Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Davison bije rekord okrążenia w drodze do potentata Darwin Supercars

Davison bije rekord okrążenia w drodze do potentata Darwin Supercars

Will Davison

Will Davison zakwalifikował się jako pierwszy w rekordowym tempie w okrążeniu w pierwszym rzędzie dla zespołu Shell V-Power Racing do wyścigu 16. mistrzostw Repco Supercars Championships w Darwin.

Davison pobił swój rekord treningowy/kwalifikacyjny w Hidden Valley, osiągając czas 1:04.9542 w pierwszej dziesiątce rzutów karnych, która była punktem kulminacyjnym trzyczęściowej sesji kwalifikacyjnej przez nokaut w Merlin Darwin Triple Crown.

W pierwszym rzędzie dołączy do niego kolega z drużyny Anton de Pasquale, choć z czasem 0,2819 s, podczas gdy Andre Heimgartner zajął trzecie miejsce na ósmym miejscu w 8. Battery R&J ZB Commodore, a lider mistrzostw Shane van Giesbergen zajął czwarte miejsce.

Godne uwagi osobistości, które nie startowały w wyścigu na jedno okrążenie, to Cameron Waters z Tickford Racing (#6 Monster Energy Mustang), który zakwalifikował się na 12. miejscu, wraz z Nickiem Burkatem i La Lee Holdsworth To pozwoliło mu pokonać pierwszą przeszkodę w kwalifikacjach do 16. wyścigu.

Davison (Mustang nr 17) był tylko czwarty prowizorycznie na swojej drodze do serii rzutów, ale potem przebił się nie tylko najszybszym okrążeniem weekendu, ale także o 0,0011 sekundy szybszym niż standard torowy, który ustanowił rok temu.

Chaz Mostert był następny i wszystko dorównywało Davisonowi w sektorze pierwszym, ale wyraźnie wolniejsze w drugim, a następnie upuścił koło, gdy wyjechał z zakrętu 11 w #25 Mobil 1 Optus ZB Commodore.

Pilot Walkinshaw, Andretti United, złamał belkę w czasie 1:05,4686 sekundy, zostawiając Van Gisbergena i Heimgartnera stojących między Davisonem a środkową sceną, jeśli byli wystarczająco dobrzy, by pokonać Racing Dicka Johnsona.

Van Gisbergen wjechał szybciej w pierwszy sektor, ale podobnie jak Mostert stracił czas w sekundę, a następnie mocno uderzył w chodnik podczas zakrętu 11, zaburzając 97. Red Bull Ampol ZB Commodore.

Uzyskał czas 1:05,2923, co było czwartym najszybszym czasem w serii rzutów karnych po przybyciu Heimgartnera i ustawił 1:05,2672 na końcu rozprawy.

READ  Wallabies v England Game One: Jak oglądać, bilety, drużyny i więcej | Najnowsze wiadomości o rugby

Żaden z nich nie mógł pozbyć się De Pasquale, który zepchnął #11 DJR Mustanga do 1:05.2361s, aby również zająć miejsce na szczycie siatki z tymczasowej szóstej pozycji.

Mark Winterbottom (nr 18 Irwin Tools ZB Commodore) był kolejnym głównym graczem, zdobywając 1:05,3522s, co było wystarczająco dobre dla piątego informatora, który był dziewiąty pod względem szybkości przed doskokiem na jedno okrążenie.

Mostert ukończył wyścig na szóstym miejscu, a David Reynolds (bennett Mustang nr 26) 1:05.4810 zajął siódme miejsce, wyprzedzając trzech kierowców, którzy w strzelaninie mieli ultragładkie opony.

Bryce Fullwood (#14 Middy’s ZB Commodore) zajął ósme miejsce w 1:05.7702 a Scott Bay (#20 Nulon ZB Commodore) był dziewiąty w 1:05.7943s.

Najlepszym w sesji Tickforda był Jake Kostecki, chociaż spadł z tymczasowego ósmego na dziesiąte, kiedy Tradie Mustang z numerem 56 wybiegła z drogi na początku okrążenia rzutów karnych i zjechała do boksów na końcu.

Wcześniej, w drugim 10-minutowym klipie, Heimgartner nadał tempo 1:05.2313, o 0,0448 sekundy szybciej niż Van Gisbergen, który mógł mieć pewną pomoc w postaci remisu z drużyny Broca Feeneya, gdy #97 Był pierwszym, który przekroczył swój własny standard praktyki.

Mostert wyglądał na najbardziej godną uwagi ofiarę, kiedy został znokautowany z pierwszej dziesiątki w ciągu ostatnich trzech minut, ale odpowiedział 1:05,3436 sekund, aby zająć trzecie miejsce.

Wysiłek ten sprawił, że Cameron Waters (#6 Monster Energy Mustang) znalazł się na 11. miejscu i został przeniesiony na drugą stronę szóstego rzędu, gdy Chris Pether osiągnął 1:05,5388 sekund w Coca-Cola ZB Commodore #22.

Jednak Pither również nie wykorzystał okazji rzutów karnych, ponieważ był o 0,0304 sekundy wolniejszy od Reynoldsa, podczas gdy w siódmym rzędzie znaleźli się Brodie Kostecki (#99 Boost Mobile ZB Commodore) i Thomas Randle (#55 Castrol Mustang).

Vinny (Red Bull Ampol ZB Commodore 88.) zakwalifikował się na 15. miejscu, przed Willem Brownem (9. Boost Mobile ZB Commodore), Jacquesem Le Brockiem (#34 Truck Assist ZB Commodore), Macauleyem Jonesem (#96 Kubota ZB Commodore) , James Courtney (#5 Snowy River Mustang) i Gary Jacobson (#76 Subway ZB Commodore).

READ  Wyjaśniono podstawowe zamieszanie wśród kierowców w supersamochodach

W pierwszej części najszybszy był De Pasquale z czasem 1:05.4238s, a Brodie Kostecki był ostatni w pierwszej dwudziestce z czasem 1:06.0201.

Berkat (#2 Mobil 1 NTI ZB Commodore) zakończył kwalifikacje z flagą w szachownicę, awansując na 21. miejsce w 1:06.480s, kiedy Jake Kostecki wskoczył na 18. miejsce.

Kierowca WAU będzie dzielić rząd 11 z Toddem Hazelwoodem (#35 Truck Assist ZB Commodore), z resztą siatki 27 samochodów Jack Smith (#4 SCT Logistics ZB Commodore), Tim Slade (#3 CoolDrive Mustang), Jayden Ojeda (nr 27 na wschodzie) Coast Lubes ZB Commodore), Holdsworth (nr 10 Penrite Mustang) i Zak najlepszy (nr 78 w porównaniu z Lock Mustang).

Wyścig 16, Laber 38, jest zaplanowany na 15:25 LT / 15:55 EST.

WYNIKI: Kwalifikacja do wyścigu 16, potrójna korona Merlina Darwina

POZ numer Zespół / Sponsor kierowca Zdania najszybsza rolka podzielić, zgrać
1 17 Zespół wyścigowy Shell V-Power Will Davison Ford Mustang GT 1: 04.9542
2 11 Zespół wyścigowy Shell V-Power Anton de Pasquale Ford Mustang GT 1: 05.2361 0: 00.2819
3 8 Wyścig baterii R&J Andre Heimgartner Holden Komandor ZB 1: 05.2672 0: 00.3130
4 97 Red Bull Wyścigi Ampułek Shane van Gisbergen Holden Komandor ZB 1: 05.2923 0: 00.3381
5 18 wyścig Erwin Mark Winterbottom Holden Komandor ZB 1: 05.3522 0: 00.3980.0000
6 25 Mobil 1 Optus Racing Chazz Mostert Holden Komandor ZB 1: 05.4686 0: 00.5144
7 26 Wyścig Penreta David Reynolds Ford Mustang GT 1: 05.4810 0: 00.5268
8 14 Elektryczne wyścigi midi Prasa Fowood Holden Komandor ZB 1: 05.7702 0: 00.8160
9 20 Wyścigi Nolonów Scott Bay Holden Komandor ZB 1: 05.7943 0: 00.8401
10 56 Wyścigi handlowe Jake Kosticki Ford Mustang GT
11 22 PremiAir Coca Cola Racing Chris Bether Holden Komandor ZB 1: 05.5388 Część 2
12 6 wyścig energii potworów Cameron Waters Ford Mustang GT 1: 05.5631 Część 2
13 99 Boost Mobile Racing firmy Erebus Brody Costique Holden Komandor ZB 1: 05.5657 Część 2
14 55 Wyścigi Castrol Thomas Randle Ford Mustang GT 1: 05.5858 Część 2
15. 88 Red Bull Wyścigi Ampułek Brooke Finney Holden Komandor ZB 1: 05.5940 Część 2
16 9 Boost Mobile Racing firmy Erebus William Brown Holden Komandor ZB 1: 05.7279 Część 2
17 34 Ciężarówki Pomoc w wyścigach samochodowych Jacques Le Brock Holden Komandor ZB 1: 05.7602 Część 2
18 96 Kubota McCauley Jones Holden Komandor ZB 1: 05.8724 Część 2
19 5 Wyścig Śnieżnej Rzeki James Courtney Ford Mustang GT 1: 05.8807 Część 2
20 76 Premiera wyścigów metra Gary Jacobson Holden Komandor ZB 1: 06.2229 Część 2
21 2 Mobil 1 NTI Racing Nick Berkat Holden Komandor ZB 1: 06.0480 Część 1
22 35 Ciężarówki Pomoc w wyścigach samochodowych Todd Hazlewood Holden Komandor ZB 1: 06.0502 Część 1
23 4 Wyścig Logistyczny SCT Jack Smith Holden Komandor ZB 1: 06.0613 Część 1
24 3 Części zamienne do samochodów Cool Drive Tim Slajd Ford Mustang GT 1: 06.0863 Część 1
25 27 Walkencho Andretti United Jayden Ojeda Holden Komandor ZB 1: 06.1040 Część 1
26 10 Wyścig Penreta Lee Holdsworth Ford Mustang GT 1: 06.2221 Część 1
27 78 przeciw zamkowi Zack Najlepszy Ford Mustang GT 1: 06.3550 Część 1
READ  Świat sportu: Bilbao podniosło listę miast-gospodarzy euro, wiadomości sportowe i najważniejsze wiadomości