Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dead War podkreśla rolę Rebellion w opanowaniu portów Nintendo Switch

Dead War podkreśla rolę Rebellion w opanowaniu portów Nintendo Switch

The Przełącznik Nintendo Jest domem dla różnych doświadczeń związanych z grami, z których wiele po raz pierwszy trafiło na urządzenie mobilne.

Obejmuje to tytuły brytyjskiego studia deweloperskiego Rebellion. Na hybrydową konsolę przenieśli praktycznie wszystkie najnowsze gry ze swojego katalogu, takie jak Sniper Elite 4, Strange Brigade i Zombie Army 4: Dead War.

Jednak w przeciwieństwie do większości innych AAA Gry na platformie, te konwersje nie odnotowały większych cięć – przynajmniej relatywnie. W rzeczywistości radzili sobie znakomicie w stosunku do swoich odpowiedników ostatniej generacji na PlayStation i Xbox, biorąc pod uwagę różnicę w mocy między przenośnymi i stacjonarnymi maszynami Big N.


Porty Rebellion pokazują najwyższą dbałość o rozwój Nintendo Switch

Pokonaj przerażającą apokalipsę zombie w podróży – Zombie Army 4: Dead War jest już dostępne na Nintendo Switch! reb.to/ZA4Launch https://t.co/a4Vb02llki

Weźmy na przykład najnowszą ofertę Rebellion na platformę, Zombie Army 4: Dead War, którą niedawno przeanalizował kanał Digital Foundry na YouTube.

trzecia osoba zombieTematyczna strzelanka pojawiła się na początku tego roku na urządzenia mobilne. To, co od razu robi wrażenie, to fakt, że implementacja Dynamic Resolution Scale (DRS) jest bardzo słaba. Innymi słowy, gra jest jednym z najczystszych portów firm trzecich w systemie.

Jeśli chodzi o surowe liczby, przeciętna wersja na Nintendo Switch ma natywną rozdzielczość 1920 x 1080, przy minimum około 918p. Ten ostatni pojawia się tylko podczas bardzo intensywnych scenariuszy, takich jak sceny z wieloma efektami, takimi jak eksplozje i ogień.

The przenośny Tryb ma również natywny obraz 1280 x 720 z rzadszymi spadkami DRS (które spadają do 648p).

Wydajność jest jeszcze bardziej imponująca, ponieważ gra cały czas działa w 30 klatkach na sekundę (poza rzadkimi niespójnościami w czasie wyświetlania klatek). Tak, nieważne, co dzieje się na ekranie, od samotności w pomieszczeniach po otwarte przestrzenie, na których ekran jest zalany dziesiątkami zombie.

Twórcy twierdzą, że w wersji na PlayStation 4 (która została użyta do porównania) na ekranie może znajdować się do 80-100 zombie. To samo dotyczy jednak Nintendo Switcha, choć znacznie słabszego procesor.

Oczywiście, biorąc pod uwagę niską specyfikację sprzętową systemu, trzeba było poświęcić się, aby osiągnąć te testy. Najbardziej widoczne cięcia dotyczyły cieni i okluzji otoczenia (lub AO, cieniowania postaci i zasobów).

Modele postaci (takie jak zombie) w ogóle nie rzucają cienia. Ponieważ AO jest mocno przycięty, końcowy obraz wygląda raczej nijako.

Jednak nadrabiają to inne aspekty, w tym porównywalna jakość modelu, odpowiedni projekt poziomu itp. Niektóre aspekty środowiska, takie jak tekstury i odbicia, przyjmują podejście 50/50. Główne zasoby zachowują wysoką jakość szczegółów, podczas gdy mniejsze, mniej widoczne obszary mogą eliminować skazy.

Na przykład duże zbiorniki wodne wyświetlają odbicia przestrzenne (SSR), które są wyświetlaczem podatkowym dla powierzchni odbijających światło. Aby to zrekompensować, mniejsze elementy odblaskowe (takie jak stawy) powrócą do mapy sześciennej dostosowanej do odpowiedniego otoczenia.


Magia technologii w najlepszym wydaniu

Jak to wszystko jest możliwe na małym urządzeniu mobilnym? zespół w Eurogamer Porozmawiaj z członkami Rebellion, którzy zapewnili wgląd w proces rozwoju urządzenia mobilnego.

Zadbano o poprawę każdego aspektu, na przykład samych poziomów, z których każdy stanowi inny problem i oferuje koszt, aby zmieścić się w budżecie pamięci Nintendo Switch.

Gra ma również tylko 6,4 GB w wersji na Nintendo Switch w porównaniu z 20 GB+ na innych platformach. Dokonano tego poprzez staranne usunięcie nadmiarowych danych i dalsze uproszczenie technik kompresji.

Dotyczy to również starszych tytułów Rebellion, od ich pierwszego projektu Rogue Troopers aż po Sniper Elite 4. Wszystkie z nich charakteryzują się wyjątkową przejrzystością wizualną i solidną wydajnością.

Obecnie porty Major Nintendo Switch innych firm często przełączają się między sobą. W tym momencie nie byłoby zaskoczeniem, gdyby Sniper Elite 5 również pojawił się w rozdaniu Big N w przyszłości.

O czym myślisz bunt Transfery systemowe?


Edytowane przez Rachel Smalię