | 0: 00.2819 |
3 | 8 | Wyścig baterii R&J | Andre Heimgartner | Holden Komandor ZB | 1: 05.2672 | 0: 00.3130 |
4 | 97 | Red Bull Wyścigi Ampułek | Shane van Gisbergen | Holden Komandor ZB | 1: 05.2923 | 0: 00.3381 |
5 | 18 | wyścig Erwin | Mark Winterbottom | Holden Komandor ZB | 1: 05.3522 | 0: 00.3980.0000 |
6 | 25 | Mobil 1 Optus Racing | Chazz Mostert | Holden Komandor ZB | 1: 05.4686 | 0: 00.5144 |
7 | 26 | Wyścig Penreta | David Reynolds | Ford Mustang GT | 1: 05.4810 | 0: 00.5268 |
8 | 14 | Elektryczne wyścigi midi | Prasa Fowood | Holden Komandor ZB | 1: 05.7702 | 0: 00.8160 |
9 | 20 | Wyścigi Nolonów | Scott Bay | Holden Komandor ZB | 1: 05.7943 | 0: 00.8401 |
10 | 56 | Wyścigi handlowe | Jake Kosticki | Ford Mustang GT | ||
11 | 22 | PremiAir Coca Cola Racing | Chris Bether | Holden Komandor ZB | 1: 05.5388 | Część 2 |
12 | 6 | wyścig energii potworów | Cameron Waters | Ford Mustang GT | 1: 05.5631 | Część 2 |
13 | 99 | Boost Mobile Racing firmy Erebus | Brody Costique | Holden Komandor ZB | 1: 05.5657 | Część 2 |
14 | 55 | Wyścigi Castrol | Thomas Randle | Ford Mustang GT | 1: 05.5858 | Część 2 |
15. | 88 | Red Bull Wyścigi Ampułek | Brooke Finney | Holden Komandor ZB | 1: 05.5940 | Część 2 |
16 | 9 | Boost Mobile Racing firmy Erebus | William Brown | Holden Komandor ZB | 1: 05.7279 | Część 2 |
17 | 34 | Ciężarówki Pomoc w wyścigach samochodowych | Jacques Le Brock | Holden Komandor ZB | 1: 05.7602 | Część 2 |
18 | 96 | Kubota | McCauley Jones | Holden Komandor ZB | 1: 05.8724 | Część 2 |
19 | 5 | Wyścig Śnieżnej Rzeki | James Courtney | Ford Mustang GT | 1: 05.8807 | Część 2 |
20 | 76 | Premiera wyścigów metra | Gary Jacobson | Holden Komandor ZB | 1: 06.2229 | Część 2 |
21 | 2 | Mobil 1 NTI Racing | Nick Berkat | Holden Komandor ZB | 1: 06.0480 | Część 1 |
22 | 35 | Ciężarówki Pomoc w wyścigach samochodowych | Todd Hazlewood | Holden Komandor ZB | 1: 06.0502 | Część 1 |
23 | 4 | Wyścig Logistyczny SCT | Jack Smith | Holden Komandor ZB | 1: 06.0613 | Część 1 |
24 | 3 | Części zamienne do samochodów Cool Drive | Tim Slajd | Ford Mustang GT | 1: 06.0863 | Część 1 |
25 | 27 | Walkencho Andretti United | Jayden Ojeda | Holden Komandor ZB | 1: 06.1040 | Część 1 |
26 | 10 | Wyścig Penreta | Lee Holdsworth | Ford Mustang GT | 1: 06.2221 | Część 1 |
27 | 78 | przeciw zamkowi | Zack Najlepszy | Ford Mustang GT | 1: 06.3550 | Część 1 |
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Polska vs. Holandia: prognozy UEFA Euro 2024, godzina rozpoczęcia meczu, telewizja, transmisja na żywo, wiadomości o obu drużynach, bezpośrednie konfrontacje, dzisiejsze kursy
Wiadomości NRL: Wiadomość o Kalyn Ponga zdumiewa fanów, gdy Broncos otrzymują nowy cios po ujawnieniu szczegółów Reece’a Walsha
Francja vs. Polska: zapowiedź, prognozy i skład